Beste tv-serie?

Vi ser på big bang theory sammen, jeg ser på Greys og Holby city( skikkelig dårlig britisk sykehusserie;))

Sent from my iPhone using BV Forum

Vi ser på big bang theory sammen, jeg ser på Greys og Holby city( skikkelig dårlig britisk sykehusserie;))

Haha, jeg var skiinstruktør for en av hunksene i holby city når jeg jobbet i Østerriket! Er maaange år siden da, så han er nok ikke med lenger ;)

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Haha, jeg var skiinstruktør for en av hunksene i holby city når jeg jobbet i Østerriket! Er maaange år siden da, så han er nok ikke med lenger ;)

Haha, hvem da?? :)

Haha, hvem da?? :)

Jeremy Edwards heter han, utrolig at jeg husker det enda! Var for ca 10 år siden :)

Han husker jeg ikke gitt, men det er vel noen sesonger siden da sikkert;)

Ser han slutta i 2003, men fant dette på nett:

"In 2013, he returned to Hollyoaks via Hollyoaks Later in series 6 as a guardian angel figure for old friend Tony Hutchinson.

Så da har du kanskje sett han likevel da :)

Ser han slutta i 2003, men fant dette på nett:

"In 2013, he returned to Hollyoaks via Hollyoaks Later in series 6 as a guardian angel figure for old friend Tony Hutchinson.

Så da har du kanskje sett han likevel da :)

Haha, det var hollyoaks det ja, ikke holby city :p Var holby city han slutta i 2003, slytre i hollyoaks 1999, så maaange år siden ;)

Er hekta på Castle for tida. Begynte med å ta opp første episode av første sesong og nå er jeg godt i gang med sesong 5 :-)
Og så liker jeg Blue Bloods, Hawaii 5-0 og Grey's :-)

Haha, det var hollyoaks det ja, ikke holby city :p Var holby city han slutta i 2003, slytre i hollyoaks 1999, så maaange år siden ;)

Syns egentlig det er mest fasinerende at du har hørt om holby city :D

Devious Maids er fantastisk morsomt :)
Og Big bang theory, Modern Family, Family guy, How i met your mother, New girl :)

Last edited:
Orange is the new black syntes både jeg og typen var kjempe bra. Skikkelig hekta. Da vi var ferdige med sesong 2, begynte vi på orphan black. Og også den ble vi hekta på. Nå prøver vi en ny serie men husker ikke helt hva den heter. Det handler om en 12 åring som er blitt gravid..

Såg hele sesong av orphan black i går. Så bra serie!:D

♡02.03.2015♡

Såg hele sesong av orphan black i går. Så bra serie!:D

♡02.03.2015♡
Ja jeg har sett hele sesong 1 jeg og! Du så hele på en dag? Jeg var ikke så imponert over 1. episode, men det tok seg opp veldig :)

Ja jeg har sett hele sesong 1 jeg og! Du så hele på en dag? Jeg var ikke så imponert over 1. episode, men det tok seg opp veldig :)

Ja i går var jeg jo sykt dårlig, så låg på sofaen med bøtten min å såg hele sesongen :o

♡02.03.2015♡

Begynte på en ny serie i dag :) The killing :) virker bra etter 2 episoder.

Dexter, orange is the new black, game of thrones, vikings, entourage, californication

Back
Topp