Beste tv-serie?

Grey's anatomy er den beste tv serien for min del, men etter at det ble pause fant jeg plutselig Orange is the new black og den ble fort en favoritt! Ble fort hekta, aboslutt en bra dameserie ;)

Trur jeg må prøve å se orange is the new black.. Greys anathomy er en suuper serie ;)

Sent from my Nexus 5 using BV Forum mobile app

Pretty little liars♡

Sent from my GT-I9506 using BV Forum mobile app

Orange is the new black syntes både jeg og typen var kjempe bra. Skikkelig hekta. Da vi var ferdige med sesong 2, begynte vi på orphan black. Og også den ble vi hekta på. Nå prøver vi en ny serie men husker ikke helt hva den heter. Det handler om en 12 åring som er blitt gravid..

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Orange is the new black syntes både jeg og typen var kjempe bra. Skikkelig hekta. Da vi var ferdige med sesong 2, begynte vi på orphan black. Og også den ble vi hekta på. Nå prøver vi en ny serie men husker ikke helt hva den heter. Det handler om en 12 åring som er blitt gravid..

Hva handler orphan black om?

♡02.03.2015♡

Ei jente som ser en jente som ligner prikk på seg selv hoppe foran toget!

Så tar hun over identiteten hennes og prøver å finne ut hvem hun var...

Greys anatomy, avhengig :) castle :) spennende! Og the vamprie diary!!! Og criminal minds :) homeland, the killing, og må ikke glemme broen!!!!!!!

Nettflix har mange bra serier!!

Sent from my LT25i using BV Forum mobile app

Haha, samme her. Først så vi sesong 1 av Orange is the new black, så orphan black og så sesong 2 av orange is the new black.. så nå er vi på leit etter en ny serie å følgr med på :p

Har just sett ferdig sesong 1 av new girl. Vittig den altså.

Sent from my GT-I9105P using BV Forum mobile app

Så tar hun over identiteten hennes og prøver å finne ut hvem hun var...

Oooh, spennende!

Ser det er en del andre serier jeg må sjekke ut ;) Kanskje spare det til høsten/vinteren, siden jeg vet jeg blir delvis sykemeldt ganske tidlig hvis alt går bra :P

Mange gode tips her ja, skal se nærmere på det når godværsdagene er over! :-)

Sent from my iPhone using BV Forum

Haha! Jeg rekker ikke se på noe , sovner før tv kvelden er igang ;) så jeg ser kun på netflix

Sent from my iPhone using BV Forum

Back
Topp