Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Haha, jeg var skiinstruktør for en av hunksene i holby city når jeg jobbet i Østerriket! Er maaange år siden da, så han er nok ikke med lengerVi ser på big bang theory sammen, jeg ser på Greys og Holby city( skikkelig dårlig britisk sykehusserie)
Sent from my iPhone using BV Forum
Haha, hvem da??Haha, jeg var skiinstruktør for en av hunksene i holby city når jeg jobbet i Østerriket! Er maaange år siden da, så han er nok ikke med lenger
Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app
Jeremy Edwards heter han, utrolig at jeg husker det enda! Var for ca 10 år sidenHaha, hvem da??
Han husker jeg ikke gitt, men det er vel noen sesonger siden da sikkertJeremy Edwards heter han, utrolig at jeg husker det enda! Var for ca 10 år siden
Ser han slutta i 2003, men fant dette på nett:Han husker jeg ikke gitt, men det er vel noen sesonger siden da sikkert
Haha, det var hollyoaks det ja, ikke holby citySer han slutta i 2003, men fant dette på nett:
"In 2013, he returned to Hollyoaks via Hollyoaks Later in series 6 as a guardian angel figure for old friend Tony Hutchinson.
Så da har du kanskje sett han likevel da
Syns egentlig det er mest fasinerende at du har hørt om holby cityHaha, det var hollyoaks det ja, ikke holby cityVar holby city han slutta i 2003, slytre i hollyoaks 1999, så maaange år siden
Den er braDen er visst ganske populær nå. Handler om fanger i et kvinnefengsel.
Sent from my iPad using BV Forum
Såg hele sesong av orphan black i går. Så bra serie!Orange is the new black syntes både jeg og typen var kjempe bra. Skikkelig hekta. Da vi var ferdige med sesong 2, begynte vi på orphan black. Og også den ble vi hekta på. Nå prøver vi en ny serie men husker ikke helt hva den heter. Det handler om en 12 åring som er blitt gravid..
Ja jeg har sett hele sesong 1 jeg og! Du så hele på en dag? Jeg var ikke så imponert over 1. episode, men det tok seg opp veldigSåg hele sesong av orphan black i går. Så bra serie!
♡02.03.2015♡
Såg hele sesong av orphan black i går. Så bra serie!
♡02.03.2015♡
Ja i går var jeg jo sykt dårlig, så låg på sofaen med bøtten min å såg hele sesongenJa jeg har sett hele sesong 1 jeg og! Du så hele på en dag? Jeg var ikke så imponert over 1. episode, men det tok seg opp veldig
Syntes the killing er kjempe braBegynte på en ny serie i dagThe killing
virker bra etter 2 episoder.