Beste navnet EVER

Ble fortalt om en som heter Asle Rasmus, uff hadde ledd meg skakk om han hadde presentert seg for meg, trodde de som kjente han tulla med meg når de sa navnet[8D]

ORIGINAL: Sicily

Rassmus. Oppkalt etter både far og mor.. (Dårlig humor, ja) 

ORIGINAL: MicroMe å pøbelen

å det glemte jeg
vet ikke om noen som heter det, men det står i en bok...

Lydia Nalen

(lyd i analen)

Datteren til Finn Lutt heter jo Trude Lutt [:D]

Og datterene til Johannes Joner heter Mille Joner

ORIGINAL: Linda29

ORIGINAL: dagosi

ORIGINAL: dagosi

Mamma heter Renate Adelheid Elsa Olga [:'(]

har du det nedskreve? umulig å huske så mange navn på en person! tenk om alle hadde 4navn hver i barnehagen?! jeg haddeikke lært meg navna på ongene før de var begynt i 6klassen
Hehe.. Nei, har ikke det.. Sitter i hodet, men tok meg lang tid da.. Hun har de fire fornavnene og tre etternavn.. Stakkars dame.. Men hun er fra tyskland da.. Hun bruker bare Renate og det ene etternavnet i dag..

hihihi må gi henne eget A4 ark til bare signaturen hennes [:D] jeg ville faktisk brukt renate adelheid jeg da, synes det var fint jeg....
Men det er mellom navn.. [8D] Hun heter Renate Femoen.. Passer bra det og [;)][:D]

jo men da hadde det blitt renate adelheid femoen syns det blei nydelig, adelheid gjorde seg nydelig inni der! du inspirerte meg litt da, tror jeg vil ha ei jente som heter tea adelin eller noe lignende om jeg får to jenter da... har allerede navn til den første jenta jeg håper på å få... helle emilie.

ORIGINAL: MicroMe å pøbelen

max harry
arne jan (hvorfor ikke jan arne liskom[8|])
oddmar
reinert
gyda

ooo det var fint, må vurdere det navnet om jeg får noen sønner!

Hadde en gang en kunde som het Stive Dick.. [:D] Fniste litt jeg da, men han var jo amerikansk..

Vegar Beider...
Jobber i Statens Vegvesen[8D]

Dag bjert å jortleif men tror d va ein spøk da hehe

og en jeg kjenner sitt familie medlem hter Anine Zeppeline..

sambo har sånne tulle navn som han har sagt at barna hans skal hete, tror ikke han mener det da: de er Harv Arnt, Njård Sebastian og Melbert og Beth Anita

Rosa Bleie har jeg også hørt om.. Mon tro om det er samme personen som dere andre vet om [8|][:D]

Adolf Nordleif + etternavn født 1945.... Sikkert populær i norge da.. hehe

Almohanna Anal
Kore Tisse

[8|] Stakkars folk...

hun som var prest her da jeg komfirmerte meg heter Fiske til etternavn. Husker hun fortalte om barndomskjæresten som het Kroken til etternavn-de burde absolutt ha giftet seg!

Traff en som påsto han het Tarjes Karleif en gang. Måtte søke etter han på facebook og gulesider nå, og fant han ikke, så mulig han har lurt meg[:D][:D] 

ORIGINAL: livslyst

Hørt om en som het Langballe. Kona ville ikke ta det navnet..[:-]

Ikke kødd med Langballe, hehe... det er min mors navn[:D] Og halve slekten på mors side[:)]

En min mann jobber med heter Jack Daniels[8D]

jeg jobber på legesenter, så jeg hører MAAAANGE rare navn hver dag, kanskje spesielt etternavn... Men kan selvsagt ikke oppgi noen her da[;)]

Back
Topp