Beste navnet EVER

ORIGINAL: Camilla og Marcus

Vet om noen som heter Kåten til etternavn... Stakkars folk!! [8|][8|] 

Hahahahaha. stakkar.

LYDIA NALEN

Hehehe[:D]

Liv Jonny .........(etternavn)[:D]
Syns den var fin!

bob kyrre

ORIGINAL: Mammen t BassOgTheo

ORIGINAL: Lilly86

Jo, vi har hatt en gynekolog som het Musa! hohoho[8D][:D]

Er han neger?

Lurer jeg og på..... kjente en som het det, men så flytta han til oslo for maaaange år siden, hadde vært morsomt om det var han samme[:)]

Tror ikke det er så mange som heter det nei[:)]

Uttaltes Mossa [:)]

Vet om to som heter Kurt Jan og Tore Kurt...

Vet om noen som heter Bøgvall til etter navn

Bestemor heter Petrikke[8D]

Oldemora hennes het Otelie Emelie! Fine navn, men litt spesielt med to navn som rimer på hverandre.

Rosa Bleie (ja det er faktisk ei som heter det)

Hørte på radioen her om dagen en som het Hans Tørkle! [:D]

Stein Balle!!

ORIGINAL: Regan

ORIGINAL: Mammen t BassOgTheo

ORIGINAL: Lilly86

Jo, vi har hatt en gynekolog som het Musa! hohoho[8D][:D]

Er han neger?

Lurer jeg og på..... kjente en som het det, men så flytta han til oslo for maaaange år siden, hadde vært morsomt om det var han samme[:)]

Tror ikke det er så mange som heter det nei[:)]

Uttaltes Mossa [:)]

De fleste jeg kjenner, som heter det, er ikke afrikanere, eller, noen er det, som en i familien til ungene, men i Algerie skriver de det Moussa, for å få korrekt uttale på "frankoarabisk" hehe.

Det er Moses på arabisk.

Jeg var HELT sikker på at minst EN her hadde hørt om Ben Dover, men det var det ikke så da gjør jeg det !
Ler like mye hver gang. Ellers så er det også ganske morro her i england, med en dame som heter Col (Usikker på stavingen) så når hun ringer, og sier hvem det er så er det "Miss Coal" (Missed call).
Som en arbeidskollega av min samboer fikk erfare da hun ringte og han svarte "I dident have any missed calls :o" Og fortsatte slik i 3 minutter, hele kontoret holdt på å le seg i hjel.

Back
Topp