Beste navnet EVER

Rebecca85

Forumet er livet
VIP
Hva er det morsomste navnet DU har hørt [:D]

Jobber som kundebehandler og idag har jeg hatt 2 BRA kunder med navn som jeg har blitt litt satt ut av [8D]

Tør ikke oppgi de her da det sikkert ikke er lov osv...men har dere hørt noe bra?[:D]

Kit Doris

Lene Stol

ORIGINAL: Sicily

ORIGINAL: Rebecca85

Hva er det morsomste navnet DU har hørt [:D]

Jobber som kundebehandler og idag har jeg hatt 2 BRA kunder med navn som jeg har blitt litt satt ut av [8D]

Tør ikke oppgi de her da det sikkert ikke er lov osv...men har dere hørt noe bra?[:D]

Hvis du ikke hadde nevnt noe om jobben din, sånn at vi ikke kunne sette dem i forb med et spesifikt sted/selskap kune du sikkert lagt dem ut.

Dere vet ikke hva jeg er kundebehandler for da, er mange forskjellige selskap [;)]

men morsomme var de og vi fikk en god latter her vaffal [:D]

kim harry
harry åge
klænch ånund
tor odd å arne kåre (dem e tvillinga)

En venninne av meg jobber i forsikrings bransjen og fikk en søknad på barneforsikring hvor barnet var nettopp født og ikke hadde fått et navn. I søknaden hadde foreldrene fylt ut barnets navn som: baby Bolle [:D] synes dette var utrolig søtt og morsomt [;)] 

Jeg studerte med en som het Toy Train. Broren het Aero Plane, og søsteren heter Misty Dawn...

sønnen til kjell kristian rike, heter jo Frank Rike....oppfinsomt

vet å om 
Dan Mark

Vet om en skikkelig sexy fyr som heter BERTRAM[:D][8|]ikke så sexy lenger da nei.....

ORIGINAL: livslyst

Hørt om en som het Langballe. Kona ville ikke ta det navnet..[:-]

Vet om en tannlege som heter det [8D]

ORIGINAL: ~Re:Play~

Du får 10 000 (tror jeg) hvis du bytter etternavnet ditt til netthandelen.no [:D]

Laila Marlene Netthandelen.no.....Tja...Tror jeg holder meg til det etternavnet jeg har[:D]

jeg liker toaletta, synes det høres så utrulig nyyydelig ut, trist at de har brukt et så fint ord på noe man forbinder med do.
ellers var det noen som bodde på et asylmotak der jeg bodde hvor mamman til ei i klassen min hete Efitta, Efitta var tante til en i klassen under meg som hete Enis og lurer virkelig på om de ikke burde byttet navn da de kom til norge...

Da jeg var konfirmant fikk vi som oppgave av presten å gå rundt på kirkegården og blandt annet notere ned morsomme navn :p
Det beste var vel klosetta :D

Børre Per heter legen til sambo.. [:)]

Bob Kåre....(Blod harry syntes jeg...Ble kalt Bobben da)
Arne Bjarne...

Back
Topp