Beste navnet EVER

Rebecca85

Forumet er livet
VIP
Hva er det morsomste navnet DU har hørt [:D]

Jobber som kundebehandler og idag har jeg hatt 2 BRA kunder med navn som jeg har blitt litt satt ut av [8D]

Tør ikke oppgi de her da det sikkert ikke er lov osv...men har dere hørt noe bra?[:D]

Kit Doris

Lene Stol

ORIGINAL: Sicily

ORIGINAL: Rebecca85

Hva er det morsomste navnet DU har hørt [:D]

Jobber som kundebehandler og idag har jeg hatt 2 BRA kunder med navn som jeg har blitt litt satt ut av [8D]

Tør ikke oppgi de her da det sikkert ikke er lov osv...men har dere hørt noe bra?[:D]

Hvis du ikke hadde nevnt noe om jobben din, sånn at vi ikke kunne sette dem i forb med et spesifikt sted/selskap kune du sikkert lagt dem ut.

Dere vet ikke hva jeg er kundebehandler for da, er mange forskjellige selskap [;)]

men morsomme var de og vi fikk en god latter her vaffal [:D]

kim harry
harry åge
klænch ånund
tor odd å arne kåre (dem e tvillinga)

En venninne av meg jobber i forsikrings bransjen og fikk en søknad på barneforsikring hvor barnet var nettopp født og ikke hadde fått et navn. I søknaden hadde foreldrene fylt ut barnets navn som: baby Bolle [:D] synes dette var utrolig søtt og morsomt [;)] 

Jeg studerte med en som het Toy Train. Broren het Aero Plane, og søsteren heter Misty Dawn...

sønnen til kjell kristian rike, heter jo Frank Rike....oppfinsomt

vet å om 
Dan Mark

Vet om en skikkelig sexy fyr som heter BERTRAM[:D][8|]ikke så sexy lenger da nei.....

ORIGINAL: livslyst

Hørt om en som het Langballe. Kona ville ikke ta det navnet..[:-]

Vet om en tannlege som heter det [8D]

ORIGINAL: ~Re:Play~

Du får 10 000 (tror jeg) hvis du bytter etternavnet ditt til netthandelen.no [:D]

Laila Marlene Netthandelen.no.....Tja...Tror jeg holder meg til det etternavnet jeg har[:D]

jeg liker toaletta, synes det høres så utrulig nyyydelig ut, trist at de har brukt et så fint ord på noe man forbinder med do.