Frøken rosa
Glad i forumet
ORIGINAL: Arianne FLODE
ORIGINAL: Inga_
Hehe, finnes en person i Norge som heter Isbilen til etternavn!! Helt sant [:D]
Tror du tenker på Isbil[:D] Mange som heter det.
Nei, jeg mener ISBILEN!!! Han heter det [:D]
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: Arianne FLODE
ORIGINAL: Inga_
Hehe, finnes en person i Norge som heter Isbilen til etternavn!! Helt sant [:D]
Tror du tenker på Isbil[:D] Mange som heter det.
ORIGINAL: toneany
Da jeg var konfirmant fikk vi som oppgave av presten å gå rundt på kirkegården og blandt annet notere ned morsomme navn :p
Det beste var vel klosetta :D
ORIGINAL: Lalla*Victoria
Jeg var medlem i den gratisklubben Klikk Libresse når jeg var 13-16 eller noe... der var det ei tysk dame som fortalte at hun jobbet som telefonselger eller noe slik (husker ikke helt, men hun brukte telefonen i jobben sin ihvertfall). Og når hun presenterte seg og skulle til å fortelle hvorfor hun ringte, så ble bare folk sinte og la på. "Hei, det er Puppi Mentzen som ringer....."
Tok dere den? [8D] Er en sann historie altså...
ORIGINAL: dagosiHehe.. Nei, har ikke det.. Sitter i hodet, men tok meg lang tid da.. Hun har de fire fornavnene og tre etternavn.. Stakkars dame.. Men hun er fra tyskland da.. Hun bruker bare Renate og det ene etternavnet i dag..
ORIGINAL: Linda29
Mamma heter Renate Adelheid Elsa Olga [:'(]
har du det nedskreve? umulig å huske så mange navn på en person! tenk om alle hadde 4navn hver i barnehagen?! jeg haddeikke lært meg navna på ongene før de var begynt i 6klassen
ORIGINAL: Linda29
ORIGINAL: dagosiHehe.. Nei, har ikke det.. Sitter i hodet, men tok meg lang tid da.. Hun har de fire fornavnene og tre etternavn.. Stakkars dame.. Men hun er fra tyskland da.. Hun bruker bare Renate og det ene etternavnet i dag..
ORIGINAL: Linda29
Mamma heter Renate Adelheid Elsa Olga [:'(]
har du det nedskreve? umulig å huske så mange navn på en person! tenk om alle hadde 4navn hver i barnehagen?! jeg haddeikke lært meg navna på ongene før de var begynt i 6klassen
ORIGINAL: dagosiMen det er mellom navn.. [8D] Hun heter Renate Femoen.. Passer bra det og [;)][:D]
ORIGINAL: Linda29
ORIGINAL: dagosiHehe.. Nei, har ikke det.. Sitter i hodet, men tok meg lang tid da.. Hun har de fire fornavnene og tre etternavn.. Stakkars dame.. Men hun er fra tyskland da.. Hun bruker bare Renate og det ene etternavnet i dag..
ORIGINAL: Linda29
Mamma heter Renate Adelheid Elsa Olga [:'(]
har du det nedskreve? umulig å huske så mange navn på en person! tenk om alle hadde 4navn hver i barnehagen?! jeg haddeikke lært meg navna på ongene før de var begynt i 6klassen
hihihi må gi henne eget A4 ark til bare signaturen hennes [:D] jeg ville faktisk brukt renate adelheid jeg da, synes det var fint jeg....