Beste navnet EVER

ORIGINAL: Arianne FLODE

ORIGINAL: Inga_

Hehe, finnes en person i Norge som heter Isbilen til etternavn!! Helt sant [:D]


Tror du tenker på Isbil[:D] Mange som heter det.

 
Nei, jeg mener ISBILEN!!! Han heter det [:D]
 
ORIGINAL: toneany

Da jeg var konfirmant fikk vi som oppgave av presten å gå rundt på kirkegården og blandt annet notere ned morsomme navn :p
Det beste var vel klosetta :D


hehe vældig likt toaletta da, syns klosetta også var fint jeg da!

hadde ei jeg gikk i klasse med i gamle dager, hun brukte og si at hun skulle gifte seg med røkke og ta hans etternavn, så skulle hun skille seg og beholde navnet hans og gifte seg med sønn til en ved navn rike, husker ikke hva fornavnet er... hun hadde iallefall blitt å hete Rikke Røkke Rike
 
Jeg jobba sammen med en dansk jente en gang - som het Suurballe til etternavn.
 
Ellers så synes jeg kanskje Asle ikke er så hyggelig å kalle sønnen sin - i hvert fall ikke hvis du bor i Østfold der L'en har en tendens til å bli litt bred [8D] 
 
ORIGINAL: Lalla*Victoria

Jeg var medlem i den gratisklubben Klikk Libresse når jeg var 13-16 eller noe... der var det ei tysk dame som fortalte at hun jobbet som telefonselger eller noe slik (husker ikke helt, men hun brukte telefonen i jobben sin ihvertfall). Og når hun presenterte seg og skulle til å fortelle hvorfor hun ringte, så ble bare folk sinte og la på. "Hei, det er Puppi Mentzen som ringer....."

Tok dere den? [8D] Er en sann historie altså...

 
vet hvor den postkassa med det navnet hang en gang...hehe!!!
 
Vet om en familie som heter Mensen til etternavn[:D]
 
ORIGINAL: Bymusa

Det var noen her inne som fortalte om ei jente som fikk navnet Vitara som mellomnavn....


åå æ likte vitara... helt til æ sa det mange nok ganga i hode mitt...
 
kwakkelstein syns jeg er et litt morsomt etternavn [8D][:D]
 
Kåre Jhonny,Gerd Signy,Boye,Gert,Arnold[:)]
 
ORIGINAL: Linda29

Mamma heter Renate Adelheid Elsa Olga [:'(]


har du det nedskreve? umulig å huske så mange navn på en person! tenk om alle hadde 4navn hver i barnehagen?! jeg haddeikke lært meg navna på ongene før de var begynt i 6klassen
 
ORIGINAL: dagosi

ORIGINAL: Linda29

Mamma heter Renate Adelheid Elsa Olga [:'(]


har du det nedskreve? umulig å huske så mange navn på en person! tenk om alle hadde 4navn hver i barnehagen?! jeg haddeikke lært meg navna på ongene før de var begynt i 6klassen
Hehe.. Nei, har ikke det.. Sitter i hodet, men tok meg lang tid da.. Hun har de fire fornavnene og tre etternavn.. Stakkars dame.. Men hun er fra tyskland da.. Hun bruker bare Renate og det ene etternavnet i dag..
 
Vet om 2 søsken som heter Tom og Jerry[:D]
 
 
ORIGINAL: Linda29

ORIGINAL: dagosi

ORIGINAL: Linda29

Mamma heter Renate Adelheid Elsa Olga [:'(]


har du det nedskreve? umulig å huske så mange navn på en person! tenk om alle hadde 4navn hver i barnehagen?! jeg haddeikke lært meg navna på ongene før de var begynt i 6klassen
Hehe.. Nei, har ikke det.. Sitter i hodet, men tok meg lang tid da.. Hun har de fire fornavnene og tre etternavn.. Stakkars dame.. Men hun er fra tyskland da.. Hun bruker bare Renate og det ene etternavnet i dag..


hihihi må gi henne eget A4 ark til bare signaturen hennes [:D] jeg ville faktisk brukt renate adelheid jeg da, synes det var fint jeg....
 
Vet om en som heter Uglehus til etternavn, og en som heter kjekshus[:D]
 
Rosa Bleie
Max Harry
 
[:D]
 
En venninne av meg, jobbet sammen med en som het Rosa til fornavn. Hun skulle gifte seg med en som het Truse til etternavn---Vet ikke om hun tok etternavnet men...
 Rosa Truse[:D]
 
Mikkel Revheim
 Syntes den er ganske stygg egentlig.. mikkel rev satt og skrev...
 
ORIGINAL: dagosi

ORIGINAL: Linda29

ORIGINAL: dagosi

ORIGINAL: Linda29

Mamma heter Renate Adelheid Elsa Olga [:'(]


har du det nedskreve? umulig å huske så mange navn på en person! tenk om alle hadde 4navn hver i barnehagen?! jeg haddeikke lært meg navna på ongene før de var begynt i 6klassen
Hehe.. Nei, har ikke det.. Sitter i hodet, men tok meg lang tid da.. Hun har de fire fornavnene og tre etternavn.. Stakkars dame.. Men hun er fra tyskland da.. Hun bruker bare Renate og det ene etternavnet i dag..


hihihi må gi henne eget A4 ark til bare signaturen hennes [:D] jeg ville faktisk brukt renate adelheid jeg da, synes det var fint jeg....
Men det er mellom navn.. [8D] Hun heter Renate Femoen.. Passer bra det og [;)][:D]
 
Trygg Barnung...
Trodde det var en slags forrening for trygg barn og ungdom eller noe sånt...
 
rosa bleie og ananias
 
Back
Topp