Bergensjenter <3

Jeg har hatt 2 fine fødsler på KK før. Begge på føden. Første var noe uhorvelig langtrekkende greier mens nr 2 var styrt selv om han kom med hånda samtidig. Barsel med nr 1 var litt så som så, de var ikke flinke å ivareta meg når ungen var innlagt på barneklinikken. Med nr 2 (født i des) hadde de så god tid at de kom å banket på og lurte på om jeg trengte hjelp og eventuelt bare måtte ringe på.
 
Jeg hadde fine opplevelser med begge mine to på kk (2011 og 2013). Fødte på føden grunnet risikosvangerskap, igangsetting/høy bmi/lett preklampsi, men uten komplikasjoner. Ble liggende kjempelenge alene med gubben og barnet på fødestuen etter at han var ute med nr 2, pga av en annen kritisk fødsel som trengte alle ledige hender. Og barsel med nr 2 var ikke strålende, men det var grunnet de jeg lå der med, mye uro. Skulle ønske jeg hadde enerom. Jeg følte meg alltid ivaretatt av de som jobber der, og opplevde det stort sett som veldig fint :)
 
Godt å se det er flere med gode opplevelser fra KK. Jeg ser frem til å føde der igjen, og stoler 100% på at de gjør jobben sin.
 
Jeg er spent på hvordan det blir nå som de har kuttet ned besøkstiden også for far. Far får bare komme mellom 17 og 20 som alle andre. De første dagene er vel viktige å ha sammen? Om jeg får fødsel uten komplikasjoner frister det å reise hjem samme dag..
 
Jeg er spent på hvordan det blir nå som de har kuttet ned besøkstiden også for far. Far får bare komme mellom 17 og 20 som alle andre. De første dagene er vel viktige å ha sammen? Om jeg får fødsel uten komplikasjoner frister det å reise hjem samme dag..
Dette er hvis en ligger på flermannsrom. Far kan besøke hele tiden hvis en går ut av rommet :)
 
Jeg er spent på hvordan det blir nå som de har kuttet ned besøkstiden også for far. Far får bare komme mellom 17 og 20 som alle andre. De første dagene er vel viktige å ha sammen? Om jeg får fødsel uten komplikasjoner frister det å reise hjem samme dag..
Når begynte de med det? :eek: syntes det er helt feil..
 
Det var på nyhetene for et par uker siden. Kunne ha besøk i dagligstuen lenger, men ikke på rom..
Hmm jeg har allerede bestemt meg for å dra tidlig hjem om småen er frisk :)
 
Jeg er også fra Bergen :) har termin 28 desember :)
 
Så kjekt med flere :) håper du på desember eller januar? :)
Vet ikke helt :) hadde egentlig termin 23 desember, men ble flyttet på oul til 28 desember. . Tenker kanskje at det er likegreit å vente til over nyttår når terminen ble så seint:)
 
Vet ikke helt :) hadde egentlig termin 23 desember, men ble flyttet på oul til 28 desember. . Tenker kanskje at det er likegreit å vente til over nyttår når terminen ble så seint:)
Sant det :) her tok jeg minipille helt til april for å være sikker på at barnet ble født i 2017. Litt for barnehagen sin del ;p pga disse reglene ;p
 
Ja, men det er jo få enkeltrom på kk, så sannsynligheten er liten for å få det om man har normal fødsel..
Størt sannsynlighet for enkeltrom på storken, men de er jo stengt i helgene :( Blir nok å dra hjem tidlig hvis fødsel går bra, klarte ikke å slappe av der sist. Fikk familierommet nærmest fødestuene på storken, og noen kan virkelig skrike ;)
 
Back
Topp