Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Var på føde 2Det er bravar dere på føden eller på storken?
Storken i 2015Det er bravar dere på føden eller på storken?
Velkommen skal du væreJeg er også fra Bergen og er 28 år. Venter førstemannTermin 1. februar så sniker litt her inne..
Dette er hvis en ligger på flermannsrom. Far kan besøke hele tiden hvis en går ut av rommetJeg er spent på hvordan det blir nå som de har kuttet ned besøkstiden også for far. Far får bare komme mellom 17 og 20 som alle andre. De første dagene er vel viktige å ha sammen? Om jeg får fødsel uten komplikasjoner frister det å reise hjem samme dag..
Når begynte de med det?Jeg er spent på hvordan det blir nå som de har kuttet ned besøkstiden også for far. Far får bare komme mellom 17 og 20 som alle andre. De første dagene er vel viktige å ha sammen? Om jeg får fødsel uten komplikasjoner frister det å reise hjem samme dag..
Når begynte de med det?syntes det er helt feil..
Dette er hvis en ligger på flermannsrom. Far kan besøke hele tiden hvis en går ut av rommet![]()
Hmm jeg har allerede bestemt meg for å dra tidlig hjem om småen er friskDet var på nyhetene for et par uker siden. Kunne ha besøk i dagligstuen lenger, men ikke på rom..
Så kjekt med flereJeg er også fra Bergenhar termin 28 desember
![]()
Vet ikke heltSå kjekt med flerehåper du på desember eller januar?
![]()
Sant detVet ikke helthadde egentlig termin 23 desember, men ble flyttet på oul til 28 desember. . Tenker kanskje at det er likegreit å vente til over nyttår når terminen ble så seint
![]()
Størt sannsynlighet for enkeltrom på storken, men de er jo stengt i helgeneJa, men det er jo få enkeltrom på kk, så sannsynligheten er liten for å få det om man har normal fødsel..