Bergensjenter <3

Er de helt idiotiske oppe på KK eller?
Kan jo nesten høres sånn ut:wideyed:
Jeg fødte på føden i august 13.. Var veldig travelt, men hadde jordmor og en student inne hos meg omtrent hele tiden.. selv m det var travelt der midt i fødeboomen før bhg fristen.. Hadde en kjempefin opplevelse av fødselen... På barsel 1 hvor jeg måtte grunnet svf hadde de det travelt.. kun 2 jordmødre på seinvakt med sikkert 20-30 damer.. var noen barnepleiere og sykepleiere også. men de løp alle sammen.. Fikk hjelp når jeg spurte og jeg følte de tok seg tid til å hjelpe når man først spurte, men man får ikke hjelp uten å spørre, for det er de for travel til der.. Var en del keisersnittdamer og en del damer med kompliserte fødsler som trengte mye hjelp da, så mulig det var grunnen.. Men alt i alt hadde jeg en finfin opplevelse og gleder meg til neste gang.!! :)
 
Sant det :) her tok jeg minipille helt til april for å være sikker på at barnet ble født i 2017. Litt for barnehagen sin del ;p pga disse reglene ;p
Når har du termin da?
 
Størt sannsynlighet for enkeltrom på storken, men de er jo stengt i helgene :( Blir nok å dra hjem tidlig hvis fødsel går bra, klarte ikke å slappe av der sist. Fikk familierommet nærmest fødestuene på storken, og noen kan virkelig skrike ;)

Hvordan var det å føde på storken da?
 
Back
Topp