VeraSverige
Betatt av forumet
Jeg er fra Bergen (Åsane), men bor i Sverige
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Typisk da vi er ikke så mange fra Åsane. Bodd lenge i Sverige?Jeg er fra Bergen (Åsane), men bor i Sverige
Jeg bor i Morvik, langt unna? Du får gi en lyd neste gang, vi er to stk som er fra Åsane som kan treffe degJa, fem år... Men familien min bor i Åsane ennå og jeg kommer på besøk av og til
Kan du ikke sende meg en PM med navn? Så kan jeg kontakte henne på face?Ok, takk! Mamma bor på Skinstø, så det er ikke så langt. Kjenner en i Åsane som skal ha baby i september, forresten, som jeg tror kunne tenke seg å treffe andre gravide (men hun sliter med kvalme ennå).
Velkommen inn hitHei folkens! Jeg er ny her på forumet så er ikke helt inni hvordan ting fungerer, så jeg bare prøver meg på et innlegg skal ha en liten jente termin 16 juli. Jeg er fra Fyllingsdalen, bor på gyldenpris, og skal flytte til Nattland studentboliger i Mai så gøy me masse gravide fra Bergen!!
Kjekt med ennå flere fra områdetFra nordhordland. Termin 16.juli
Åsane her og går barn nr 1 i Kidsa hylkje da???sniker litt fra september jeg siden jeg kjeder meg litt x)
Er fra Åsane (hylkje), ser det er ett par stk til herfra termin 2.sept med nr 2
Jobber selv i Kidsa Haukedalen bor i morvik! Blir kjekt med september baby daDet gjør hun ja