Trillian87
Forelsket i forumet
Sotra på meg
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Termin 11.juli tidlig UL på Onsdag )))Når har dere termin? og tenker alle tidlig ul? Jeg vurderer det siden jeg har noe brun utflod..
Termin 11.juli tidlig UL på Onsdag )))
Termin 6 juli og skal på ultralyd 10.12Når har dere termin? og tenker alle tidlig ul? Jeg vurderer det siden jeg har noe brun utflod..
Termin 5., fra fana og bestilte plutselig ul til neste onsdag! 26., er da 8+6.. Eldste har bursdag 27., så planen er da å gi henne et bilde til bursdagen.. MÅ fortelle det snart pga elendig form og hun er bekymret for meg, så tenkte tidlig ul var et greit alternativ først da..;-)
Termin 6 juli og skal på ultralyd 10.12
Jeg tenker tidlig ul uken før jul! Da er jeg 11 uker jeg vil i grunn tidligere for å se om alt er bra pga tidligere MA, men jeg er i praksis og for å slippe å ta permisjon fra praksis og krisen skulle oppstå, venter vi heller
Hvor skal du ta ul?
Det må jo være den beste bursdagsgaven;-) hihi
SentrumslegeneHvor skal du? jeg har termin rundt 22 juli..
Ultralydklinikken Ble anbefalt den av forrige jordmorHvor skal du på ul?
Noen som vet om en Torgeir Bjerknes på Nesttun som tar ul? Om du gjør, vil du anbefale der?
Har en gutt på 3.5år, og ang fødested så tenker jeg på storken...vil ikke ta voss siden det er et godt stykke unna og gutten vår skal slippe mye kjøring lenge frem å tilbake om vi sku vært der.Har dere barn fra før?
Hvor skal dere søke om å føde?
Har dere barn fra før?
Hvor skal dere søke om å føde?