Bergen

Bergen Vest, mathopen ved loddefjord :)

Jeg tenker tidlig ul uken før jul! Da er jeg 11 uker:) jeg vil i grunn tidligere for å se om alt er bra pga tidligere MA, men jeg er i praksis og for å slippe å ta permisjon fra praksis og krisen skulle oppstå, venter vi heller :)

Termin 5., fra fana og bestilte plutselig ul til neste onsdag! 26., er da 8+6.. Eldste har bursdag 27., så planen er da å gi henne et bilde til bursdagen..:-) MÅ fortelle det snart pga elendig form og hun er bekymret for meg, så tenkte tidlig ul var et greit alternativ først da..;-)

Termin 5., fra fana og bestilte plutselig ul til neste onsdag! 26., er da 8+6.. Eldste har bursdag 27., så planen er da å gi henne et bilde til bursdagen..:-) MÅ fortelle det snart pga elendig form og hun er bekymret for meg, så tenkte tidlig ul var et greit alternativ først da..;-)

Hvor skal du ta ul?:)

Det må jo være den beste bursdagsgaven;-) hihi:)

Jeg tenker tidlig ul uken før jul! Da er jeg 11 uker:) jeg vil i grunn tidligere for å se om alt er bra pga tidligere MA, men jeg er i praksis og for å slippe å ta permisjon fra praksis og krisen skulle oppstå, venter vi heller :)

Heldiggris!!:):) jeg må vente til over jul før jeg er 12 uker, begynnelsen av januar ca.. Håper tiden flyr! Akkurat nå står den stille:-P

Noen som vet om en Torgeir Bjerknes på Nesttun som tar ul? Om du gjør, vil du anbefale der? :)

Har dere barn fra før?

Hvor skal dere søke om å føde?:):)
Har en gutt på 3.5år, og ang fødested så tenker jeg på storken...vil ikke ta voss siden det er et godt stykke unna og gutten vår skal slippe mye kjøring lenge frem å tilbake om vi sku vært der.

Har dere barn fra før?

Hvor skal dere søke om å føde?:):)

Har en gutt fra Desember 10 :) snart 4-åring. Blir nok føden på KK på meg, selv om mannen har ett ønske om Voss.

Back
Topp