Bergen

Gikk til han for 8år siden da vi prøvde på nr 1 og ikke klarte det uten hjelp.. Flink lege som har peiling på hva han driver med! :-)
Ringte dit, og var ikke ledig før siste uken i desember! Så da får jeg evt prøve han ved en annen anledning senere :)

Vet dere når vi må bestemme oss ang fødested? Og bestille og alt sånt? Mtp at det er sommer og mange fødsler..

Vet dere når vi må bestemme oss ang fødested? Og bestille og alt sånt? Mtp at det er sommer og mange fødsler..
Eg tror eg gav beskjed til jordmor på første timen der.. Søkte aldri noe offisielt..

Er og fra Bergen:-) tenkte sentrumslegene rundt uke 12. Har ikke vert der før, men hørt de er flinke :-) var på majorstuaklinikken og Ultralydklinikken sist

Hvordan er det med dere Bergens mammaer??:):)

Her er jeg nervøs for morgendagens ul!
Går greit! Dagene svinger fra jævlig til sånn noen Lunde... Lei av å være kvalm!!!

Går greit! Dagene svinger fra jævlig til sånn noen Lunde... Lei av å være kvalm!!!
Samme her. I går var jeg relativt oppegående etter jeg fikk i meg frokost. I dag har jeg bare ligget på sofaen og knapt fått i meg mat. Jeg og er lei av å være kvalm!!!

Samme her. I går var jeg relativt oppegående etter jeg fikk i meg frokost. I dag har jeg bare ligget på sofaen og knapt fått i meg mat. Jeg og er lei av å være kvalm!!!
I går lå jeg bare i sengen og kastet opp, i dag har jeg klart å spise litt svineribbe til middag. Tror av og til nattesøvnen har mye og si for formen.

I går lå jeg bare i sengen og kastet opp, i dag har jeg klart å spise litt svineribbe til middag. Tror av og til nattesøvnen har mye og si for formen.
Det kan godt hende, når jeg tenker meg om så tror jeg at jeg har lagt meg tidligere dagen før de dagene jeg har vært i skikkelig god form. Så kanskje jeg må bli flinkere å legge meg tidlig istedetfor å sove til langt utpå dagen. Problemet er bare at jeg er ett B-menneske til tusen :p

Jeg holder til på Askøy☺

Har bestilt ul hos sentrumslegene 19 desember :) da er jeg 13 uker. Hørte at de var så flinke. Var på majorstuaklinikken med første og hun var ikke flink, men det var i 07 jeg var der, så kan jo være flinke nå!

Har bestilt ul hos sentrumslegene 19 desember :) da er jeg 13 uker. Hørte at de var så flinke. Var på majorstuaklinikken med første og hun var ikke flink, men det var i 07 jeg var der, så kan jo være flinke nå!
Veldig fornøyd med han :) vært der rundt uke 7 i begge svangerskapene mine :)

Back
Topp