Bekymringstråden

Skulle til å ringe de nå, men da kom prøvenesvarene inn! HCG på 184 i dag og de fra 13. juni er på 29! Det er vell ikke så negativt i følge den oversikten eller leser jeg helt feil?
Da har det fordoblet seg annenhver dag som det skal. Ved MAen min steg det, men fordoblet seg ikke helt. Eggløsningen din kan jo ha vært litt senere og, hvis du ikke testet? Og egget kan ha festet seg sent

Skulle til å ringe de nå, men da kom prøvenesvarene inn! HCG på 184 i dag og de fra 13. juni er på 29! Det er vell ikke så negativt i følge den oversikten eller leser jeg helt feil?
Du kan regne den ut her. Se hva den sier

Da har det fordoblet seg annenhver dag som det skal. Ved MAen min steg det, men fordoblet seg ikke helt. Eggløsningen din kan jo ha vært litt senere og, hvis du ikke testet?
Ååå okei, da skal jeg roe meg ned! Tusen takk for støtten og hjelpen gjennom disse stressende timene! Glad jeg har denne gruppa ❤️ Jaa eggløsningen min har jeg aldri blitt klok på, har testet med aldri fått mer enn en svak strek. Da satser jeg bare på at jeg er mindre på vei enn jeg tror

Ååå okei, da skal jeg roe meg ned! Tusen takk for støtten og hjelpen gjennom disse stressende timene! Glad jeg har denne gruppa ❤️ Jaa eggløsningen min har jeg aldri blitt klok på, har testet med aldri fått mer enn en svak strek. Da satser jeg bare på at jeg er mindre på vei enn jeg tror
Min erfaring er at det er ultralyd(er), og ta tiden til hjelp, som er best for å vite sikkert. Forrige gang reagerte jeg på at temperaturen min gikk tilbake til vanlig nivå ganske raskt. Den er mye høyere nå

Det går nok bra hele veien skal du se :Heartred

Takk ❤️ Da tar jeg tiden til hjelp og går ikke på veggen helt enda! Ja vi er en fin gjeng, takk for at jeg fikk lene meg på dere nå!

Han sa ikke! Men jeg tok en sånn ukes indikator test nå og den er på 2-3. Ut fra mensen og sånn skal jeg være på 4+3 til 4+5

Ånei! Så utrolig trist! Huff så leit for deg ☹️ Takk for svar!
Ut i fra ukesindikstoren høres det jo riktig ut, den viser jo to uker "feil" ift hvis du regner fra mens.. krysser fingra for deg :Heartpink

Du hadde vel ikke hatt økning i hcg om du hadde hatt MA? Men jeg vet ikke .. men høres jo rart ut ihvertfall :Heartpink

Du hadde vel ikke hatt økning i hcg om du hadde hatt MA? Men jeg vet ikke .. men høres jo rart ut ihvertfall :Heartpink
Jo, kroppen tror fortsatt at den er gravid. En jeg kjenner tok akkurat abort pga MA. Fant ikke hjertelyd, så tok blodprøve to ganger uka før ny UL for å se om det var hjerteaktivitet. HCG økte masse, men det var fortsatt dødt.

Jo, kroppen tror fortsatt at den er gravid. En jeg kjenner tok akkurat abort pga MA. Fant ikke hjertelyd, så tok blodprøve to ganger uka før ny UL for å se om det var hjerteaktivitet. HCG økte masse, men det var fortsatt dødt.
Uff! Hadde hun sett hjertelyd også stoppet det, eller så hun aldri hjertelyd?

Apropos murringer :whacky011 Jeg stresser litt over at jeg ikke har noen murringer, hadde det én dag (totalt) etter jeg hadde vært veldig aktiv den dagen, men utover det er det null. Sist graviditet var det så masse. Er det normalt at det forsvinner etter første graviditet?
Jeg kan ikke huske at jeg hadde nor særlig med murringer i det hele tatt første graviditeten, og har ikke hatt det nå heller aå langt

Jeg er plutselig "gammel nok" til å få tilbud om å ta nipt-test o_O tror jeg ihvertfall... jeg blir jo 35 ila året. Kommer dere til å ta nipt?

Jeg er plutselig "gammel nok" til å få tilbud om å ta nipt-test o_O tror jeg ihvertfall... jeg blir jo 35 ila året. Kommer dere til å ta nipt?
Jeg får også tilbud om NIPT, og skal ta den:love017

Back
Topp