Bekymringstråden

Å nei, jeg hadde litt mensmurring fremme, har hatt det før, og tenkt livmoren vokser. Men når jeg tørket meg nå var det brunt :crybaby2 Det var akkurat her jeg var når det stoppet opp sist og jeg hadde en MA, da utartet det seg helt likt. Tror nok ikke dette går veien, må få tatt en ny ultralyd :(
Ååååh sender deg en stor klem! Dette skal gå bra ❤️

Så utrolig trist å høre :Heartbigred tenker du å be om hcg-testing hos fastlege for å være sikker?
Tror det er bedre med ultralyd? Så og hørte jo hjertet slå på tirsdag, så å få sett at det fremdeles gjør det.. Jeg er ikke redd for SA, men MA. Har dessverre vært litt det samme som det svangerskapet det ikke gikk, da hadde jeg ingen symptomer, og det har jeg ikke hatt nå heller. Så har hatt en sånn dårlig følelse at det kom til å skje igjen. Ble litt bedre av å se hjertet på tirsdag, men det gjorde vi sist og, før det stoppet :crybaby2 :Heartred :shy:

Tror det er bedre med ultralyd? Så og hørte jo hjertet slå på tirsdag, så å få sett at det fremdeles gjør det.. Jeg er ikke redd for SA, men MA. Har dessverre vært litt det samme som det svangerskapet det ikke gikk, da hadde jeg ingen symptomer, og det har jeg ikke hatt nå heller. Så har hatt en sånn dårlig følelse at det kom til å skje igjen. Ble litt bedre av å se hjertet på tirsdag, men det gjorde vi sist og, før det stoppet :crybaby2 :Heartred :shy:

Håper du får time snart! ❤️

Å nei, jeg hadde litt mensmurring fremme, har hatt det før, og tenkt livmoren vokser. Men når jeg tørket meg nå var det brunt :crybaby2 Det var akkurat her jeg var når det stoppet opp sist og jeg hadde en MA, da utartet det seg helt likt. Tror nok ikke dette går veien, må få tatt en ny ultralyd :(
Håper det er uskyldig :Heartred

Ånei!! Dette var trist lesing :sorry::Heartred Krysser alt jeg har for at dette går veien :smiley-angelic001 og at du får time til ultralyd fort :Heartred

Å, nei! Jeg skjønner du blir engstelig med den tidligere erfaringen du har i bagasjen ❤️ håper så innmari at det er helt uskyldig ❤️

Jeg tenker på det jeg ikke skal tenke på..sist mistet jeg 5+6..i dag er jeg 5+3 ..så går rundt og er livredd :nailbiting: Jenta mi måtte på legevakt i dag og har fått kraftig Uvi:sorry: Så blir hjemme med henne i morgen hvertfall! Men om hun ikke tørr å gå på do i morgen heller:Heartred.. (sluttet med bleier 100% i aug).

Jeg tenker på det jeg ikke skal tenke på..sist mistet jeg 5+6..i dag er jeg 5+3 ..så går rundt og er livredd :nailbiting: Jenta mi måtte på legevakt i dag og har fått kraftig Uvi:sorry: Så blir hjemme med henne i morgen hvertfall! Men om hun ikke tørr å gå på do i morgen heller:Heartred.. (sluttet med bleier 100% i aug).
Tenker at det er naturlige tanker å ha, og skjønner absolutt at det er skummelt. Ville egentlig bare si at jeg håper det går bra og god bedring til henne :Heartred

Dere som er kvalme og evt spyr, klarer dere å være på jobb?

Kjenner at jeg begynner å bli fortere kvalm (uke 6+4) og er redd for at jeg skal kaste opp.

Jobber tett med barn, så kan se for meg at det kan bli vanskelig å være på jobb hvis jeg plutselig må løpe på do.

Sniker fra oktober, men har lest dagboken din. Håper virkelig det er helt uskyldig denne gangen!! :Heartred

Kjenner at jeg begynner å bli fortere kvalm (uke 6+4) og er redd for at jeg skal kaste opp.

Jobber tett med barn, så kan se for meg at det kan bli vanskelig å være på jobb hvis jeg plutselig må løpe på do.
Jeg er sykmeldt i to uker :) Spyr ikke, men kvalmen er intens og setter meg helt ut. Har også sovet veldig dårlig, så sammen med kvalmen var det null energi. Kjenner det har gjort godt for meg!

Forstår deg godt, jeg er også redd for å kaste opp på jobb og litt usikker på hvordan jeg skal takle det. Sitter i åpent kontorlandskap, med lang vei til nærmeste toalett.. Og mange, lange møter :facepalm:

Til info:

Siden jeg ser i tråden her at flere åpner de digitale testene, og blir litt stressa over resultatet der, så er det sånn at disse testene altså IKKE viser nivå at hCG. De er ikke konstruert slik og de skal ikke åpnes. Håper det kan være betryggende å høre, for det er så kjipt å bli stressa over svake streker på digitale tester :Heartred

Kvalmen kom rett etterpå.. :hilarious: stakkars meg som gikk nesten en hel dag uten kvalme
Ja, det er litt misvisende med navnet "morgenkvalme" synes jeg. Jeg har vært heldig og ikke har det helt tiden som noen her jo har, men har vært absolutt verst fra middag og utover. Eller, jo senere på dagen jo verre hehe.

Føler jeg feiler med mat hele tiden de siste dagene :arghh: :confused2

Spiste kjøttboller fra butikken før jeg varmet de, og nå er jeg bekymra. Selv om jeg bruker å spise noen før jeg varmer de til vanlig også.

Helseangsten kommer snikende :/

Ja, det er litt misvisende med navnet "morgenkvalme" synes jeg. Jeg har vært heldig og ikke har det helt tiden som noen her jo har, men har vært absolutt verst fra middag og utover. Eller, jo senere på dagen jo verre hehe.
Åja, kjenner det i kveld. Var helt symptomfri tidlig på dagen bortsett fra korsryggen. I kveld er jeg kvalm.

Veldig og det! «Kvalme som kommer når det minst passer seg» tenker jeg vi heller kaller det.. :hilarious: det er ikke morgenen som er værst. Det er når du skal steke kjøttdeig, bytte bleie eller pusse tennene(!!) den kommer. Serriøst. Spydde som en gris etter tannpussen i helgen :hilarious: det er lite som er mer triggende enn en god tannpuss. Jekslene blir IKKE pusset i svangerskapet

Back
Topp