Bekymringstråden

I dag da jeg våknet var det ganske tydelig at det har vært blod tilstede, i både utfloden og Lutinusen som kommer ut igjen. Det er foreløpig veldig svakt, og brunt - så ikke noe ferskt med koagler - men har skikkelig, skikkelig dårlig magefølelse på det her. :sorry:

Godt jeg valgte ultralyd neste lørdag, slik at jeg relativt kjapt kan få det her avklart…
Hater å gå sånn i limbo! :banghead:

Spor av blod har gitt seg nå. Jeg har vært ekstra påpasselig og med å være forsiktig og skånsom når jeg setter inn Lutinus de siste dagene, så da kan det være innsett av den som har forårsaket blødningene. Jeg lener meg på den teorien, den gir meg litt mer håp enn andre forklaringer :angelic:

Siden positiv test har jeg hatt smerter i magen, venstre side. Spesielt vondt hvis jeg må holde meg litt (må tisse heletiden!) Trodde jeg hadde symptomer på UVI, men ingen utslag på fredag. Har veldig lite erfaring, har aldri vært gravid før som jeg vet om!

Siden positiv test har jeg hatt smerter i magen, venstre side. Spesielt vondt hvis jeg må holde meg litt (må tisse heletiden!) Trodde jeg hadde symptomer på UVI, men ingen utslag på fredag. Har veldig lite erfaring, har aldri vært gravid før som jeg vet om!
Er det konstant? Jeg tenkte i første omgang ligamentsmerter. Har du blødd noe?

Jeg har heller ingen murringer, stikk eller ligamentsmerter - og har også vært bekymret slik som du - men samtidig så er alt så knøttsmått ennå, at man kan vel kanskje ikke forvente masse voksesmerter i livmor helt ennå? Det er så forskjell fra person til person, og graviditet til graviditet.
Vi får ikke gjort noe fra eller til, samtidig som denne ventetiden er horribel :arghh:

Men du nevner jo veldig mange andre symptomer da, det er jo et godt tegn :shy:

Jeg har ingen symptomer, føler jeg - trøttheten har kanskje kommet enda litt mer de siste dagene, men ellers er det ganske rolig. Spent på hva ultralyd sier neste lørdag! Du skulle også ha nå snart, ikke sant? :)
Ja, til torsdag. Så heldigvis ikke så lenge til selv om det føles uendelig lenge til:facepalm: Takk for at du tok deg tid til å svare :Heartred

Er det konstant? Jeg tenkte i første omgang ligamentsmerter. Har du blødd noe?
Sparsom blødning/spotting onsdag-torsdag. Nå er smertene mer konstant, men har vært frem og tilbake!

Last edited:
Sparsom blødning/spotting onsdag-torsdag. Nå er smertene mer konstant, men har vært frem og tilbake!
Om smerten tar seg opp får du ta kontakt med helsepersonell, det kan være det har festet seg i en eggledere (veldig lite sannsynlig, men greit å ha sagt) :Heartred

Om smerten tar seg opp får du ta kontakt med helsepersonell, det kan være det har festet seg i en eggledere (veldig lite sannsynlig, men greit å ha sagt) :Heartred
Det var tanken min og. Jeg støtter å få det sjekket . Blødning og smerter mens man er gravid bør sjekkes ut.

Jeg har fått sjekket det ut. Ingen tegn på exu annet enn smerter. Målte hcg i blodet og skal måle på nytt om 2 dager så håper bare det er dobling da. Smertene har på en måte endret seg siden i går også, så det er veldig merkelig…

Jeg har fått sjekket det ut. Ingen tegn på exu annet enn smerter. Målte hcg i blodet og skal måle på nytt om 2 dager så håper bare det er dobling da. Smertene har på en måte endret seg siden i går også, så det er veldig merkelig…
Så godt at det ikke er exu! Hva sa legen ang. smertene?

Ja :Heartred fikk vel egentlig ingen klare svar på det. Får bare se med tiden og dra tilbake hvis det blir verre..
Krysser fingrene for at smertene slipper og at det her går hele veien :Heartpink

• Omsorg
Reactions: vo
Symptomer kommer og går! Kjenner du noen nye symptomer som kanskje kommer?
Nei føler meg helt vanlig. Men jeg husker at det samme skjedde sist, da forsvant alle symptomene men det var rundt uke 10, så syns det er litt tidlig nå. Men vet at det skjer med flere så trenger ikke være noe galt, men er så merkelig at puppene i går kveld sprengte helt ekstremt og i dag er det helt borte

Nei føler meg helt vanlig. Men jeg husker at det samme skjedde sist, da forsvant alle symptomene men det var rundt uke 10, så syns det er litt tidlig nå. Men vet at det skjer med flere så trenger ikke være noe galt, men er så merkelig at puppene i går kveld sprengte helt ekstremt og i dag er det helt borte
Trenger ikke være noe galt nei. Jeg og kjente mest på brystspreng og ubehag tidlig :)

Kjenner at det fortsatt er symptomer der, brystene er fortsatt ømme. Og magen kjennes ut som den begynner å blir treg

Back
Topp