For meg er det mer klassisk, verst på morgenen/formiddag
Og før og etter mat som oftest

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Har fått brun utflod. Er i 7. uke
Håper det er ufarlige tegn for dere beggePlutselig ferskt rødt blod her.. 5+2
Det minner jo om blod, men jeg vet jo ikke om det er ufarlig eller ikke. Tiden vil viseFader ass, er så my vi ikke kan styreBlir redd og minner meg om da jeg opplevde kjemisk.
Men får bare ta en time og dag om gangen
Stor klem til degPlutselig ferskt rødt blod her.. 5+2
Ja, og så må kroppen innimellom gjøre det ekstra vanskelig med å oppføre seg som den gjør. Jeg krysser fingrene for deg!Fader ass, er så my vi ikke kan styreBlir redd og minner meg om da jeg opplevde kjemisk.
Men får bare ta en time og dag om gangen
Takk snille degJa, og så må kroppen innimellom gjøre det ekstra vanskelig med å oppføre seg som den gjør. Jeg krysser fingrene for deg!
Håper det går bra! Aldri gøy med blødningerPlutselig ferskt rødt blod her.. 5+2
Haff, så kjipt at du og må oppleve det! Kanskje det er noe i den uken vi er i nå?Har fått brun utflod. Er i 7. uke
Åh, så kjipt! Har du noen smerter?Plutselig ferskt rødt blod her.. 5+2
Sender en stor klem til dere og håper det er helt ufarligPlutselig ferskt rødt blod her.. 5+2
Ikke noe særlig smerter men en ømhet spesielt i eggstokkene og litt generelt, men ingen kramper. Blør ikke nå noe særlig lenger, bare litt som er blitt brunt, typ spotting. Håper det er et godt tegn. Ble rimelig stressa og lei meg, ble noen tårer. Krysser fingrene for oss alle at det går bra til tross for blødninger!Åh, så kjipt! Har du noen smerter?
Det har jeg ingen problemer med å forståIkke noe særlig smerter men en ømhet spesielt i eggstokkene og litt generelt, men ingen kramper. Blør ikke nå noe særlig lenger, bare litt som er blitt brunt, typ spotting. Håper det er et godt tegn. Ble rimelig stressa og lei meg, ble noen tårer. Krysser fingrene for oss alle at det går bra til tross for blødninger!![]()
Krysser alt jeg kan, håper spiren klorer seg fastIkke noe særlig smerter men en ømhet spesielt i eggstokkene og litt generelt, men ingen kramper. Blør ikke nå noe særlig lenger, bare litt som er blitt brunt, typ spotting. Håper det er et godt tegn. Ble rimelig stressa og lei meg, ble noen tårer. Krysser fingrene for oss alle at det går bra til tross for blødninger!![]()
Det har jeg ingen problemer med å forstå![]()
Håper det bare var hørtes det for deg.. Positivt at det virker å ha gått over
![]()
Takk for støttende kommentarerKrysser alt jeg kan, håper spiren klorer seg fast![]()