Bekymringstråden

Her er morgen - 13 tiden værst :wideyed:Regnet ikke 13 som en morgentid:dontknow Bekymret over å ha vært rolig hjemme og ikke følt meg noe særlig supersliten og kvalm.. og har innimellom «lyn» i lysken! 5+5.. redd for at det går bra over mentale «fristen» så jeg skal rekke å bli skikkelig glad for å være gravid.. også går det rett vest… men ingen tegn på det egentlig..

Fader ass, er så my vi ikke kan styre :confused2 Blir redd og minner meg om da jeg opplevde kjemisk.

Men får bare ta en time og dag om gangen
Ja, og så må kroppen innimellom gjøre det ekstra vanskelig med å oppføre seg som den gjør. Jeg krysser fingrene for deg!

Jeg bare husker hvor tøft det var å miste så tidlig som i uke 4 :Heartbigred Men er vel bare å ta en ting om gangen

Åh, så kjipt! Har du noen smerter?
Ikke noe særlig smerter men en ømhet spesielt i eggstokkene og litt generelt, men ingen kramper. Blør ikke nå noe særlig lenger, bare litt som er blitt brunt, typ spotting. Håper det er et godt tegn. Ble rimelig stressa og lei meg, ble noen tårer. Krysser fingrene for oss alle at det går bra til tross for blødninger!:sad010:Heartred

Ikke noe særlig smerter men en ømhet spesielt i eggstokkene og litt generelt, men ingen kramper. Blør ikke nå noe særlig lenger, bare litt som er blitt brunt, typ spotting. Håper det er et godt tegn. Ble rimelig stressa og lei meg, ble noen tårer. Krysser fingrene for oss alle at det går bra til tross for blødninger!:sad010:Heartred
Det har jeg ingen problemer med å forstå :shy: :Heartred Håper det bare var hørtes det for deg.. Positivt at det virker å ha gått over :shy:

Krysser alt jeg kan, håper spiren klorer seg fast ❤️❤️

Bekymret for å ha kommet akkurat dit jeg mistet sist.. mye svakere symptomer når jeg ikke er på jobb men hjemme med sykt barn :nailbiting: Hun kommer seg fort, men trenger mye hvile og støtte og jeg er bekymret for dovegring nå som vi startet med bleier etter 7 mnd uten engang nattbleie.. fordi hun er redd for «blod i tissen» om hun tisser på potte eller do..så bekymret for å ha «ødelagt» det…

Det har jeg ingen problemer med å forstå :shy: :Heartred Håper det bare var hørtes det for deg.. Positivt at det virker å ha gått over :shy:
Krysser alt jeg kan, håper spiren klorer seg fast ❤️❤️
Takk for støttende kommentarer :Heartred Liten oppdatering her, har spottet brunt etter blødningen, virker noe mindre i morges. Kvalmen derimot, har tatt fullstendig over fra igår morges (får tenke det er et godt tegn) :smiley-angelic001 Klarte nesten ikke bevege meg i hele går, lå og følte meg matforgiftet hele dagen, verste dagen jeg har hatt på flere år. Nå fått Xonvea på blå resept, blir nok maks dose framover :depressed: Legen henviste til gyno for å sjekke om det går bra til tross for blødningen, blir spennende å se når jeg får time. Over og ut fra ho ekstremt kvalme :Heartred

Back
Topp