Isab
01.2016 ♥️ 01.2024 ♥️
Tilgangsansvarlig
Stjerneskuddene 2024
Søvnløs i september 2025
Pumpkin Bumps 2025
Nå ble jeg sjokkert! Herregud! Er det mulig??? Kjenner jeg fikk frysninger.. kan jeg spørre hva han ble operert for?Forrige og denne uken har samboer vært innlagt på ahus med sterke smerter og fikk en operasjon. Ble sendt hjem med smertestillende og beskjed om å hvile. Tilstanden ble verre og han måtte tilslutt hentes med ambulanse og ble lagt inn igjen..Den natten lå han i sitt eget blod i en gjennomblødd seng. Han ringte i snora flere ganger men ingen kom på mange timer. Da han ble rullet inn til ny operasjon ble helsepersonellet der overrasket over hvor lite smertestillende han hadde fått på sengeposten og kunne derfor ikke gi han maks dosen som var vanlig. Dette ble det skrevet et avvik på fra dem.
Jeg har nesten mistet munn og mæle. Jeg syns det er hårreisende og vondt å tenke på at han lå i mange timer uten å få tilstrekkelig hjelp.
Kjenner at jeg er ordentlig bekymret nå for at dette er stedet jeg skal føde på!? Håper virkelig føde og barselavdelingen er noe annet! Noen som har født på ahus som kan berolige meg?
Hårreisende at de ikke tok det alvorlig og sjekket han før det hadde gått flere timer.. Jeg tror føde og barsel er annerledes enn sykehus generelt. Jeg kan ikke uttale meg om ahus da jeg aldri har vært der. Men i Molde er de ganske flinke. Sist så kom de selv, men det er fordi vi aldri ringte på.