Bekymringstråden

Om ca. 4 timer får jeg svar på om det faktisk er liv lenger eller ei. Om det er det, håper jeg hun kan se årsaken til den brune utfloden. Det ga seg i går formiddag, men har fremdeles litt kramper i livmorområdet. Gruer meg skikkelig, men ser frem til å få det overstått!
Lykke til!! ❤️

Om ca. 4 timer får jeg svar på om det faktisk er liv lenger eller ei. Om det er det, håper jeg hun kan se årsaken til den brune utfloden. Det ga seg i går formiddag, men har fremdeles litt kramper i livmorområdet. Gruer meg skikkelig, men ser frem til å få det overstått!
Lykke til! Håper det bare er uskyldig! :Heartred

Masse masse lykke til i dag, kjære deg :Heartred Krysser fingrene for bare gode nyheter :Heartred

Hvordan går det med deg? :Heartred

Hei! Har hatt litt brun rosa utflod de siste dagene. Tatt en HCG som viser 12000. Jeg er i uke 7+6 ca. Har ikke tatt måling nr. 2 enda. Vet noen om dette er innenfor normalverdien? Hvor kan man finne info om dette?

Hei! Har hatt litt brun rosa utflod de siste dagene. Tatt en HCG som viser 12000. Jeg er i uke 7+6 ca. Har ikke tatt måling nr. 2 enda. Vet noen om dette er innenfor normalverdien? Hvor kan man finne info om dette?
IMG_8943.png
Det ser ut som det er innafor normalområdet. Men når du er kommet så langt så dobler ikke alltid hcg seg hver annet døgn, så bare være litt obs på det når du får neste prøve. Og så vil jeg tro ultralyd er beste å ta når du er kommet så langt :)

Hmm. Er i uke 9. Var på svangerskapskontroll hos legen i dag med blodprøver og urinprøve. Urinprøven viste litt utslag på protein og blod, 1+ på begge. Ellers er alt fint og jeg er frisk. Noen som har vært borti dette før?

Var ikke utslag på nitritt og leukocytter som er tegnene på UVI
Kan være proteiner og blod også. Har de sagt noe om det til deg?

Usj, 7+3 og har en del mørkebrunt utflod. Prøver å holde is i magen da det ikke er ferskt blod og har ikke vondt (og dessuten gikk det veldig bra sist gang), men er litt mer denne gangen så kjenner jeg liker det dårlig.

Usj, 7+3 og har en del mørkebrunt utflod. Prøver å holde is i magen da det ikke er ferskt blod og har ikke vondt (og dessuten gikk det veldig bra sist gang), men er litt mer denne gangen så kjenner jeg liker det dårlig.
Heldigvis er sjansen for at det går bra myye størrre enn at det ikke gjør det ❤️
Men det er klart man blir bekymret. Håper det gir seg raskt!

Back
Topp