TakkHåper legen tar feil og strimlene er dårligeBlir godt å vite på mandag. Jeg skal til ul i dag og er også veldig nervøs
Masse lykke til! Det går nok bra! 
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
TakkHåper legen tar feil og strimlene er dårligeBlir godt å vite på mandag. Jeg skal til ul i dag og er også veldig nervøs
Masse lykke til! Det går nok bra! 
Hvordan gikk det i dag?Håper legen tar feil og strimlene er dårligeBlir godt å vite på mandag. Jeg skal til ul i dag og er også veldig nervøs

Vi så babyen og hjertet som dunkerHvordan gikk det i dag?![]()
Hun målte det til 6+2 tror jeg, etter appen er jeg 6+3, og så satte termin 5.10 
Så fantastisk!Vi så babyen og hjertet som dunkerHun målte det til 6+2 tror jeg, etter appen er jeg 6+3, og så satte termin 5.10
![]()
Hurra!Hvordan går det med deg? Er kvelden bedre? Vil bare si at mine strimler var ikke veldig sterke hele tiden og dine stiger jo, men det var noe der med et hjerte som slår allikevelSå fantastisk!Hurra!

Det går ok, har vært med venner i kveld og det får meg til å glemme og være i øyeblikket. Men så snart jeg kommer hjem er det tilbake til grublingHvordan går det med deg? Er kvelden bedre? Vil bare si at mine strimler var ikke veldig sterke hele tiden og dine stiger jo, men det var noe der med et hjerte som slår allikevelhåper du får en like god opplevelse på mandag som vi hadde i dag
![]()
Takk for at du gir meg håp, har jo et ørlite et i bakhodet 
Godt å være med venner og glemme litt alle bekymringene. Krysser alt jeg har for en god nyhet på mandagDet går ok, har vært med venner i kveld og det får meg til å glemme og være i øyeblikket. Men så snart jeg kommer hjem er det tilbake til grublingTakk for at du gir meg håp, har jo et ørlite et i bakhodet
![]()

Kanskje bestille time hos jordmor for å luftet litt tanker der? Eller lege hvis du har en fin fastlege? Det er mye tankekaos som følger med ja..Må bare skrive her og få ut litt bekymringer Er jo bare 4+1 i dag, med barn nr 3, som er helt hjemmelaget etter å ha fått den første via IVF og den andre med stimulering av eggløsning.. Det var ikke planlagt med en tredje da vi egentlig var veldig fornøyd med de to guttene vi har, men kjenner jo nå at denne lille er veldig ønsket og jeg har så lyst at alt skal gå fint.
Bekymrer meg for alt, «tenk om jeg mister» «tenk om den er alvorlig syk» «tenk om diagnoser» «er aldersspennet mellom barna for stort?» «ny bil» absolutt alle tanker som går gjennom hodet disse dagene.. Nå er det 5 år siden sist fødsel og jeg føler meg helt lost, når bestiller man legetime liksom
Hvis du ringer nå så kan de evt sette opp ett passende tidspunkt. Tror sist jeg var i uke 7 hos fastlegen. Er nå i uke 6 (5+2) og har ikke vært hos lege eller bestilt time enda..Ja får kontakte de og høre, og bestille en tidlig UL, så går det seg vell til når man er kommet over sjokket over å bli gravid <3Kanskje bestille time hos jordmor for å luftet litt tanker der? Eller lege hvis du har en fin fastlege? Det er mye tankekaos som følger med ja..Hvis du ringer nå så kan de evt sette opp ett passende tidspunkt. Tror sist jeg var i uke 7 hos fastlegen. Er nå i uke 6 (5+2) og har ikke vært hos lege eller bestilt time enda..
Håper det går fint! Har selv hatt litt blødninger. Ikke særlig kjekt.Da var jeg begynt å blø litt. 6+3 i dag. Ikke veldig bekymret enda da jeg hadde masse småblødninger i forrige svangerskap omtrent fra denne tiden. Kjenner litt trykk i livmor og bittelitt vondt. Får bare vente å se. Det som skjer det skjer tenker jeg.
Klarer ikke å la være å lese for mye om hva som kan gå galt uten at jeg har noe grunn til å mistenke at noe er galt..
Jeg hadde kun opplevd SA (uke 6, 8 og 14), før vi april i fjor også opplevde en MA (uke 7). Det som gjerne er ved en MA, er at det ofte ikke er noen tydelige tegn på at noe er galt. Men, har trøstet meg selv mye med at jeg ikke kunne ha gjort noe annerledes. Er bare takknemlig for hver dag jeg får gå gravid nåLitt ubegrunnet bekymring her. Har fine synptomer og kjenner meg gravid, men etter å ha googlet alt for mye på internett, er jeg så redd for å ha en missed abortion uten å vite det. Hvorfor gjør jeg dette imot meg selv?Klarer ikke å la være å lese for mye om hva som kan gå galt uten at jeg har noe grunn til å mistenke at noe er galt..
Første måneden hadde jeg kjemisk i uke 4, rett før mensen, noe jeg visste om kun fordi jeg fikk symptomer tidlig og derfor testet tidlig. Denne gangen så er jeg allerede passert kjemisk grensen og er 5+4.
Huff, jeg håper bare så inderlig jeg får høre et hjerteslag neste uke![]()
For en stor bekymring du har. Det kan ikke være lett å vite om det, men det er kanskje bedre enn motsatt? Håper du får fort svar og at alt er i ordenJeg har noen godartede svulster på leveren, som kan vokse når man er gravid. Kjenner jeg er ganske bekymret over det. Venter på svar fra lege på sykehuset, som skulle sjekke opp litt mer rundt akkurat dette. Kjenner jeg er skikkelig nervøs for hva han kommer til å si.
Hva om det er skikkelig farlig? Om de sprekker, og jeg får indre blødninger..
Håper virkelig han ringer snart, og at han er mindre bekymret enn det jeg er..
Mange klemmer til deg 
Tusen takk for gode ordFor en stor bekymring du har. Det kan ikke være lett å vite om det, men det er kanskje bedre enn motsatt? Håper du får fort svar og at alt er i ordenMange klemmer til deg
![]()