Takk for svar, da tror jeg vi bestiller en ny time.Det går helt fint å ta flere tette. Hvis det er det som hjelper for at du skal slappe av burde du gjøre det.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Takk for svar, da tror jeg vi bestiller en ny time.Det går helt fint å ta flere tette. Hvis det er det som hjelper for at du skal slappe av burde du gjøre det.
Er fortsatt veldig kvalm, så det lover kanskje bra?
Sklei på isen og landet HARDT på venstre rompeball, og er så redd for at det kan skade spiren! Gikk forsiktig, så fikk ikke så mye fart, og er kun vondt på rompa (ingen murringer eller liknende), bør jeg sjekke det opp eller går det bra, eller hadde dere bare latt det gå så lenge det ikke kommer blødning eller vondt?Etter hva jeg har skjønt skal det VELDIG mye til å skade den lille på den måten i førstetrimester. De små ligger så godt beskyttet inni magen og bekken og tåler mye kraft/støt utenifra før det går galt. Så personlig ville jeg ikke bekymret meg om jeg datt skikkelig på rumpa nåSklei på isen og landet HARDT på venstre rompeball, og er så redd for at det kan skade spiren! Gikk forsiktig, så fikk ikke så mye fart, og er kun vondt på rompa (ingen murringer eller liknende), bør jeg sjekke det opp eller går det bra, eller hadde dere bare latt det gå så lenge det ikke kommer blødning eller vondt?

Gjorde det samme da jeg var 18 uker på vei forrige gang. Skikkelig Donald på bananskall-stil. Det jeg fant ut da, var at det skal veeeeldig mye til for at noe sånt skal skade fosteret eller graviditeten! Så lenge du ikke blør eller har vondt, så ville jeg tatt det helt med ro.Sklei på isen og landet HARDT på venstre rompeball, og er så redd for at det kan skade spiren! Gikk forsiktig, så fikk ikke så mye fart, og er kun vondt på rompa (ingen murringer eller liknende), bør jeg sjekke det opp eller går det bra, eller hadde dere bare latt det gå så lenge det ikke kommer blødning eller vondt?
Etter hva jeg har skjønt skal det VELDIG mye til å skade den lille på den måten i førstetrimester. De små ligger så godt beskyttet inni magen og bekken og tåler mye kraft/støt utenifra før det går galt. Så personlig ville jeg ikke bekymret meg om jeg datt skikkelig på rumpa nå![]()
Takk damer! Trengte å høre at det stort sett går veldig braGjorde det samme da jeg var 18 uker på vei forrige gang. Skikkelig Donald på bananskall-stil. Det jeg fant ut da, var at det skal veeeeldig mye til for at noe sånt skal skade fosteret eller graviditeten! Så lenge du ikke blør eller har vondt, så ville jeg tatt det helt med ro.

Sjekket notatene mine fra forrige svangerskap, og det var i uke 25 faktiskTakk damer! Trengte å høre at det stort sett går veldig bra![]()
Det var tre lange timer å vente på å kjenne liv. Husker jeg reiste meg opp lynraskt, som om det kunne "undo it" og at det egentlig ikke skjedde

Ahhhhhhh! Det forklarer kanskje hvorfor jeg har hatt eggløsningessmerter siden eggløsning. Jeg ble så forvirret og lurte på om jeg ikke hadde hatt eggløsning allikevel.Jeg har også masse stikk i venstre siden! Har vært så sjukt stressa pga det. Men gyn sier det er det gule legmet(?) der egget har sluppet som produserer progresteron for å holde liv i graviditeten![]()
Kan det være ligamentsmerter? De kommer typisk sånn som du beskriver på en side og er heeelt ufarligNå har jeg hatt vonde stikk på høyre side (nesten «hold» som når jeg har løpt, eller skikkelig luftsmerter som kommer som små lyn!) av og på i en time… motsatt side av den jeg falt på, men blir så nervøs!![]()
Det kan jo hende du fikk en strekk da du falt? Skal ikke så mye til for å fremprovosere strekksmerter (jeg kan få det bare jeg snur meg brått nå). Jeg måtte gå med krykker i to dager pga. at bekkenet klikket da jeg falt. Tenker at så lenge det ikke er "menssmerter" og/eller blødning, så er det sikkert naturlige årsaker til det du kjenner på nåNå har jeg hatt vonde stikk på høyre side (nesten «hold» som når jeg har løpt, eller skikkelig luftsmerter som kommer som små lyn!) av og på i en time… motsatt side av den jeg falt på, men blir så nervøs!![]()

Ligamentsmerter har jeg hatt en del av til nå, og det kjennes ikke likt! Men har gitt seg nå, ligget en liten time på sofaen og slappet helt avKan det være ligamentsmerter? De kommer typisk sånn som du beskriver på en side og er heeelt ufarlig![]()

Mulig… gav seg nå etter å ha slappet avDet kan jo hende du fikk en strekk da du falt? Skal ikke så mye til for å fremprovosere strekksmerter (jeg kan få det bare jeg snur meg brått nå). Jeg måtte gå med krykker i to dager pga. at bekkenet klikket da jeg falt. Tenker at så lenge det ikke er "menssmerter" og/eller blødning, så er det sikkert naturlige årsaker til det du kjenner på nå![]()
Ingen blødning eller murring!Sklei på isen og landet HARDT på venstre rompeball, og er så redd for at det kan skade spiren! Gikk forsiktig, så fikk ikke så mye fart, og er kun vondt på rompa (ingen murringer eller liknende), bør jeg sjekke det opp eller går det bra, eller hadde dere bare latt det gå så lenge det ikke kommer blødning eller vondt?
Så braMulig… gav seg nå etter å ha slappet avIngen blødning eller murring!
Er jo meget godt polstret inni der så dette burde gå fint 
Hvordan gikk det i dag? <3Ja, 14. Februar. Uke 7. Litt sent syntes jeg, men var vel da de hadde time. Har også ikke lyst til å dra før man helt sikkert skal se hjertelyd, pga da slipper jeg usikkerhet og får litt mer klart svar. Vet ikke når det er da.
Men det er tre uker til 14. februar, føles alt for lenge![]()
Gikk veldig bra takkHvordan gikk det i dag? <3
Fin hjertelyd osv. Gynekologen virket veldig fornøyd hvertfall så det var fint. Egentlig glad jeg ventet så jeg fikk ordentlig svar den ene eller den andre veien, men var tøft å vente.Hvor langt er du på vei nå?I dag er jeg like langt som det jeg kom forrige gang jeg var gravid og mistet… så er litt ekstra stressa i dag![]()
Håper så inderlig at det går bra denne gange…