Bekymringstråden

Veldig lite symptomer her også! 5+1 i dag. Føler nesten ingenting. Dette er min nr 3 så jeg synes det er merkelig. Men det står på nett at det kan forekomme det også.
Her kjem dei og går føler eg. Men ikkje mykje symptomar her heller, min nr 3 her og :)

Her kjem dei og går føler eg. Men ikkje mykje symptomar her heller, min nr 3 her og :)
Litt småkvalm her og der. Men synes det er rart at jeg ikke føler noe murringer i magen, det har jeg gjort tidligere. :) sånn at jeg nesten måtte ta paracet. Spennende å se, tror jeg skal bestille en privat ultralyd i neste uke.

Hvordan takler dere bekymringene? Jeg prøver å dytte dem avgårde, men ender av og til opp litt for langt inn i Google:salut

Hvordan takler dere bekymringene? Jeg prøver å dytte dem avgårde, men ender av og til opp litt for langt inn i Google:salut
Har ingen tips eller råd dessverre. Bekymrer meg fremdeles for de to vi har. Tror dessverre det er slik det er å være mor :Heartred Bekymringene starter allerede fra da vi får den første testen i hånden.

Er så engstelig før ultralyd imorgen! Har svært lite symptomer, og får fortsatt ikke dye stealer på make sure trster. Skal være 6+5 idag :arghh:
Det går sikkert helt fint! Tror ikke vi skal legge for mye i hcg, jeg hadde jo «bare» 6-700 i hcg og alt helsepersonell som faktisk jobber med svangerskap har fortalt meg at det er helt innafor. Min hcg har til og med sunket nå, men sykehuset mener bastant at det skal gå fint og at hcg bare er veiledende til de finner hjertelyd, og at når det er hjertelyd er ikke hcg særlig interessant. Håper det er litt betryggende ihvertfall :Heartred Jeg har symptomer, men det kan jo variere veldig fra person til person det også!

I dag kom det en større mengde blod og murringer etter jeg måtte bære og stresse litt før vi skulle ut døra med minstemann(som er 11 kg nå):inpain: Litt usikker på om jeg burde unngå å bære så mye nå eller om det ikke gjør så mye fra eller til? Fortsetter det de neste dagene må jeg nok krype til korset og ta en privat UL. Selv om jeg hadde tenkt å vente til OTUL :rolleyes:

Skummelt. Jeg blødde mye med barn nr 2, og fikk litt forskjellige beskjeder. Noen mente jeg fint kunne bære for jeg kunne ikke forhindre det om det var sa - andre sa ta det rolig og slapp av til det stopper. Frisk og fin gutt kom ut, dog 5 uker før tiden. Blødde både brunt og rødt, med og uten klumper fra uke 8-16, ca annenhver dag

Skummelt. Jeg blødde mye med barn nr 2, og fikk litt forskjellige beskjeder. Noen mente jeg fint kunne bære for jeg kunne ikke forhindre det om det var sa - andre sa ta det rolig og slapp av til det stopper. Frisk og fin gutt kom ut, dog 5 uker før tiden. Blødde både brunt og rødt, med og uten klumper fra uke 8-16, ca annenhver dag
Dette var betryggende å lese. Takk for at du deler!

Det er så vanskelig det med blødning,for det kan både være helt ufarlig og et dårlig tegn:oops: Blødde ukentlig de to første trimester med forrige uten å finne årsak. Og han kom også ut frisk og fin :):dummy: Med førstemann blødde jeg ikke en dråpe i graviditeten. Også frisk og fin gutt. Så blir ikke klok på det:sorry:

Flere som bekymrer seg litt unødig for samleie og støt i forbindelse med det? Stresser for blødning HVER gang…

Flere som bekymrer seg litt unødig for samleie og støt i forbindelse med det? Stresser for blødning HVER gang…
Ja! Mest fordi jeg er redd for at jeg skal bli unødvendig bekymret dersom jeg skulle blø litt. Har allerede merket blodspor på papiret etter å ha snytet nesa.

Ja jeg tørr ikke ha noe oppi der jeg nå, så er ingen hankypanky her. Går på progesteron stikkpiller i tillegg så frister forøvrig svært lite. Livredd for å fremprovosere noe som helst selv om det mest sannsynligvis ikke er noe som skjer pga noe man gjør. Mest sannsynligvis stopper ting fordi det har vært noe feil med fosteret, og det får man ikke gjort noe med. Men bekymret er jeg åkkesom og gjør alt mulig for å ikke tråkke over noen gråsoner. Men livet stopper ikke og man må jo bare prøve å tilpasse seg uten å la det ta over livet helt. Jeg jobber med saken selv og er på ingen måte perfekt der selv.

Var dårlig i magen nå, når jeg tørket meg på slutten var det blankt og en stripe rødt blod, like tynt som et hårstrå. Bare en gang, etterpå var det ikke blod. Kjenner litt murring nå, men ikke kraftig. Blir så engstelig med en gang. Mistet 7+0, eller startet voldsomme blødninger, sist. Er 7+0 idag. Tok ultralyd forrige uke, vurderer å ta ny på lørdag. Noen som vet om det er dumt å ta to ultralyder så tett? Eller om det ikke har noe å si?

Var dårlig i magen nå, når jeg tørket meg på slutten var det blankt og en stripe rødt blod, like tynt som et hårstrå. Bare en gang, etterpå var det ikke blod. Kjenner litt murring nå, men ikke kraftig. Blir så engstelig med en gang. Mistet 7+0, eller startet voldsomme blødninger, sist. Er 7+0 idag. Tok ultralyd forrige uke, vurderer å ta ny på lørdag. Noen som vet om det er dumt å ta to ultralyder så tett? Eller om det ikke har noe å si?
Det går helt fint å ta flere tette. Hvis det er det som hjelper for at du skal slappe av burde du gjøre det.

Back
Topp