Så bra testene blir sterkereHar egentlig ingen symptomer, så redd noe er galt. Men har tatt to tester, 2-3 uker preggy.. og strimmeltest er blitt sterkere enn første strimmel jeg tok

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Så bra testene blir sterkereHar egentlig ingen symptomer, så redd noe er galt. Men har tatt to tester, 2-3 uker preggy.. og strimmeltest er blitt sterkere enn første strimmel jeg tok

Veldig lite symptomer her også! 5+1 i dag. Føler nesten ingenting. Dette er min nr 3 så jeg synes det er merkelig. Men det står på nett at det kan forekomme det også.Har egentlig ingen symptomer, så redd noe er galt. Men har tatt to tester, 2-3 uker preggy.. og strimmeltest er blitt sterkere enn første strimmel jeg tok
Herregud de drømmene og alle de bekymringene en går igjennom… Vet en ikke skal tro drømmene altså, men jeg ble så lei meg når jeg våknet Føler veldig meg deg! Sykt irriterende at man ikke kan kontrollere disse tankene og drømmeneNå grugleder jeg meg egentlig til neste ul. Gruer meg også på hcg blodprøve svaret, for jeg drømte i natt at hcg gikk nedover og at det var tom fostersekkHerregud de drømmene og alle de bekymringene en går igjennom… Vet en ikke skal tro drømmene altså, men jeg ble så lei meg når jeg våknet
![]()

Ser vi har samme bekymringFøler veldig meg deg! Sykt irriterende at man ikke kan kontrollere disse tankene og drømmene![]()
Er så vondt at svarene ikke kommer med engang..
Klarer ikke å tro at det skal gå bra. Nesten så jeg bare venter på at det skal gå dårlig.Ja. Disse prøvene burde vært som hurtigtester! Håper bare jeg får svar i dag og ikke må vente helt i mandag!Ser vi har samme bekymringEr så vondt at svarene ikke kommer med engang..
Venter ennå på svar på min og fra i går. Legen min bruker å være rask, men nå tar det så lang tidJa. Disse prøvene burde vært som hurtigtester! Håper bare jeg får svar i dag og ikke må vente helt i mandag!
Utålmodig!!!
Jeg bruker egentlig være chill på sånt, men kjenner jeg er skikkelig utålmodig nå.Jeg fikk svar i dag på prøven min fra onsdag, men hun sa hun håpet og å få det andre svaret i løpet av dagen og at hun skulle sende det skriftlig til meg via helse Norge. Men jeg har ikke fått noe enda så tviler på det kommer… jeg hadde litt lyserosa utfold tidligere i dag også så jeg har skikkelig dårlig følelse!Venter ennå på svar på min og fra i går. Legen min bruker å være rask, men nå tar det så lang tidUtålmodig!!!
Sender de det til fürst? Om så kan du logge inn på fürst pasient å sjekke selvJeg fikk svar i dag på prøven min fra onsdag, men hun sa hun håpet og å få det andre svaret i løpet av dagen og at hun skulle sende det skriftlig til meg via helse Norge. Men jeg har ikke fått noe enda så tviler på det kommer… jeg hadde litt lyserosa utfold tidligere i dag også så jeg har skikkelig dårlig følelse!

Det vet jeg faktisk ikke. Har ikke hørt om fürstSender de det til fürst? Om så kan du logge inn på fürst pasient å sjekke selv![]()
![]()
Du kan logge inn der med bankid uansett, så ser du de prøvene som er sendt dit fra legeDet vet jeg faktisk ikke. Har ikke hørt om fürst![]()
Kan det hende det festet seg litt senere og at du er litt kortere på vei?Jeg beskymrer meg for lave hcg verdien. KK sa det normale er 100% økning på 1,5 - 3 døgn, legen sa mine verdier var innenfor, men det er jo faktisk under..
Hcg Mandag (5+5): 1600
Hcg Onsdag (6+0): 2400
TUL om 9 dager.. gruer meg.
26 og 28. Jo, det kan være. Men synes og at økningen var lav uansett. Hele tiden vært liten økning på strips.Kan det hende det festet seg litt senere og at du er litt kortere på vei?
Hvilken DPO var du 5+5 og 6+0?
Håper legen tar feil og strimlene er dårligeKjenner at dette ikke blir en kjempegod helg. Er forberedt på dårlig nytt på ul på mandag siden legen mente jeg ikke er gravid og stripsene har gitt lite økning i uke 5, men er så ekstra redd for exu![]()
Blir godt å vite på mandag. Jeg skal til ul i dag og er også veldig nervøs