4+6Hvor langt er du på vei nå?![]()

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
4+6Hvor langt er du på vei nå?![]()

Uff, er så vondt å gå og frykte for spirens livHadde noen mikroskopiske blødninger i går, håpet virkelig at det bare var skjøre slimhinner pga progesteron stikkpillene jeg går på. Våknet i natt med smerter og luft i magen og gikk på do. Har jo vært dårlig med oppkast og diaré en periode nå, det går i barnehagen til eldste. Til min store fortvilelse har jeg begynt å blø, og det er aldri et godt tegn hos meg. Er 6+3 i dag og har ultralyd på sykehuset i morgen, mandag, men begynner å miste håpet nå om hjerteslag![]()
Er i helt samme båt angående de bekymringene. Håper det blir gode nyheter for oss begge i morgen tross alt 

Føler med deg og bekymringene dineHadde blødning i går etter canesten stikkpille, så var forberedt på å blø i dag også da jeg tok ny i natt. Men i dag har det blødd en del mer enn i går, så nå begynner jeg å bli bekymra selv om det er i kategorien liten blødning </3 fasiten er rett rundt hjørnet, men det blir likevel en tung kveld og natt. Klem til alle som frykter det samme, håper alt er bra med spirene våre![]()
Jeg bare blør mer og mer og har skikkelige smerter så jeg har egentlig mistet håpet. UL 12.30 i morgen på sykehuset, føler nesten ikke for å dra fordi da blir det ekte.
3 dager igjen til første kontrollMan kan nok aldri vite før ul dessverre. Jeg begynte ikke å bekymre meg før blødningen tok seg opp og ble konstant, og mer når smertene kom selvfølgelig. Har hatt spotting tidligere etter innvendig ul f eks uten at det har vært pga embryoet.Hadde noe rosa utflod i går kveld. Sov ekstremt dårlig i natt, vridde meg rundt hele tiden og tenkte at «nå begynner å jeg å blø». Kjempe stressende natt.
Noen dråper lyserosa/beige utfold idag morges.
Har hørt at det kan være normalt, men klarer ikke å slappe av! Noen ganger normalt, noen ganger ikke, hvordan vet man?3 dager igjen til første kontroll
Ved å ta blodprøve i dag og om 2-3 dager igjen for å se om HCG synker. Trenger ikke vente til ultralyd.Hadde noe rosa utflod i går kveld. Sov ekstremt dårlig i natt, vridde meg rundt hele tiden og tenkte at «nå begynner å jeg å blø». Kjempe stressende natt.
Har hørt at det kan være normalt, men klarer ikke å slappe av! Noen ganger normalt, noen ganger ikke, hvordan vet man?3 dager igjen til første kontroll
Nå kan det være festningsblødning, så ikke ta sorgene på forskudd. Ved SA kommer er veldig ofte kraftige menssmerter etterfulgt av blod (koaguleret blod).Hadde noe rosa utflod i går kveld. Sov ekstremt dårlig i natt, vridde meg rundt hele tiden og tenkte at «nå begynner å jeg å blø». Kjempe stressende natt.
Men ville det komme festnings blødning så sent som 6+4?Nå kan det være festningsblødning, så ikke ta sorgene på forskudd. Ved SA kommer er veldig ofte kraftige menssmerter etterfulgt av blod (koaguleret blod).
Lykke til <3
Det ville jeg ikke bekymret med for. Konsentrasjonen på urinen har utrolig mye å si. Jeg skulle ta en test for gøy ca 6+0, og så at urinen var kjempelys, men testet likevel. Streken ble veldig svak i forhold til hva den skal være så langt på vei. Så tok jeg en test nøyaktig 24 timer etterpå, på synlig mer konsentrert urin, og den ble kjempesterk. Testene var fra samme pakke.Fikk 3+ på clear blue digital i går, men i morges sto det 2-3 igjen. Delte testen i to og test strimlene var like mørk som i går. Blir jo selvfølgelig urolig, men ingen blødning og ingen smerter. Noen som har opplevd det samme? Kan den testen i går ha vært mer følsom? Kan jo ha vert helt i grenseland og at det kun er tilfeldig?
Takk! skal dra å ta en ny hcg i dag bare for å se, men dette roer meg ned litt <3Det ville jeg ikke bekymret med for. Konsentrasjonen på urinen har utrolig mye å si. Jeg skulle ta en test for gøy ca 6+0, og så at urinen var kjempelys, men testet likevel. Streken ble veldig svak i forhold til hva den skal være så langt på vei. Så tok jeg en test nøyaktig 24 timer etterpå, på synlig mer konsentrert urin, og den ble kjempesterk. Testene var fra samme pakke.
Driver å blør av og på her ogsåUFF det er ikke noe gøy å lese om alle som blør. Her har det stoppet. Så nå vet jeg ikke helt hva jeg skal gjøre. Skal jeg fremdeles ringe legen? Har fremdeles influensa så det vil være utrolig tungt å reise noen steder. Graviditetssymptomene er der enda. Og føler meg mer småkvalm i dag. Er vel 5+1 i dag så muligens for tidlig for ultralyd uansett. Men jeg sjekket noen ultralydbilder jeg hadde med min datter da jeg blødde med henne, og tror det var 5 uker det også.
Hadde egentlig UL i morgen,men vi har omgangssyken i hus så jeg avbestilte timen. Men,hva som blir riktig for deg i din situasjon kan bare du vite. Kanskje du kan ringe legen og drøfte det?