Bekymringstråden

Har egentlig ingen symptomer, så redd noe er galt. Men har tatt to tester, 2-3 uker preggy.. og strimmeltest er blitt sterkere enn første strimmel jeg tok
Så bra testene blir sterkere :) jeg blir gal av symptomer og fravær av symptomer. Gleder meg til vi er kommet så langt at vi kjenner liv, det blir fint :love017

Har egentlig ingen symptomer, så redd noe er galt. Men har tatt to tester, 2-3 uker preggy.. og strimmeltest er blitt sterkere enn første strimmel jeg tok
Veldig lite symptomer her også! 5+1 i dag. Føler nesten ingenting. Dette er min nr 3 så jeg synes det er merkelig. Men det står på nett at det kan forekomme det også.

5+1, litt trøtt bare. Puppene har vært skikkelig vonde og ømme med de andre, men ingenting denne gang. Litt skummelt, men det går bra med de fleste så prøver å ikke tenke for mye på manglende symptomer.
Har 3 barn fra før, og 1 MA

Nå grugleder jeg meg egentlig til neste ul. Gruer meg også på hcg blodprøve svaret, for jeg drømte i natt at hcg gikk nedover og at det var tom fostersekk :arghh: Herregud de drømmene og alle de bekymringene en går igjennom… Vet en ikke skal tro drømmene altså, men jeg ble så lei meg når jeg våknet :(

Jeg fikk endelig svar på hcg prøven jeg tok på onsdag. Den var på 13880. Var og tok en ny i dag så nå grugleder jeg meg til jeg får det resultatet. Selvom jeg har vært ekstra kvalm i dag så har jeg en ekkel følelse for at hcg prøven skal vise nedgang :oops:

Nå grugleder jeg meg egentlig til neste ul. Gruer meg også på hcg blodprøve svaret, for jeg drømte i natt at hcg gikk nedover og at det var tom fostersekk :arghh: Herregud de drømmene og alle de bekymringene en går igjennom… Vet en ikke skal tro drømmene altså, men jeg ble så lei meg når jeg våknet :(
Føler veldig meg deg! Sykt irriterende at man ikke kan kontrollere disse tankene og drømmene :sorry:

Føler veldig meg deg! Sykt irriterende at man ikke kan kontrollere disse tankene og drømmene :sorry:
Ser vi har samme bekymring :Heartred Er så vondt at svarene ikke kommer med engang..

Ja. Disse prøvene burde vært som hurtigtester! Håper bare jeg får svar i dag og ikke må vente helt i mandag!
Venter ennå på svar på min og fra i går. Legen min bruker å være rask, men nå tar det så lang tid :dead: Utålmodig!!!

Nå klager jeg over at legen har sendt hcg blodprøven sammen med de andre til fürst… Nå skjønte jeg hvorfor det tok så lang tid.. Åååhh :bag: Jeg bruker egentlig være chill på sånt, men kjenner jeg er skikkelig utålmodig nå.

Venter ennå på svar på min og fra i går. Legen min bruker å være rask, men nå tar det så lang tid :dead: Utålmodig!!!
Jeg fikk svar i dag på prøven min fra onsdag, men hun sa hun håpet og å få det andre svaret i løpet av dagen og at hun skulle sende det skriftlig til meg via helse Norge. Men jeg har ikke fått noe enda så tviler på det kommer… jeg hadde litt lyserosa utfold tidligere i dag også så jeg har skikkelig dårlig følelse!

Jeg fikk svar i dag på prøven min fra onsdag, men hun sa hun håpet og å få det andre svaret i løpet av dagen og at hun skulle sende det skriftlig til meg via helse Norge. Men jeg har ikke fått noe enda så tviler på det kommer… jeg hadde litt lyserosa utfold tidligere i dag også så jeg har skikkelig dårlig følelse!
Sender de det til fürst? Om så kan du logge inn på fürst pasient å sjekke selv :happy: :Heartred

Jeg beskymrer meg for lave hcg verdien. KK sa det normale er 100% økning på 1,5 - 3 døgn, legen sa mine verdier var innenfor, men det er jo faktisk under..
Hcg Mandag (5+5): 1600
Hcg Onsdag (6+0): 2400
TUL om 9 dager.. gruer meg.

Jeg beskymrer meg for lave hcg verdien. KK sa det normale er 100% økning på 1,5 - 3 døgn, legen sa mine verdier var innenfor, men det er jo faktisk under..
Hcg Mandag (5+5): 1600
Hcg Onsdag (6+0): 2400
TUL om 9 dager.. gruer meg.
Kan det hende det festet seg litt senere og at du er litt kortere på vei?

Hvilken DPO var du 5+5 og 6+0?

Last edited:
Kjenner at dette ikke blir en kjempegod helg. Er forberedt på dårlig nytt på ul på mandag siden legen mente jeg ikke er gravid og stripsene har gitt lite økning i uke 5, men er så ekstra redd for exu :arghh:

Kjenner at dette ikke blir en kjempegod helg. Er forberedt på dårlig nytt på ul på mandag siden legen mente jeg ikke er gravid og stripsene har gitt lite økning i uke 5, men er så ekstra redd for exu :arghh:
Håper legen tar feil og strimlene er dårlige :Heartred Blir godt å vite på mandag. Jeg skal til ul i dag og er også veldig nervøs

Back
Topp