Jeg er så bekymret hele tiden. Selvom jeg har sterke symptom, som uvel/kvalm, halsbrann, hadde litt sure oppstøt i går og holdt på og kaste opp en gang så klarer jeg ikke tro på at jeg er gravid. Eller går og venter på at en blødning skal komme når som helst. Har hatt liiitt brunt utflod siden i går som kommer og går litt. Jeg har hatt ivf og hadde innsett 18. januar og testdato 01. Februar. da viste testen 3+… men sist jeg hadde innsett og ble gravid, så mistet jeg fire dager etter testdag og det er i denne runden i dag.. så jeg sammenligner meg sann med forrige runde og forventer det skal skje igjen. Blir gal av at hodet mitt ikke klarer og nyte og slappe av.

jeg har vært så stressa at jeg har booket tidlig ultralyd time til helgen, selv om jeg har fått beskjed av klinikken å vente 

hvor langt er du på vei når du skal? Forresten syns jeg også at ømheten går litt opp og ned, sånn du skrev over. Så ekkelt når symptomer kommer og går.
Var derfor de sa jeg burde vente, for det kunne være vanskelig å høre hjertet. Men ser det er flere som har hørt hjertelyd så tidlig her, så jeg håper det går veien for oss også
men det er jo heldigvis verdt det