Bekymringstråden

Var hos en skikkelig dust av en lege i går. Jeg var bekymret for blod, ville sjekke at alt så bra ut. Han mente det eneste jeg kunne gjøre var å hvile og være positiv for svar ville ligge i trusa iløpet av de neste tre dagene.

Heldigvis dikk jeg bestilt time til ultralyd i dag privat, sånn at vi kan se om alt står bra til med lille trollungen. Men jeg er livredd for å miste igjen
For en idiotisk ting å si... Skjønner godt at ikke alle kan henvises til ultralyd ved alle blødninger, men hallo hvor er empati og forståelsen? Og ikke minst fagkunnskapen, som om å hvile og være positiv vil ha noe som helst å si for utfallet. Lykke til på UL!

Var hos en skikkelig dust av en lege i går. Jeg var bekymret for blod, ville sjekke at alt så bra ut. Han mente det eneste jeg kunne gjøre var å hvile og være positiv for svar ville ligge i trusa iløpet av de neste tre dagene.

Heldigvis dikk jeg bestilt time til ultralyd i dag privat, sånn at vi kan se om alt står bra til med lille trollungen. Men jeg er livredd for å miste igjen
å hva irriterande med sånne leger. Null medmenneskelighet eller kompetanse på et socialt nivå. Masse lykke til ❤️ ❤️

Jeg er veldig bekymret for økonomi når det nå skal komme en baby i hus. Det var langt fra planlagt og verken jeg eller samboer har spart opp til noe sånn. Tvert imot har vi heller brukt en del penger på våre interesser (vi driver til dels med ekstremsport) og har levd litt i «nuet». Jeg har ingenting til overs utenom det jeg har spart i BSU og noe på buffer. Hvordan skal man håndtere dette? Noen som ha vært i en lignende situasjon? Kommer til å handle mye brukt, men allikevel, alt koster…

Sett opp lagret søk på Finn - da får du tak i mye brukt helt gratis. Typisk seng, vugge, stellebord, klær osv. Hvis det finnes Facebook-gruppe for det der du bor kan man spørre i f.eks. Arvesentralen.

Herlighet for en idiot!! At sånne folk skal ha en jobb der de skal møte med respekt og forståelse. Skikkelig tragisk fyr!!! Masse masse lykke til:Heartbigred

Holder på å bli gal av å bekymre meg… i går var jeg plutselig ikke kvalm, og var helt utafor hele dagen.. googlet i flere timer! I dag var jeg kvalm igjen…
Samma her. Det går nok litt opp og ned.:) Trodde kvalmen min også var forsvunnet helt plutselig. Har ikke vært kvalm på et par dager nå, (er 7+3), men idag når middagen skulle lages snudde det igjen. :sour:

Mistenker bakteriell vaginose, og etter googling ble jeg skremt. Bestilt time hos gynekolog til tirsdag. Noen som har erfaring med dette under svangerskap?

Jeg er 6+1 i dag, og plutselig ble alt av symptomer borte. Puppene har vært ømme - nå kan jeg klemme helt fint på dem, og jeg er ikke så uggen som jeg var i starten av uka. Noen som har noen erfaring med dette? Jeg er så livredd for SA igjen.

Jeg var kvalm litt til og fra i uke 5-6. Etter det var jeg kvalm hver dag i en periode før jeg plutselig var helt fin en dag. Dagen etter var jeg kvalm igjen. Jeg har ikke hatt ømme pupper i det hele tatt. Så min erfaring er at det går litt opp og ned. Men jeg blir superstressa for hver lille endring, så forstår bekymringen

Samma her. Det går nok litt opp og ned.:) Trodde kvalmen min også var forsvunnet helt plutselig. Har ikke vært kvalm på et par dager nå, (er 7+3), men idag når middagen skulle lages snudde det igjen. :sour:
Jeg har opplevd at det snur veldig fort. Kunne gå dager der jeg bare lå i sengen med kvalme, og andre dager var jeg nesten helt fin. Opplevde nytt nivå av kvalme og hodepine denne uken som var. Er 9+3 i dag. Jeg prøver å nyte de gode dagene nå, for jeg føler meg helt utslitt etter de andre dagene

Klarer ikke å la være å bekymre meg når jeg plutselig er i bedre form, mindre kvalm og ugg :( den rasjonelle delen av meg forteller meg at jeg er helt urimelig og at jeg bare må slappe av, den emosjonelle delen derimot :facepalm:
Føler med deg. Her forsvant kvalmen nesten over natta litt uti uke 7. Prøver å tenke at jeg er heldig. :) Har fortsatt symptomer som ømme nippler, må tisse ofte og blir veldig fort sliten da. Vanskelig å tenke positivt ja, og har holdt meg selv i håret for å ikke bestille en privat ul. Prøv å tenk positivt og vær glad du slipper kvalme i mange uker.:smiley-angelic003

Føler med deg. Her forsvant kvalmen nesten over natta litt uti uke 7. Prøver å tenke at jeg er heldig. :) Har fortsatt symptomer som ømme nippler, må tisse ofte og blir veldig fort sliten da. Vanskelig å tenke positivt ja, og har holdt meg selv i håret for å ikke bestille en privat ul. Prøv å tenk positivt og vær glad du slipper kvalme i mange uker.:smiley-angelic003
Ja, blir mange UL hvis man skal Jeg har også fortsatt litt andre symptomer så skal virkelig prøve å være glad for å slippe den verste kvalmen!

Ja, blir mange UL hvis man skal Jeg har også fortsatt litt andre symptomer så skal virkelig prøve å være glad for å slippe den verste kvalmen!
Jeg skulle skrive, den publiserte før jeg var ferdig:
Ja, blir mange UL hvis man skal ha ny UL ved hver bekymring :angelic: ellers enig, skal prøve å være positiv!!

Skal til jordmor på ultralyd i dag eller i morgen. Har siden jeg fikk positiv test ikke følt meg gravid, til tross for flere symptomer. Har bare på følelsen at dette ikke går. For ca. Tre dager siden kom kvalmen nesten helt bort også, før det måtte jeg spise ofte for å holde kvalmen borte. Nå er jeg heller ikke så sliten som jeg har vært. Er fortsatt litt sliten, men ikke til samme grad. Så er spent på hva ultralyden viser, men er helt overbevist om at det ikke er et bankende hjerte å se.

Back
Topp