Hei! La denne posten ut på april tråden. Men ikke mye respons, så prøver her også da jeg føler meg både desperat og knust. Den ene terminen min er satt til mars.
Fått dårlige nyheter på ultralyd i dag etter økende blødning. Har hatt spotting i snart to uker, og økende blødning fra i går. Dro til privat ultralyd i dag grunnet tiltagende blødning. Skulle vært uke 9+3 basert på siste mens. Men dette vet jeg ikke stemmer grunnet graviditetstest med ukesindikator. Skulle da vært uke 6+4, også i forhold til når vi hadde ubeskyttet samleie i sommer. Men i dag på UL er det ikke symmetrisk tilvekst på embryoet. Størrelsen på gestasjonssekken tilsvarer 5+6. Størrelsen på embryoet tilsvarer 7+1. Plommesekken er også liten i forhold til fosteret, og den er avflatet og ikke rund som forventet. Legen konkluderte med høy risiko for SA og lite håp om at det utvikler seg videre som forventet. Likevel er det hjerteslag. Syntes denne usikkerheten er helt forferdelig. Å føle at det ikke er noe håp, men samtidig vite at det er et lite hjerte som slår inni der. Noen som har erfaring med dette? Noen som vet om det er noe håp?