Ikke mye nytt å fortelle enda. Ble henvist til ul, og får nok kommet meg dit på mandag.Hvordan gikk det?![]()
Må bare vente enn så lenge.
Er fortsatt lyserosa på papiret
Jeg håper selvfølgelig, men forbereder meg på.at det har gått galt.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ikke mye nytt å fortelle enda. Ble henvist til ul, og får nok kommet meg dit på mandag.Hvordan gikk det?![]()
Håper også bare at det er hormoner eller en del av tidlig morkakedannelseIkke mye nytt å fortelle enda. Ble henvist til ul, og får nok kommet meg dit på mandag.
Må bare vente enn så lenge.
Er fortsatt lyserosa på papiret
Jeg håper selvfølgelig, men forbereder meg på.at det har gått galt.

Håper også at det bare var noe rester etter en slimhinne eller liten rift av noe slagNå er smertene borte da, og ikke noe mer blod på andre dobesøk. Håperhåper det bare var en litt overdramatisk livmor.![]()
men tror jeg ville dratt tilbake til legen og snakke med hen igjen om støtte hvis du har lyst på det 
TakkHåper også at det bare var noe rester etter en slimhinne eller liten rift av noe slagmen tror jeg ville dratt tilbake til legen og snakke med hen igjen om støtte hvis du har lyst på det
![]()
Ja, hvis det ikke tar seg opp ila helga så skal jeg ringe legen igjen på mandag. Ev. prøve privat på mandag. Får bare krysse fingrene i mellomtiden. Legevakt kunne ikke gjøre noe sa de (ja, hadde et litt hysterisk øyeblikk hvor jeg ringte legevakt Så trist å høre. Bra du er et sted der de tar godt vare på degEtter to MA og en kjemisk trodde jeg virkelig det var vår tur nå!
Fikk en del smerter torsdag kveld og våknet til litt smerter på fredag. Var på bena hele dagen så regnet med det var grunn til smertene. Men på kvelden startet jeg å blø. Tenkte da det var en SA. Typisk at det skulle skje på en fredag, men bare å vente til mandag når legekontoret åpner.
I dag våknet jeg til litt mer blødning og kraftige smerter på en side. Ligger nå på sykehuset, mulig svangerskap utenfor livmor.
sender deg mange gode tanker 
Åå nei! Så grusomt.. tenker på deg! Bra du blir ivaretatt på sykehuset hvertfall..Etter to MA og en kjemisk trodde jeg virkelig det var vår tur nå!
Fikk en del smerter torsdag kveld og våknet til litt smerter på fredag. Var på bena hele dagen så regnet med det var grunn til smertene. Men på kvelden startet jeg å blø. Tenkte da det var en SA. Typisk at det skulle skje på en fredag, men bare å vente til mandag når legekontoret åpner.
I dag våknet jeg til litt mer blødning og kraftige smerter på en side. Ligger nå på sykehuset, mulig svangerskap utenfor livmor.
Å neei, så trist å høreEtter to MA og en kjemisk trodde jeg virkelig det var vår tur nå!
Ønsker deg alt vel 
Jeg håper virkelig at det går helt fint og at det ikke kommer noe mer blodHer var jeg skikkelig irritabel i går, som ved pms, i dag opplever jeg veldig mye mensen-aktige smerter, og var ei stund glad for å endelig kjenne noe. Så gikk det over til å bli redd, puppene ble plutselig mindre ømme bare ila en time, så jeg gikk mye på do og sjekka. Nå sist jeg var på do kom det litt brunt på papiret, og det var sånn forrige SA startet. Blir så lei meg for at legen ikke ville gi meg progesteron. Hun sa at det bare var sett i studier at det hjalp ved spotting. Nå spotter jeg jo, men det er selvfølgelig helg, og jeg tror ikke legevakt gjør så mye med tidlige graviditeter. Virker nesten som om kroppen min ikke får til å være gravid lenger… Er så lei meg og redd, for føler jeg vet hvor dette bærer.![]()

Var jo på ultralyd i går og alt var bra. Har heldigvis ikke smerter… håper det går bra 
Åå nei.. Håper det viser seg å være uskyldig!Ånei, i dag tidlig våknet jeg til masse blod i trusa og på papiret, som om jeg er midt i mensenVar jo på ultralyd i går og alt var bra. Har heldigvis ikke smerter… håper det går bra
![]()

Hadde du innvendig UL? Hørt om flere som får en uskyldig blødning etter detÅnei, i dag tidlig våknet jeg til masse blod i trusa og på papiret, som om jeg er midt i mensenVar jo på ultralyd i går og alt var bra. Har heldigvis ikke smerter… håper det går bra
![]()

Ja, alt var bra.. er store svarte klumper og veldig rødt blod som kommer. Rare greier! Heldigvis ikke vondt, så da går det vel foreløpig braHadde du innvendig UL? Hørt om flere som får en uskyldig blødning etter det![]()

Min erfaring er egentlig ikke store forskjellenBekymrer for hvordan livet med tre vs to blir

Du kan jo ringe til legevakten og snakke med dem hvis du er bekymretJa, alt var bra.. er store svarte klumper og veldig rødt blod som kommer. Rare greier! Heldigvis ikke vondt, så da går det vel foreløpig bra![]()