Bekymringstråd

Hei dere, jeg er veldig bekymret fordi jeg sover så lite. Jeg har i gjennomsnitt 4 timer søvn.. Opplever noen andre dette? Jeg er i uke 6+4 og er førstegangsgravid:Heartbigred:Heartbigred
Jeg slet også med dårlig søvn en periode også snudde det. Jeg tror det var pga. progrestoron hormonet for skjedde det samme når jeg tok tilskudd ved en annen anledning. Håper det gjelder deg også:)

Sniker fra juni. Det er helt normalt at søvnen og kvaliteten påvirkes så tidlig i svangerskapet. Dette skyldes hovedsakelig hormoner. Etter hvert vil dette forhåpentligvis bedre seg betraktelig. Redusert søvnkvalitet er ikke skadelig for fosteret, hvis det er det du bekymrer deg for. Lykke til
Åå okei, takk for svar:happy::Heartred

Jeg slet også med dårlig søvn en periode også snudde det. Jeg tror det var pga. progrestoron hormonet for skjedde det samme når jeg tok tilskudd ved en annen anledning. Håper det gjelder deg også:)
Takk for svar:Heartpink Glad jeg ikke er den eneste, tenkte kanskje at jeg gjorde noe feil men da er det nok det:happy:

Nei, bare har fått meg selv til å tro det tydeligvis :hilarious: Ikke vært på TUL enda!
Når du skal? Kjenner også jeg er ganske nysgjerrig på hvor mange det er med den testen din:hilarious: Eller om du plutselig blir satt en uke frem, hehe

Når du skal? Kjenner også jeg er ganske nysgjerrig på hvor mange det er med den testen din:hilarious: Eller om du plutselig blir satt en uke frem, hehe
Håper det andre!!!!! Skal til legen på torsdag, så blir vel henvist til OTUL da. Men vi må på UL før mannen skal på sjøen 21. jan kjenner jeg, så kanskje vi må ta en privat tur??

Håper det andre!!!!! Skal til legen på torsdag, så blir vel henvist til OTUL da. Men vi må på UL før mannen skal på sjøen 21. jan kjenner jeg, så kanskje vi må ta en privat tur??

Hvis mannnen må være med før 21.januar tror jeg du må bestille deg en privat..
syns det er veldig viktig for alle her så vi får svaret fortest mulig :knegg:

:dance018 :dance018 :dance018 Er det dette som er dye-stealer i tillegg? Eller ikke helt?
Wow, den var sterk dpo 10 ja! Ikke helt dye-stealer men ikke langt i fra heller! Veldig spent på din UL ja!

Her har jeg hatt litt bedre form i dag og mindre ømme pupper. Blir veldig redd det betyr at ting har stoppet opp så hatt en ganske kjip dag.

Jeg stemmer for privat TUL! Tror vi er mange som er sjukt nysgjerrige på dine vegne her :hilarious:

Hvis mannnen må være med før 21.januar tror jeg du må bestille deg en privat..
syns det er veldig viktig for alle her så vi får svaret fortest mulig :knegg:
Wow, den var sterk dpo 10 ja! Ikke helt dye-stealer men ikke langt i fra heller! Veldig spent på din UL ja!

Her har jeg hatt litt bedre form i dag og mindre ømme pupper. Blir veldig redd det betyr at ting har stoppet opp så hatt en ganske kjip dag.
Jeg stemmer for privat TUL! Tror vi er mange som er sjukt nysgjerrige på dine vegne her :hilarious:
Haha, yikes. Får vel sjekke det opp da :hilarious: :dance018 Håper bare jeg er delulu.

Husk at 1. trimester er en bergogdalbane da :Heartpink

Våknet i dag og følte meg litt mindre kvalm. Umiddelbart digg, men det stresser meg litt også. Er 9+5 i dag. Trøtt såklart, det er morgen. Lurer kanskje på om jeg opplevde litt det samme med førstemann rundt uke 10. Var på privat ultralyd på fredag og så et hjerte som slo, så får prøve slå meg til ro med det.. ah.. for en berg og dalbane denne tiden er

Våknet i morges med tidenes rennamage.. Sååå vondt, og hadde sagt til sjefen i går at jeg kom på jobb, tror det utgår..

Våknet i dag og følte meg litt mindre kvalm. Umiddelbart digg, men det stresser meg litt også. Er 9+5 i dag. Trøtt såklart, det er morgen. Lurer kanskje på om jeg opplevde litt det samme med førstemann rundt uke 10. Var på privat ultralyd på fredag og så et hjerte som slo, så får prøve slå meg til ro med det.. ah.. for en berg og dalbane denne tiden er
Husker sist så var jeg mye bedre i form rundt uke 9/10 enn tidligere:)

Back
Topp