Bekymringstråd

Blir fint og få bekreftet hva som skjer inni der. Ikke noe gøy å gå tenke :/

Akkurat nå er jeg bare takknemlig for at jeg føler meg bedre.. også får det gå som det går, har hatt veldig mye symptomer veldig tidlig. Med første fikk jeg nesten ikke noe, og med frøkna kom ikke kvalme før i uke 7-8.
nå begynte jo kvalmen og utmattelsen allerede tidlig uke 5.
så sånn sett er jeg veldig spent på den ultralyden

Første dag på ti dager jeg ikke er småkvalm og uggen hele tiden, og blir selvfølgelig kjempebekymret. Har vært i helt elendig form de siste ti dagene, så en dags bedring er jo egentlig kjærkomment, men så blir det galt «det også»
Hadde det også sånn i dag morges og ble bekymret. Fikk en periode med kvalme igjen men generelt i bedre form i dag. Er rart når man blir litt glad for å føle seg bedre men så blir man bare redd det betyr at det ikke går bra der inne. Krysser fingrene for at det går bra der inne for oss alle og når man googler så står det jo at det er vanlig at det svinger! :Heartpink

Akkurat nå er jeg bare takknemlig for at jeg føler meg bedre.. også får det gå som det går, har hatt veldig mye symptomer veldig tidlig. Med første fikk jeg nesten ikke noe, og med frøkna kom ikke kvalme før i uke 7-8.
nå begynte jo kvalmen og utmattelsen allerede tidlig uke 5.
så sånn sett er jeg veldig spent på den ultralyden
Skjønner det! ❤️❤️ ikke noe gøy å være så dårlig. Godt med en pause!
Vil jo tro det går bra på ultralyden. ❤️ håper veldig for deg hvertfall!

Kjenner jeg begynner og bli tatt av dumme tanker..
kjenner jeg er redd for at det ikke er liv i magehuset. Lest så mange kjipe historier innpå forumet her at jeg blir jo litt paranoid. Og nå med magevondtene også så hjelper ikke det. Selv om det kan ha vært både muskulært og luftsmerter. Jeg er en overtenker :(
Kanskje jeg bare er sliten. Da er det lett for de dumme tankene. At de får større plass enn de burde. Både gleder meg og gruer meg til tidlig ultralyd 13 januar nå :/ ❤️

kjenner jeg er redd for at det ikke er liv i magehuset. Lest så mange kjipe historier innpå forumet her at jeg blir jo litt paranoid. Og nå med magevondtene også så hjelper ikke det. Selv om det kan ha vært både muskulært og luftsmerter. Jeg er en overtenker :(
Kanskje jeg bare er sliten. Da er det lett for de dumme tankene. At de får større plass enn de burde. Både gleder meg og gruer meg til tidlig ultralyd 13 januar nå :/ ❤️
Vi har ultralyd samme dag <3

Vil bare dele en erfaring som kanskje kan roe ned noen som kjenner mindre symptomer. Jeg hadde masse symptomer som kvalme hele dagen, svimmelhet, oppblåsthet, var utrolig sliten, strekkninger i magen og ømme bryster, men plutselig forsvant alt nesten over natten 27/28. desember og jeg følte meg ikke gravid i hele tatt. Jeg hadde noen dager jeg var veldig bekymret og var ganske sikker på at jeg hadde mistet. Men hadde ultralyd på fredag (rundt 8+6/9) og alt sto bra til :Heartbigred Jeg håper det kan trøste noen som er beskymret for jeg google og leste meg i hjel på andres erfaringer. Jeg mener virkelig at alle symptomer forsvant helt. Jeg tenker det har sammenheng med at morkaka tar mer over. Men har fått litt kvalme og svimmelhet tilbake.

Jeg kjenner meg igjen i det du beskriver :Heartred Forrige svangerskap styret jeg unna «bekymringstråden», enda det var jeg som lagde den tråden i gruppa vår, men det var jo nettopp fordi man har så stor forståelse for at noen trenger å dele og at man er jo forskjellig. Noen tåler det bedre enn andre og blir ikke så påvirket. Det er helt greit, men da er det så fint å ha en egen tråd!
Ta et par dager «fri» fra å lese om de vonde historiene, det hjalp meg mye sist og også nå :Heartred

Det handler om å verne litt om seg selv, og ikke at man ikke har empati. Stor klem, jeg er også bekymret for hvordan det står til i magen, og tenker det er helt normalt :Heartred

Hei dere, jeg er veldig bekymret fordi jeg sover så lite. Jeg har i gjennomsnitt 4 timer søvn.. Opplever noen andre dette? Jeg er i uke 6+4 og er førstegangsgravid:Heartbigred:Heartbigred

Jeg kjenner meg igjen i det du beskriver :Heartred Forrige svangerskap styret jeg unna «bekymringstråden», enda det var jeg som lagde den tråden i gruppa vår, men det var jo nettopp fordi man har så stor forståelse for at noen trenger å dele og at man er jo forskjellig. Noen tåler det bedre enn andre og blir ikke så påvirket. Det er helt greit, men da er det så fint å ha en egen tråd!
Ta et par dager «fri» fra å lese om de vonde historiene, det hjalp meg mye sist og også nå :Heartred

Det handler om å verne litt om seg selv, og ikke at man ikke har empati. Stor klem, jeg er også bekymret for hvordan det står til i magen, og tenker det er helt normalt :Heartred
Tusen takk! ❤️ jeg har nok de bekymringene fra før. Og på veien til å bli gravid ❤️❤️
Klarer ikke styre unna heller vettu. Blir jo nysgjerrig og mye tid blir brukt her inne nå da jeg heller ikke har fortalt så mange venner enda heller :p men ja, jeg kan ikke styre om det går bra eller dårlig. Må jo bare håpe det går bra ❤️❤️ men kjenner den ultralyden kunne gått vært litt tidligere!! Men sånn er det når jeg er treg med å bestille time! Hehe

Tusen takk! ❤️ jeg har nok de bekymringene fra før. Og på veien til å bli gravid ❤️❤️
Klarer ikke styre unna heller vettu. Blir jo nysgjerrig og mye tid blir brukt her inne nå da jeg heller ikke har fortalt så mange venner enda heller :p men ja, jeg kan ikke styre om det går bra eller dårlig. Må jo bare håpe det går bra ❤️❤️ men kjenner den ultralyden kunne gått vært litt tidligere!! Men sånn er det når jeg er treg med å bestille time! Hehe
Så leit å høre at du er så bekymret :Heartpink Forstår deg så godt! Samboeren min sier alltid til meg når jeg begynner å stresse meg opp at jeg må huske at det er større sannsynlighet for at det går bra enn dårlig. Det hjelper bittelitt hvertfall. Kan du ringe i morgen og høre om du kan få fremskyndet UL? Stå på time tilfelle noen avbestiller f.eks?

Så leit å høre at du er så bekymret :Heartpink Forstår deg så godt! Samboeren min sier alltid til meg når jeg begynner å stresse meg opp at jeg må huske at det er større sannsynlighet for at det går bra enn dårlig. Det hjelper bittelitt hvertfall. Kan du ringe i morgen og høre om du kan få fremskyndet UL? Stå på time tilfelle noen avbestiller f.eks?
Det var en veldig god tanke da! Det skal eg prøve og tenke på! Takk ❤️ har faktisk sendt en mail i kveld og spurt om det finnes noen timer før.. :p
Men ja disse bekymringene kommer ofte med svangerskap føler eg. men så dårlig som eg har vært til nå så hadde det vært helt sykt kjipt å måtte gå gjennom de første ukene en gang til… det er ikke noe gøy. :/ hehe. Men tok bilde av magen liggende no isted. Og den vokser jo helt vilt! Haha så det må jo være noe som går riktig vei :p kan dele bildet :p

Hei dere, jeg er veldig bekymret fordi jeg sover så lite. Jeg har i gjennomsnitt 4 timer søvn.. Opplever noen andre dette? Jeg er i uke 6+4 og er førstegangsgravid:Heartbigred:Heartbigred
Sniker fra juni. Det er helt normalt at søvnen og kvaliteten påvirkes så tidlig i svangerskapet. Dette skyldes hovedsakelig hormoner. Etter hvert vil dette forhåpentligvis bedre seg betraktelig. Redusert søvnkvalitet er ikke skadelig for fosteret, hvis det er det du bekymrer deg for. Lykke til

Back
Topp