Bekymringstråd

Da har jeg vært hos legen .Hadde så utrolig flaks,legen min hadde ultralyd, fikk sjekket babyen med engang. Hjerte slo kjempe fint, babyen danset og hoppet inni der . Så alt ser bra ut ❤️ må tilbake på fredag å ta sjekke blodtrykket, det var litt høyt,men kan godt være stresset og redselen i dag .

Tusen takk for alle gode tanker og ord ❤️ fint å kunne lufte bekymringer
Så bra!! Veldig god nyhet :Heartred

Var på TUL igår og det ble oppdaget avvik. For tykk nakkefold og høy puls på fosteret. Virket ganske alvorlig detteBlir henvist videre til riksen for NIPT og eventuelt fostervannsprøve. Står at de ikke tar fostervannsprøve før 15+0 og jeg er 12+6 så skal be om NIPT først så de er sikre før de tar fostervannsprøve siden det innebærer en liten risiko...blir en lang helg i vente...
Får mest sannsynlig telefonsamtale idag med time neste uke...kjedelige nyheter og tanke kverna går

Var på TUL igår og det ble oppdaget avvik. For tykk nakkefold og høy puls på fosteret. Virket ganske alvorlig detteBlir henvist videre til riksen for NIPT og eventuelt fostervannsprøve. Står at de ikke tar fostervannsprøve før 15+0 og jeg er 12+6 så skal be om NIPT først så de er sikre før de tar fostervannsprøve siden det innebærer en liten risiko...blir en lang helg i vente...
Får mest sannsynlig telefonsamtale idag med time neste uke...kjedelige nyheter og tanke kverna går
Åååå. Så utrolig leit og få en sånn beskjed :(

Back
Topp