DinaD
Gift med forumet
Tilgangsansvarlig
Assistert-jentene
Skuddårsspirene 2024
❁ Juliskatter 2026 ❁
Så fine tall! DPO? Senk skuldrene litt å husk at slimhinnene blir helt herpa av den Cyclogest dritenOooookei!
Så, nå har jeg fått svar på dagens hcg-prøve. Den ligger på 3700, altså mer en doblet fra prøven på mandag. Jeg blør fremdeles og gråt hele veien hjem fra jobb og tenkte at dette går umulig bra. Men, så får jeg sånne fine tall? Løpet er da altså ikke kjørt enda!? Tar nye prøver på fredag og håper på godt resultat igjen. Herregud som jeg hater dette…
er om mulig bare mer forvirret, sist jeg gikk på do før jeg dro fra jobb var det tydelig friskt blod og slimete klumper. Er derfor jeg gikk rett i kjelleren på vei hjem. Har ikke blødd på samme måte nå i kveld. Da er det tilbake til mer rød utflod. Hater denne ventingen. Enten så vil jeg vite at det går bra, eller at det er helt over. Kunne så ønske at hele denne reisen var lettere!
jeg tenkte rett og slett og legge meg for å sove, så får jeg se hvordan det går i løpet av natten og i morgen. Skal uansett ta det rolig på jobb og prøve å tenke positivt! Eller, realistisk, er kanskje bedre

Jeg visste jo sjansen var liten etter mindre gode funn på UL for 1 uke siden, men det er noe med å få bekreftet at håpet er ute. Ingen vekst i det hele tatt siste uken, så hjertet stoppet nok samme dag eller dagen etter at jeg var på UL.