Hadde en tidlig SA før første barn, og når jeg ble gravid igjen tok det ca halve graviditeten før jeg sluttet å se etter blod når jeg var på do. Det hang lenge i. Kjenner at jeg prøver å beskytte meg selv litt nå også, men er litt mindre intenst enn sist.Noen som har mistet eller hatt kjemiske før? Når klarer man å senke skuldrene. Dette er første gang i år at testene blir sterkere, men bekymrer meg bare for blødninger og at det ikke skal gå. Skal få legen til å ta hcg prøver neste uke. Prøver å senke skuldrene, men syns det er utrolig vanskelig med 3 sa/kjemiske i år, siste i november.
Tror det mange som har det sånn, dessverre. Du er ikke alene.

Jeg har spottet litt etter positiv test så var sikker på dette ville bli ny kjemisk, men har sluttet nå og første hcg blodprøve var fin. Skal ha ny blodprøve i morgen, og tilbake til gyn på torsdag for ul. Men har ikke turt å melde meg på terminlisten her enda, er så redd jeg må melde meg ut, igjen.. Håper vi klarer å senke skuldrene litt med tiden, slutter å lete etter blod på papiret og forvente dårlig nyheter