Det er nok ufarlig.Har hatt en del stikninger og strekninger i livmor, men ikke så mye murringer til nå. Er 10+6 og har hatt en del murringer i ettermiddag/kveld. Ikke direkte vondt, men litt ubehagelig og minner om milde menssmerter. Blir jo bekymret med en gang av sånt, siden jeg ikke har hatt det før nå Prøver å ta til meg alle de vanlige «rådene» om at det ikke er farlig så lenge det ikke er blod eller smertene tar seg veldig opp, men er bare så redd for å bli tatt fra denne drømmen igjen… Håper det bare er livmor som vokser og kommer opp fra bekkenet
De helt første ukene hadde jeg masse murringer, var sikker på at mensen skulle komme når som helst, til tross for positiv test. Det var skikkelige mensensmerter.
De siste 3 ukene har jeg ikke kjent noe murringer før i går igjen, og det har vedvart på og av i hele dag. Blir alltid bekymra selv når det kommer, men vet jeg hadde det helt likt forrige graviditet også. Jeg føler det kjennes ut som kynnere, selv om jeg vet det er alt for tidlig. Jeg er 9+0 i dag.
Jeg tok en paracet for et par timer siden selv om murringene kom og gikk, men det hjalp. Ikke kjent noe på en time nå. Så da glemmer jeg det litt. Verdt å prøve for deg også, kanskje.