Bekymringstråd

Milla_mor

Gift med forumet
Julegavene 2019
JuniJubel2021
Hei :)

Tenker vi også trenger en bekymringstråd. Her kan vi dele alle våre bekymringer og støtte hverandre :Heartred

Selv bekymrer jeg meg for å oppleve kjemisk igjen. Håper så klart at det skal gå bra, men man kan bli litt småtullete av all denne usikkerheten altså:nailbiting: Gruer meg sånn til å teste imorra i frykt for svakere tester. Klarer ikke helt å nyte at jeg har positive tester og er gravid nå, for inni meg er det så blanda følelser og litt redsel. Men må bare prøve å håpe på det beste :Heartblue Regner med jeg ikke er alene om slike bekymringer!

Tenker vi også trenger en bekymringstråd. Her kan vi dele alle våre bekymringer og støtte hverandre :Heartred

Selv bekymrer jeg meg for å oppleve kjemisk igjen. Håper så klart at det skal gå bra, men man kan bli litt småtullete av all denne usikkerheten altså:nailbiting: Gruer meg sånn til å teste imorra i frykt for svakere tester. Klarer ikke helt å nyte at jeg har positive tester og er gravid nå, for inni meg er det så blanda følelser og litt redsel. Men må bare prøve å håpe på det beste :Heartblue Regner med jeg ikke er alene om slike bekymringer!
Masse gode tanker til deg❤️ Du er ikke alene, har det på akkurat samme måte:confused004 Slitsom prosess dette her..

Gruer meg til kvalmen. Håper jeg går klar hyperemesis denne gangen. Føler jeg fikk fylt kvoten og vell så det sist :wacky:

Jeg hadde SA 28/8 og 5/10, så jeg klarer ikke helt å tenke at jeg er gravid ennå. Jeg skal ta blodprøve, tar ikke flere tester nå.

Jeg bekymrer meg for tul 7+0, de siste 2 gangene jeg har vært gravid, har det vært på denne ul som har påvist MA :sorry:

Jeg har ikke hatt TUL før, men skal ha det dette svangerskapet. Samme erfaring som deg med MA og SA tidligere. Skjønner deg godt❤️ @Poullain

Hei! Opplevde brunlig utflod nå ikveld, veldig lite, men fortsatt. Hva tenker dere? Komme seg til legen å måle HCG eller avvente?

Hei! Opplevde brunlig utflod nå ikveld, veldig lite, men fortsatt. Hva tenker dere? Komme seg til legen å måle HCG eller avvente?
Håper (og tror) det bare er uskyldig! Har forstått det slik at skjøre slimhinner kan gi litt brunlig utflod, og det er ikke uvanlig :Heartred Testene dine er jo veldig fine og sterke! Jeg personlig ville ikke dratt til legen. Du kan eventuelt ta en strimmeltest til for å se om styrken du har sett hittil holder seg?

Jeg hadde kjemisk forrige runde, da var det minimalt med økning i testene over flere dager, og så begynte det å bli svakere strek ca 2 dager før jeg begynte å blø. Da var det rett på mye friskt blod, ingen brun utflod først.

Håper det er uskyldig.. tok en test nå på kvelden, men tar jo litt tid før hcg synker så vet ikke om denne blir å stole på.. men legger den ved. Syns den var sterk og fin iallefall❤️

Vedlegg

• IMG_0667.jpeg
    IMG_0667.jpeg
    361,1 KB · Visninger: 31
Jeg har også mistet flere ganger før og jeg har ikke fått den rusen av å se positiv test som jeg har fått før. Føler mye av gleden jeg før har følt har blitt erstattet med en slags nummenhet og engstelse. Frykt for at det skal gå galt. Og jeg synes det er kjipt at man blir frarøvet den gledesrusen.
Det å skulle til ultralyd er forbundet med redsel da det bare har vært negative nyheter tidligere.
Jeg merker også at jeg sliter med tilknytningen til frøet. Det vil jeg absolutt tro at kommer seg så jeg er ikke bekymret, men husker første gang jeg var gravid så følte jeg mer for det. Nå holder jeg følelsesmessig avstand. Den babyen mistet jeg også rett før jul, så kanskje jeg sliter ekstra fordi det er den tiden på året igjen.

Trist å høre at flere er redde for kjemisk, MA og SA. Vi skulle jo helst bare gledet oss.

Ja, tror desverre det blir sånn når man har vært gjennom det.. blir liksom et traume nesten. Men krysser fingrene mine både for dere og meg selv om at dette skal gå bra❤️ @BegynteIVF2021

Jeg bekymre meg for at jeg aldri blir gravid igjen. Og jeg føler at løpet er kjørt. Etter jeg mistet i MA i fjor. Kom helt til uke 16. Har fått vite at jeg har lite egg. Som ikke det va nok ble jenta på huset kronisk syk for 10 månder siden. Og fikk diabetes. Hverdagen er blitt slitsomme nå. 3 månder etterpå skifte mensen syklus. Og jeg går finne ingen ro. Jeg får ingen skikkelig mensen mer. Blir bare noe mellom blødning. Fremdeles er det slik. Jeg er så lei. Gir ingen håp. Og jeg blir utslitt av dette. Monitor har ikke vist max på mange måneder. Og jeg har ikke hatt vanlig mensen på mange måneder.

Er det noen her som har opplevd noe lignende?

Ja, tror desverre det blir sånn når man har vært gjennom det.. blir liksom et traume nesten. Men krysser fingrene mine både for dere og meg selv om at dette skal gå bra❤️ @BegynteIVF2021
Takk i like måte! Testen din ser kjempefin ut og det er ikke uvanlig med spotting eller blødninger i svangerskapet. Men jeg vet så godt at det er skremmende likevel. ❤️

Heier på deg <3 Ta en blodprøve om ett par dager om det fortsetter og du er engstelig. Men husk å ta ny da 2-3 dager etter det også.

Det fortsatte ikke, var bare bitte litt blandet i lys utflod.. men ble nå bekymret selv om jeg da, så overnervøs som jeg er (Lefjes). Btw funker ikke emojis for meg her inne, så fremstår sikkert sur men er ikke det altså!❤️ Legger ved test fra idag og 15 DPO.

Vedlegg

• IMG_0645.jpeg
    IMG_0645.jpeg
    426,6 KB · Visninger: 37
  • IMG_0674.jpeg
    IMG_0674.jpeg
    361,6 KB · Visninger: 37
Det fortsatte ikke, var bare bitte litt blandet i lys utflod.. men ble nå bekymret selv om jeg da, så overnervøs som jeg er (Lefjes). Btw funker ikke emojis for meg her inne, så fremstår sikkert sur men er ikke det altså!❤️ Legger ved test fra idag og 15 DPO.
Testene dine er kjempefine :love7

Funker ikke for meg heller, må trykke på smileyen ved siden av bildeikonet når jeg skal skrive innlegg for å få opp et lite utvalg og sette inn. Teit opplegg.

Kjempefine tester!!! :joyful:

Btw funker ikke emojis for meg her inne, så fremstår sikkert sur men er ikke det altså!❤️ Legger ved test fra idag og 15 DPO.
Ikke tenk på det, det er ingen som tenker at du er sur, smiley fungerer ikke for noen, må fysisk inn på smiley ved siden av bildet for å legge inn, ganske irriterende :banghead:

Back
Topp