Bekymringstråd

Åååh det var veldig godt å høre! For her sitter jeg å egentlig forbereder meg på å ikke se et bankende hjerte på ul i morgen. I natt har jeg tilogmed sovet godt og føler meg nesten helt som vanlig (ikke gravid) i dag. Fra å legge meg rett etter levering av jentene og sove frem til de kommer hjem står jeg nå ute og maler og koser meg uten å kjenne på hverken trøtthet eller kvalme. Har tilogmed spist 2x måltid i dag uten å bli noe kvalmen.
Forstår at du gjerne blir bekymret hvis du ikke har opplevd bedring så tidlig før, men som sagt dette er andre gang det skjer med meg, og min mor fortalte meg at hun kun var dårlig i «måned 2» og det kjenner jeg meg veldig igjen i! (Uke 4+-8+ich) Så nyt at formen endelig er bedre, det gjør jeg :-D Skal også på UL i morgen faktisk! Så det blir spennende for oss begge :)
 
Ååhh stakkar :( Ja det er viktig å nyte det når en først føler seg bra! Kvalmen kan også komme brått tilbake igjen, det har jeg opplevd 1000 ganger nå :laughing021 Blir spennende å se hvordan bebisen din ser ut i morgen da! Hvilket klokkeslett skal du?❤️
Absolutt! Kvalmen har kommet og gått her også, men da mer fra dag til dag, ikke flere gode dager på rad :hilarious: men får prøve å nyte det! Skal kl 1030 xsmile9
 
Forstår at du gjerne blir bekymret hvis du ikke har opplevd bedring så tidlig før, men som sagt dette er andre gang det skjer med meg, og min mor fortalte meg at hun kun var dårlig i «måned 2» og det kjenner jeg meg veldig igjen i! (Uke 4+-8+ich) Så nyt at formen endelig er bedre, det gjør jeg :-D Skal også på UL i morgen faktisk! Så det blir spennende for oss begge :)
Har bare opplevd hypermesis tidligere så dette er uvant ja laughing6 så gøy! Når på dagen skal du og hvor langt er du på vei? :love017
 
Har bare opplevd hypermesis tidligere så dette er uvant ja laughing6 så gøy! Når på dagen skal du og hvor langt er du på vei? :love017
Fra morningen av, klokken 9! Forventer at jeg er ca 8+6, 9+0 i morgen. Hva med deg? Gud så godt å slippe hypermesis da!! Høres jo helt forferdelig ut å oppleve.
 
Huff. Jeg fikk en blødning i går. Den stoppet like fort som den kom. Legen min tok hcg, hb og crp. De sistnevnte var normale. Hcg finner vi ut av etter at jeg tar ny prøve i morgen. Har egentlig innfunnet meg med at det ikke gikk denne gangen heller, men er bekymret siden jeg sluttet å blø. Er det noe verre enn SA, for eksempel blæremola eller exu? Og om det er SA, blir det en ny MA der de kanskje mener jeg må vente og se om det kommer ut av seg selv? Eller kanskje gårsdagen var aborten? Seks uker er jo lite. Men rart med bare to spiseskjeer med blod uten klumper...ja, her går tankekjøret!
 
Fra morningen av, klokken 9! Forventer at jeg er ca 8+6, 9+0 i morgen. Hva med deg? Gud så godt å slippe hypermesis da!! Høres jo helt forferdelig ut å oppleve.
Så gøy! Lurt å ha time tidlig så slipper dagen å bli så lang :hilarious: Er 9+0 i morgen og skal kl 1030! Så ganske likt for oss to da :love2
 
Lykke til idag, @Niko25 og @1991solsikke :Heartred
Gjerne oppdater når dere er ferdig hos lege:love2
Takk for det! :Heartred Og til dere her som sa det var helt normalt at symptomene roer seg rundt denne tid så var jo det helt rett :love2 jm sa også det samme, og fikk bekreftet med ul at alt er i skjønneste orden :Heartred Så nå skal jeg heller nyte at formen ser ut til å bedre seg betraktelig xsmile9
 
Takk for det! :Heartred Og til dere her som sa det var helt normalt at symptomene roer seg rundt denne tid så var jo det helt rett :love2 jm sa også det samme, og fikk bekreftet med ul at alt er i skjønneste orden :Heartred Så nå skal jeg heller nyte at formen ser ut til å bedre seg betraktelig xsmile9
Herlig!! :Heartred Nå kan freden senke seg!:Heartred
(I et par dager i hvertfall:hilarious: bekymringene er sjeldent langt unna)
 
Huff fikk blod på papirer nå i kveld når jeg var på do , er 7+3 og då ett bankende hjerte på mandag. Men var bare litt og så litt brunt. Bruker jo clycogest . Huff sendt melding til hausken fikk litt panikk .. håper han svarer før ferien nå
 
Huff fikk blod på papirer nå i kveld når jeg var på do , er 7+3 og då ett bankende hjerte på mandag. Men var bare litt og så litt brunt. Bruker jo clycogest . Huff sendt melding til hausken fikk litt panikk .. håper han svarer før ferien nå
fikk time hos hausken i morgen . Kunne bare Komme innom.men var ikke noe i sted så. .. mulig skjøre slimhinner
 
Kjenner meg engstelig fordi jeg kun har ømme pupper.
På denne tiden i de fire andre svangerskapene mine har jeg hatt så voldsomme brekninger at jeg ikke har klart å holde vekten.
6+4 i dag. Hadde en veldig tidlig UL 5+4 og så en ring med diamant (ringen er plommesekken og diamanten er fosteranlegget). Ikke noe hjerteblink enda da, men det var så store variasjoner den uken jeg var i, sa gyn.

Angrer på at jeg ikke fikk en til i dag da jeg var innom jobb… skal egentlig ikke ha privat før 8+1, men nå lurer jeg på om jeg skal ta meg en tur på jobb igjen selv om jeg har ferie, og få tatt en ny UL.
 
Back
Topp