Bekymringstråd

Skal i bryllup i morgen - lørdag, og det er alt for tidlig å fortelle familie og graviditeten. Bekymrer meg for at de skal skjønne noe :nailbiting:

Men håper og tror det skal gå bra!
Har kun nevnt graviditeten til to av søskenbarnene mine, som skal hjelpe meg i å fylle alkoholfri vin i glasset mitt, og eventuelt overta glass jeg skulle få servert
Lykke til! I bryllup skjer det hele tiden så mye, dans, sang, taler, osv, så det er helt sikkert ingen som merker noe - så lenge du bare drikker av et glass som ser ut som alkohol:)
 
Vi har begynt å tro litt på at dette kan gå, men så kommer plutselig frykten som et slag i magen... Har mer tro men også mer å miste på en måte for hver uke. I tidligere graviditeter har vi bare kommet til uke 5, nå er jeg i uke 7. Det ville være så fryktelig tungt å miste nå.
 
Vi har begynt å tro litt på at dette kan gå, men så kommer plutselig frykten som et slag i magen... Har mer tro men også mer å miste på en måte for hver uke. I tidligere graviditeter har vi bare kommet til uke 5, nå er jeg i uke 7. Det ville være så fryktelig tungt å miste nå.
Håper så det går veien!! :Heartred
 
Back
Topp