Bekymringstråd

Kjenner meg engstelig fordi jeg kun har ømme pupper.
På denne tiden i de fire andre svangerskapene mine har jeg hatt så voldsomme brekninger at jeg ikke har klart å holde vekten.
6+4 i dag. Hadde en veldig tidlig UL 5+4 og så en ring med diamant (ringen er plommesekken og diamanten er fosteranlegget). Ikke noe hjerteblink enda da, men det var så store variasjoner den uken jeg var i, sa gyn.

Angrer på at jeg ikke fikk en til i dag da jeg var innom jobb… skal egentlig ikke ha privat før 8+1, men nå lurer jeg på om jeg skal ta meg en tur på jobb igjen selv om jeg har ferie, og få tatt en ny UL.
Hvis du har mulighet til å få ul på jobben din hadde jeg definitivt benyttet meg av det! :Heartred
 
Jeg er også litt bekymra for jeg kjenner meg ikke gravid i det hele tatt.. har ingen symptomer i det hele tatt. Men jeg har hatt det så stressende på jobb i det siste at jeg kanskje ikke har klart å kjenne etter. Får håpe det er det som er tilfelle :hilarious:
 
Jeg hadde ikke behøvd å bekymre meg for manglende kvalme i allefall, den kom som en kanonkule denne uka og sitter i døgnet rundt. Har allerede begynt på postafen, men må spørre fastlegen om xonvea når jeg skal dit neste uke, for postafenen funker ikke godt nok. Nå bekymrer jeg meg tvert i mot for hvordan ferien skal bli, jeg skal på to ukers sydentur med ungene uten avlastning :nailbiting:
 
Alt iorden en sprell levende baby. Den rørte på seg og hjerte slo.. blødning kom fra klexane og anbud og en plass i livmoren så må slutte på de med en gang. Men alt så bra ut.
Så flott, godt å få det bekreftet :Heartred Blør du fremdeles? Jeg hadde også blødning igjen i går, går også på klexane, men nå har vi vel ekstra skjøre slimhinner i svangerskapet også. Ikke noe mer blod i dag heldigvis.
 
Så flott, godt å få det bekreftet :Heartred Blør du fremdeles? Jeg hadde også blødning igjen i går, går også på klexane, men nå har vi vel ekstra skjøre slimhinner i svangerskapet også. Ikke noe mer blod i dag heldigvis.
Blødde litt i dagmorges etter jeg satt clycogest. Men hausken såhvor det kom fra.. måtte slutte med klexane og abyl med en gang jeg.. så ville det gi seg sa han.. men ville nok komme ut litt til for han såg det på ul
 
Dette er første graviditet for meg på 6+1 og er plutselig full i bekymring her etter noen blødninger i dag. Veldig lite, men rødt i morges. Så ingenting i flere timer - også samme igjen. Føler kvalmen jeg har kjent i en ukes tid er borte - og har gått rett i krisemodus… :smiley-angelic001
 
Dette er første graviditet for meg på 6+1 og er plutselig full i bekymring her etter noen blødninger i dag. Veldig lite, men rødt i morges. Så ingenting i flere timer - også samme igjen. Føler kvalmen jeg har kjent i en ukes tid er borte - og har gått rett i krisemodus… :smiley-angelic001
Har du muligheter for privat ul??
 
Skal i bryllup i morgen - lørdag, og det er alt for tidlig å fortelle familie og graviditeten. Bekymrer meg for at de skal skjønne noe :nailbiting:

Men håper og tror det skal gå bra!
Har kun nevnt graviditeten til to av søskenbarnene mine, som skal hjelpe meg i å fylle alkoholfri vin i glasset mitt, og eventuelt overta glass jeg skulle få servert
 
Back
Topp