Hehe heeeelt sant!Herlig!! Nå kan freden senke seg!
(I et par dager i hvertfall bekymringene er sjeldent langt unna)
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hehe heeeelt sant!Herlig!! Nå kan freden senke seg!
(I et par dager i hvertfall bekymringene er sjeldent langt unna)
Ååh mest sannsynlig er det nok bare det ja, men kjønnet godt du blir bekymret. Fikk beskjed fra jm at når du har sett hjerte slå på ul så er sjangsen for at det ende i sa/ma veeldig litenfikk time hos hausken i morgen . Kunne bare Komme innom.men var ikke noe i sted så. .. mulig skjøre slimhinner
Hvis du har mulighet til å få ul på jobben din hadde jeg definitivt benyttet meg av det!Kjenner meg engstelig fordi jeg kun har ømme pupper.
På denne tiden i de fire andre svangerskapene mine har jeg hatt så voldsomme brekninger at jeg ikke har klart å holde vekten.
6+4 i dag. Hadde en veldig tidlig UL 5+4 og så en ring med diamant (ringen er plommesekken og diamanten er fosteranlegget). Ikke noe hjerteblink enda da, men det var så store variasjoner den uken jeg var i, sa gyn.
Angrer på at jeg ikke fikk en til i dag da jeg var innom jobb… skal egentlig ikke ha privat før 8+1, men nå lurer jeg på om jeg skal ta meg en tur på jobb igjen selv om jeg har ferie, og få tatt en ny UL.
Hvilket klokkeslett skal du? Det går nok helt fint!Bekymrer meg for ul i morgen, går hele tiden og føler dette ender i ny MA
11.00 Håper detHvilket klokkeslett skal du? Det går nok helt fint!
Så flott, godt å få det bekreftet Blør du fremdeles? Jeg hadde også blødning igjen i går, går også på klexane, men nå har vi vel ekstra skjøre slimhinner i svangerskapet også. Ikke noe mer blod i dag heldigvis.Alt iorden en sprell levende baby. Den rørte på seg og hjerte slo.. blødning kom fra klexane og anbud og en plass i livmoren så må slutte på de med en gang. Men alt så bra ut.
Blødde litt i dagmorges etter jeg satt clycogest. Men hausken såhvor det kom fra.. måtte slutte med klexane og abyl med en gang jeg.. så ville det gi seg sa han.. men ville nok komme ut litt til for han såg det på ulSå flott, godt å få det bekreftet Blør du fremdeles? Jeg hadde også blødning igjen i går, går også på klexane, men nå har vi vel ekstra skjøre slimhinner i svangerskapet også. Ikke noe mer blod i dag heldigvis.
Bekymra for hvordan ferien blir med ungene når formen er dårlig
Har du muligheter for privat ul??Dette er første graviditet for meg på 6+1 og er plutselig full i bekymring her etter noen blødninger i dag. Veldig lite, men rødt i morges. Så ingenting i flere timer - også samme igjen. Føler kvalmen jeg har kjent i en ukes tid er borte - og har gått rett i krisemodus…
Det går nok helt sikkert fint!Bekymra fordi jeg glemte meg og spiste en hel burger som var rå inni At det er mulig... stressa nå
Takk! Leste om toxoplasma nå, ikke så lurt kanskje, ikke bra hvis foster blir smitta! Men klarte ikke å finne ut hvor sannsynlig det var, forhåpentligvis liteDet går nok helt sikkert fint!
Ja, tenker jeg må ta en tur i løpet av neste uke for å sjekke - hvis ikke det blir tydelig i løpet av helgen da.Har du muligheter for privat ul??