Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ikke tenk negativt med en gang kjæreOg der kom det litt lyserosa på papiret sammen med lutinusrestene. Skjønte jo innerst inne at dette var for godt til å være sant.![]()
Nei, men 1 hjerteslag i uke 7 og 1 i uke 8 neste ul er ikke før uke 12/13 nervepirrende vente så lengeSantåh, skal dere ha tvillinger?
![]()
TakkGratulerer med uke 10, måtte denne sitte hele veienvondt å miste så mange...
Nei, bruker bare fingrene men holdt på å miste den og ble litt knot
men nå har det heldigvis ikke kommet mere blod!![]()
satser på at den holder seg der
Skal i morgen (torsdag) og tenker akkurat det samme selvNå som det bare er 1 dag igjen til tidlig ultralyd kjenner jeg på bekymring. Tenk om jeg får kjipe nyheter. Har aldri oppleve ma, men vet jo at det skjer, og baksiden ved å henge her inne er at man får følelsen av at det er enda mer vanlig enn det faktisk er. Jeg får bare stålsette meg og håpe på gode nyheter![]()

Takk, snilt av deg å svare sånn.Ikke tenk negativt med en gang kjærejeg går på samme medisin som deg. Hvis du er gravid i uke fire så er det helt normalt, det er da du skulle hatt din egentlige mens. Så lenge det ikke er en fersk blødning så er det bra. Lyserosa på papir og brunt utflod er normalt. Husk at Lutinus kan gi blødninger den også. Jeg hadde akkurat samme bekymring som deg, det varte et par dager og det gokk bort, er 5+4 i dag
Ikke overtenk eller søk opp ting
Masse lykke til deg![]()
Håper jo det er pga. lutinus, men blod har aldri vært noe annet enn negativt i tidligere svangerskap. Har ikke sett noe mer siden sent i går kveld. Hvor mye blødde du de to dagene? Var det pga. lutinus?Håper det bare er en uskyldig blødningOg der kom det litt lyserosa på papiret sammen med lutinusrestene. Skjønte jo innerst inne at dette var for godt til å være sant.![]()
Takk, det håper jeg også. Hvor mye blødde du egentlig? Var ganske lite her, lyserosa/ferskenfarget blandet med lutinus. Var på ett tørk. Men nå er jeg enda mer redd. Kan det være at lutinus holder tilbake blødning, at det er en kjemisk? Tar en og en halv tablett i døgnet nå.Håper det bare er en uskyldig blødningskjønner såååå godt du blir redd med den historien du har bak deg... jeg blødde litt nå på 4+0 og 4+1 og gikk rett i kjelleren. Fikk heldigvis hjelp av mange fine her inne til å holde motet oppe, og blødningen har gitt seg nå. Og det virker som det går bra. Håper sånn for deg!
![]()
Blødde friskt rødt blod 1 gang, måtte tørke sikkert 4-5 tørk, men var ikke sånn typisk mensenblod. Så spottet jeg en del rosa og brunt i synkende grad den dagen og neste. I dag var det ingenting på papiret. Jeg tror ikke lutinus holder tilbake en kjemisk, jeg gikk på progesteronstøtte sist syklus og mistet allikevel i SA, så tror kroppen overkjører det hvis den virkelig vilTakk, det håper jeg også. Hvor mye blødde du egentlig? Var ganske lite her, lyserosa/ferskenfarget blandet med lutinus. Var på ett tørk. Men nå er jeg enda mer redd. Kan det være at lutinus holder tilbake blødning, at det er en kjemisk? Tar en og en halv tablett i døgnet nå.
Så bra at blødningen stoppet for deg. Hvor mye progesteron tok du sist syklus? Jeg tar 100-200 mg i døgnet.Blødde friskt rødt blod 1 gang, måtte tørke sikkert 4-5 tørk, men var ikke sånn typisk mensenblod. Så spottet jeg en del rosa og brunt i synkende grad den dagen og neste. I dag var det ingenting på papiret. Jeg tror ikke lutinus holder tilbake en kjemisk, jeg gikk på progesteronstøtte sist syklus og mistet allikevel i SA, så tror kroppen overkjører det hvis den virkelig vil
Sånn sett, ja!Nei, men 1 hjerteslag i uke 7 og 1 i uke 8 neste ul er ikke før uke 12/13 nervepirrende vente så lenge![]()

Ja er glad for det, fortsatt litt nervøs da, sjekker hver gang jeg går på doSå bra at blødningen stoppet for deg. Hvor mye progesteron tok du sist syklus? Jeg tar 100-200 mg i døgnet.
Tok og tar 200 mg i døgnet Jeg tar 300 mg i døgnet, og skal gjøre det frem til uke 12Så bra at blødningen stoppet for deg. Hvor mye progesteron tok du sist syklus? Jeg tar 100-200 mg i døgnet.
Jeg tror ikke det var lutinusen, den har jeg brukt noen dager før jeg hadde innsett av fem dagers embryoTakk, snilt av deg å svare sånn.Håper jo det er pga. lutinus, men blod har aldri vært noe annet enn negativt i tidligere svangerskap. Har ikke sett noe mer siden sent i går kveld. Hvor mye blødde du de to dagene? Var det pga. lutinus?
Her er mine 3+5, 4+0, 4+2 and 4+4. Var stresset med svake tester.. tok hcg 4+2 på 107 og 388 4+5. Håper det blir bedre streker for deg!Tror dessverre dette bare var nok en kjemisk. Ville teste før jeg evt tok en ny lutinus, og ser at testen i dag ikke er sterkere enn den positive jeg fikk forrige mandag! Dette kan vel umulig gå bra?Er det bare lutinus som har hindret meg fra å blø?
Takk for dette.Her er mine 3+5, 4+0, 4+2 and 4+4. Var stresset med svake tester.. tok hcg 4+2 på 107 og 388 4+5. Håper det blir bedre streker for deg!
Gikk det bra?Er fortsatt tidlig, et 7+0 i dag. Har tidlig UL i morgen, kan holde deg oppdatert. Krysser fingrene for deg, vet hvor vanskelig det er. De 7 dagene fra jeg trodde jeg skimtet noe til jeg fikk økning i HCG var helt krise mental. Tidenes Berg-og-dalbane. Var glad og lei meg om hverandre. 107 er jo litt lavt for 4+2, men stigningen var i hvert fall god. Så litt nervøs for i morgen.Takk for dette.Gikk det bra?
Lykke til, håper alt er normalt der inne.Er fortsatt tidlig, et 7+0 i dag. Har tidlig UL i morgen, kan holde deg oppdatert. Krysser fingrene for deg, vet hvor vanskelig det er. De 7 dagene fra jeg trodde jeg skimtet noe til jeg fikk økning i HCG var helt krise mental. Tidenes Berg-og-dalbane. Var glad og lei meg om hverandre. 107 er jo litt lavt for 4+2, men stigningen var i hvert fall god. Så litt nervøs for i morgen.
Jeg skjønner selvsagt at det ser dårligere ut for meg, du har tross alt en tydelig økning. Min test er jo lik eller kanskje litt svakere enn den for over en uke siden. Prøver å innbille meg at testen har lite farge, eller at det kun var to timer siden forrige dobesøk etc. Men det skal vel ikke ha noe å si når du er 5+0?