Bekymringstråd

Bruker du den applikatoren som følger med i pakka? For det gjorde jeg første gang og blødde av det, endte i abort, har mistet 3 er gravid for 4 gang nå snart i uke 10 og bruker 1 finger nå isteden for den applikatoren og har fått 0 blødninger av det.
Gratulerer med uke 10, måtte denne sitte hele veien ☺️❤️ vondt å miste så mange... ❤️ Nei, bruker bare fingrene men holdt på å miste den og ble litt knot :hilarious:

men nå har det heldigvis ikke kommet mere blod! :smiley-bounce022
 
Ikke vet jeg, men både Fragmin og Albyl E er jo blodfortynnende, så kanskje ikke så rart at det kommer litt rosa på papiret/litt små blødninger? Hvor høy dose Fragmin bruker dere? :Heartred
5000 IU Fragmin og 75 mg Albyl-E her.
Har ingen blødninger (annet enn på magen, hehe), men det gir jo mening at det kan påvirke, ja ❤️ Satser på at alt er i orden hos alle ❤️
 
Sliten av å ikke vite hvordan det går med lille i magen. Tenker det verste hele tiden om at jeg sikkert begynner å blø hvert øyeblikk eller at det har stoppet å utvikle seg.
 
Gratulerer med uke 10, måtte denne sitte hele veien ☺️❤️ vondt å miste så mange... ❤️ Nei, bruker bare fingrene men holdt på å miste den og ble litt knot :hilarious:

men nå har det heldigvis ikke kommet mere blod! :smiley-bounce022
Takk :Heartbigred det er veldig vondt, men det blir bedre med tiden.
Ja hos meg å I starten, men ble bedre etter vært!

Det er bra når skal du til kontroll da? Eller UL
 
Takk :Heartbigred det er veldig vondt, men det blir bedre med tiden.
Ja hos meg å I starten, men ble bedre etter vært!

Det er bra når skal du til kontroll da? Eller UL
Ja det er det... Men blir bedre med tiden som du sier ❤️ Mistet 4 på rad her så håper at "fifth time is the charm" :woot: det er godt å høre!

Snakket med gyn i dag så skal til kontroll på lørdags morgen ☺️ UL tar hun fortløpende ved behov
 
Ja det er det... Men blir bedre med tiden som du sier ❤️ Mistet 4 på rad her så håper at "fifth time is the charm" :woot: det er godt å høre!

Snakket med gyn i dag så skal til kontroll på lørdags morgen ☺️ UL tar hun fortløpende ved behov
Det er bra :Heartred ja alle gode ting er 3 men på det 4 skal det skje går jeg og sier til meg selv :p :Heartbigred
Heldig hvis begynner den verste kvalmen og gi seg, men kjenner det inni mellom, og puppene er ømme hele tiden, begynt å bli litt små svimmel :(!.
Skal heldig hvis til legen te torsdag så får ta ting da, har gått ned litt i vekt å, så håper det var bare 1 gangs tilfelle, at jeg kan gå oppover etter vært.
 
Det er bra :Heartred ja alle gode ting er 3 men på det 4 skal det skje går jeg og sier til meg selv :p :Heartbigred
Heldig hvis begynner den verste kvalmen og gi seg, men kjenner det inni mellom, og puppene er ømme hele tiden, begynt å bli litt små svimmel :(!.
Skal heldig hvis til legen te torsdag så får ta ting da, har gått ned litt i vekt å, så håper det var bare 1 gangs tilfelle, at jeg kan gå oppover etter vært.
Hahaha jaaaa! På det fjerde skal det skje :love017 :joyful: godt kvalmen og det har begynt å roe seg, her er alt det foran meg fortsatt :hilarious: lykke til hos legen på torsdag!!
 
Nå som det bare er 1 dag igjen til tidlig ultralyd kjenner jeg på bekymring. Tenk om jeg får kjipe nyheter. Har aldri oppleve ma, men vet jo at det skjer, og baksiden ved å henge her inne er at man får følelsen av at det er enda mer vanlig enn det faktisk er. Jeg får bare stålsette meg og håpe på gode nyheter :Heartpink
 
Nå som det bare er 1 dag igjen til tidlig ultralyd kjenner jeg på bekymring. Tenk om jeg får kjipe nyheter. Har aldri oppleve ma, men vet jo at det skjer, og baksiden ved å henge her inne er at man får følelsen av at det er enda mer vanlig enn det faktisk er. Jeg får bare stålsette meg og håpe på gode nyheter :Heartpink
Skjønner godt at du blir nervøs ❤️ krysser fingrene for at alt er som det skal og at du får sett din lille stjerne der inne med et lite blinkende hjerte :love017 :woot:
 
Nå som det bare er 1 dag igjen til tidlig ultralyd kjenner jeg på bekymring. Tenk om jeg får kjipe nyheter. Har aldri oppleve ma, men vet jo at det skjer, og baksiden ved å henge her inne er at man får følelsen av at det er enda mer vanlig enn det faktisk er. Jeg får bare stålsette meg og håpe på gode nyheter :Heartpink
Du er ikke alene om den bekymringen, gruer meg veldig selv til tidlig UL 1 mars da er jeg rundt 12/13 uker på vei og gruer meg til den dagen, håper så inderlig på at alt står bra til!.

Masse lykke til, Hold oss oppdatert :Heartbigred :Heartbigred
 
Hahaha jaaaa! På det fjerde skal det skje :love017 :joyful: godt kvalmen og det har begynt å roe seg, her er alt det foran meg fortsatt :hilarious: lykke til hos legen på torsdag!!
Ja, satser på alt går bra, hos legen går nok timen bra skal henvises til første svangerskapskontroll og skrive helse kort og få svar på blodprøver jeg tok forje uke:):Heartred
 
Du er ikke alene om den bekymringen, gruer meg veldig selv til tidlig UL 1 mars da er jeg rundt 12/13 uker på vei og gruer meg til den dagen, håper så inderlig på at alt står bra til!.

Masse lykke til, Hold oss oppdatert :Heartbigred :Heartbigred
Tusen takk, det skal jeg :Heartred:Heartred Mye å grue seg til i starten av graviditet:sorry::nailbiting::Heartred
 
Tusen takk, det skal jeg :Heartred:Heartred Mye å grue seg til i starten av graviditet:sorry::nailbiting::Heartred
Det er det, er i uke 10 på torsdag og eneste bekymring jeg har er for at det skal skje eller være noe galt, at det ikke utvikler seg som det skal eller komme på UL og få beskjed om at det har stoppet opp :( :Heartred
 
Det er det, er i uke 10 på torsdag og eneste bekymring jeg har er for at det skal skje eller være noe galt, at det ikke utvikler seg som det skal eller komme på UL og få beskjed om at det har stoppet opp :( :Heartred
Uff, de tankene er så fæle. Mest sannsynlig er tross alt, alt i skjønneste orden for oss begge :Heartred :Heartred
 
Uff, de tankene er så fæle. Mest sannsynlig er tross alt, alt i skjønneste orden for oss begge :Heartred :Heartred
Ja jeg håper så klart det og ikke noe annet :Heartred :Heartred og når man googler MA så finner man så lite info om det, og da tenker jeg at siden det er så lite info er det vel sjeldent det skjer. Og jeg forholder meg til at gyn sa det var 3% sjanse at det gikk galt ved synet av 2 hjerteslag:Heartred
 
Ja jeg håper så klart det og ikke noe annet :Heartred :Heartred og når man googler MA så finner man så lite info om det, og da tenker jeg at siden det er så lite info er det vel sjeldent det skjer. Og jeg forholder meg til at gyn sa det var 3% sjanse at det gikk galt ved synet av 2 hjerteslag:Heartred
Sant :Heartred åh, skal dere ha tvillinger? :shy:
 
Haha ja naturstridig er riktig ord!! Man blir vel sikkert vant til det ja, synes allerede det er mindre vondt enn de første jeg satte. Det hjelper å tenke på det ja ☺️❤️ jeg får nok oftere UL enn hjemme, går til privat gynekolog og hun har utstyr på klinikken sin så hun tar det når det passer henne. Og hun har fulgt meg nå gjennom alle tapene så føler meg godt ivaretatt. Kan gå offentlig i tillegg hvis jeg ønsker men føler ikke det er nødvendig. Får du ekstra ultralyder?
Jeg så ikke denne før nå, rart.
Det høres jo veldig ålreit ut! Godt med tett oppfølging ❤️ Og da kan du jo spørre hvis du føler for en ekstra en gang i ny og ne, det er jo betryggende!
Vi skal ha ekstra oppfølging på Riksen, men jeg vet ikke hvor mye enda, skal til legen neste uke for å snakke mer om det. Veldig spent!
 
Jeg så ikke denne før nå, rart.
Det høres jo veldig ålreit ut! Godt med tett oppfølging ❤️ Og da kan du jo spørre hvis du føler for en ekstra en gang i ny og ne, det er jo betryggende!
Vi skal ha ekstra oppfølging på Riksen, men jeg vet ikke hvor mye enda, skal til legen neste uke for å snakke mer om det. Veldig spent!
Ja er veldig ålreit, og hun har lav terskel for å ta en titt så føler meg veldig trygg med henne (pluss at hun jobber vakt på sykehuset der jeg skal føde så får henne i fødsel og mest sannsynlig). Det blir veldig spennende å høre hva de sier da!! Flinke på Riksen! ❤️ Men sååå godt du får ekstra oppfølging der!! :love017 :hug013
 
En lufting av tanker.

Jeg klarer ikke å tro at jeg er gravid, jeg innser det ikke og en del av meg benekter de to strekene på testene jeg har tatt.

For 1 år siden gikk jeg gjennom en MA. Embryoet døde uke 6, mistanke uke 7 på priv UL og konstatert på sykehuset i uke 9. Det var heftig psykisk! Den lille spiren tok med seg en bit av meg, og det å være intim var langt i fra det samme. Jeg møtte veggen da jeg ikke hadde bearbeidet sorgen og tapet ordentlig. Jeg mistet også i SA ca. 6 mnd. etter MAen.

I begge graviditetene har jeg hatt kraftige blødninger med koagler rundt uke 4. Nå har jeg ikke hatt en eneste blødning og jeg er 4+4. Jeg vet jo at det er et godt tegn, men kroppen min spiller ikke helt på lag og benekter at dette er sant. Lite symptomer har jeg også, noe som jeg synes er litt skummelt, men som jeg heller burde være takknemlig for! Jeg føler meg litt «utenfor meg selv følelse». Heldigvis har jeg samtale med en profesjonell to ganger i mnd., så da får jeg god hjelp til negative tanker ol og ellers det jeg føler/tenker på.

Jeg skal på ultralyd om 2 uker til, og håper så inderlig at hjerte slår og alt ellers står bra til :Heartred

Godt å lufte seg! Takknemlig for et slikt sted som dette:Heartred
 
Back
Topp