I dag går det mye opp og ned... Er veldig redd for at det ikke skal være noe der, samtidig som jeg prøver å tenke at alt er sikkert bra og det er helt vanlig å ikke se noe så tidlig på ul. Men etter MA'en hvor vi så på første ul at ikke alt var helt som det skulle, og noen uker senere så gikk det jo ikke bra, så er jeg sååå redd for at det skal skje igjen. Har sittet og følt at jeg hadde for lite symptomer og at det sikkert betyr at det ikke er liv, men så kom en svær kvalmebølge akkurat nå så det kjentes litt betryggende ut. Men dette kommer til å bli en lang uke... Gruer meg til onsdag og ny ul men samtidig kan den ikke komme fort nok. Har litt murringer også nå, og selvom jeg vet de er en helt naturlig del av graviditeten så er jeg SÅ stresset for om de er starten på en spontanabort... Sjekker etter blod hver gang jeg er på do nå.
Jeg kjenner meg igjen. Jeg prøver å fylle dagene og planlegge ting jeg kan glede meg til, men det er ikke så lett å distrahere seg selv. Sier til meg selv hver dag at det kan jo hende det går bra også.

håper alt er bra