Bekymringstråd

Vedlegg

  • IMG_5412.jpeg
    IMG_5412.jpeg
    604,5 KB · Visninger: 28
  • IMG_5417.jpeg
    IMG_5417.jpeg
    610,6 KB · Visninger: 28
Øverste er fra 2 dager siden og andre er i dag morgen urinVis vedlegget 414296Vis vedlegget 414297
Litt svake er de- men de er jo definitivt der- og du kan jo ha hatt en veldig sen festing. Blastoen kan feste så sent som 12dpo, og hvis du legger til at el kan komme inntil 48 timer etter positiv test, så ville jeg prøvd å ha is i magen frem til ikm, og se om testene fortsetter å stige. Skjønner det er beintøft- sender en god klem.
 
Dine tester ligner veldig på mine. Jeg har Ikm på mandag. Testet for to dager siden og idag. Og streken har ikke utviklet seg noe særlig. Den for to dager siden var tatt på kvelden. Håper vi begge får mer tydelig test snart :Heartred
Jeg fikk blenda 9dpo, og svakere strek enn disse 10 dpo. De første dagene 10-13 dpo har strekene vært svake med med økning, og så er det først i går 14dpo og i dag 15dpo at det virkelig begynner å skje noe. Naturlig nok, siden det blir mer og mer hcg.

Husk også at graviditetstester egentlig er beregnet å tas fra ikm og en uke etter, ikke fra over en uke før- slik mange av oss driver med, hehe. Hvis jeg hadde hørt på fertilitetslegen min skulle jeg tatt første test i morgen 16dpo. Da ville jeg fått dønn tydelig strek som kom op samtidig med teststreken, og 2-3 på ukeindikator- det hadde spart meg mye bekymring og tankespinn. (fikk 2-3 i dag 15dpo). Og det er nok nettopp pga av testene kan være så svake i starten at de anbefaler såpass sen testing.
 
Reiser bort i helga, og selv om jeg ikke går rundt og et bekymra for SA til vanlig så er jeg redd noe skal skje mens jeg er borte fra mannen, og ikke minst mens jeg jobber på stevne.
 
Jeg fikk blenda 9dpo, og svakere strek enn disse 10 dpo. De første dagene 10-13 dpo har strekene vært svake med med økning, og så er det først i går 14dpo og i dag 15dpo at det virkelig begynner å skje noe. Naturlig nok, siden det blir mer og mer hcg.

Husk også at graviditetstester egentlig er beregnet å tas fra ikm og en uke etter, ikke fra over en uke før- slik mange av oss driver med, hehe. Hvis jeg hadde hørt på fertilitetslegen min skulle jeg tatt første test i morgen 16dpo. Da ville jeg fått dønn tydelig strek som kom op samtidig med teststreken, og 2-3 på ukeindikator- det hadde spart meg mye bekymring og tankespinn. (fikk 2-3 i dag 15dpo). Og det er nok nettopp pga av testene kan være så svake i starten at de anbefaler såpass sen testing.
Jeg fikk blenda 9dpo, og svakere strek enn disse 10 dpo. De første dagene 10-13 dpo har strekene vært svake med med økning, og så er det først i går 14dpo og i dag 15dpo at det virkelig begynner å skje noe. Naturlig nok, siden det blir mer og mer hcg.

Husk også at graviditetstester egentlig er beregnet å tas fra ikm og en uke etter, ikke fra over en uke før- slik mange av oss driver med, hehe. Hvis jeg hadde hørt på fertilitetslegen min skulle jeg tatt første test i morgen 16dpo. Da ville jeg fått dønn tydelig strek som kom op samtidig med teststreken, og 2-3 på ukeindikator- det hadde spart meg mye bekymring og tankespinn. (fikk 2-3 i dag 15dpo). Og det er nok nettopp pga av testene kan være så svake i starten at de anbefaler såpass sen testing.
Tusen takk for svar. Det roet meg litt ned:Heartred Ble litt bekymret idag når streken ikke var sterkere. Men er kanskje ikke så uvanlig. Og du har jo rett i at det er jo egentlig tidlig å teste. Gratulerer med din graviditet forresten:Heartred:love7
 
Jeg tok ovitrelle sprøyte den 23/8 og skulle fått eggløsning to dager etterpå. Det vil si at jeg er 14 dpo i dag tror jeg
Ovitrelle slår vel ut på hcg-test, men jeg vet ikke hvor lenge?:sorry:
Håper for deg at det er en spire:happy:
 
Jeg har kjøpt meg ultra tidlig på clearblue som jeg må vente med å ta i morgen tidlig. Hvis den slår ut positiv da er jeg gravid. For jeg skulle egentlig teste meg neste torsdag som er da min test dag
Krysser fingrene for deg :happy:
 
Jeg har kjøpt meg ultra tidlig på clearblue som jeg må vente med å ta i morgen tidlig. Hvis den slår ut positiv da er jeg gravid. For jeg skulle egentlig teste meg neste torsdag som er da min test dag
Ikke for å være kjip, men ultratidlig Clearblue er ganske rævva. Min virka ikke en gang, for ble litt for vætet- helt håpløs! Vitusapotek har tilbud på vanlige digitale nå.
 
Ikke for å være kjip, men ultratidlig Clearblue er ganske rævva. Min virka ikke en gang, for ble litt for vætet- helt håpløs! Vitusapotek har tilbud på vanlige digitale nå.
Ikke noe problem for meg å kjøpe ny <3 jeg jobber selv på Apotek 1 og får ganske fin rabatt på alle handelsvarer <3
Den digitale trengte jeg ikke akkurat nå den kjøper jeg til torsdagen <3
 
Bekymret for enda en sa. Har hatt 2 så langt i dag. Testet positivt i går (9 dpo) og har i dag våknet med en bitteliten blødning. Var borte igjen når jeg gikk på toalettet for å sjekke 30 min senere. Kan det være hormonelt? Festeblødning er det jo ikke siden jeg allerede har testa positivt, eller?
 
Back
Topp