Bekymringer

Må si jeg er litt bekymra i dag da jeg innser at jeg nesten ikke har symptomer lenger... kvalmen har avtatt, ømme pupper er nesten ikke tilstede.. føler meg så lite gravid. Fremdeles behov for mer søvn enn vanlig og kjenner liiiitt strekk i livmor avogtil.. 7+2 i dag, symptomene slo inn for fullt allerede i uke 5+ noe...
 
Må si jeg er litt bekymra i dag da jeg innser at jeg nesten ikke har symptomer lenger... kvalmen har avtatt, ømme pupper er nesten ikke tilstede.. føler meg så lite gravid. Fremdeles behov for mer søvn enn vanlig og kjenner liiiitt strekk i livmor avogtil.. 7+2 i dag, symptomene slo inn for fullt allerede i uke 5+ noe...

Symptomer kommer og går litt. Og var ikke du på ul forrige uke og så et bankende hjerte? :happy:
 
Må si jeg er litt bekymra i dag da jeg innser at jeg nesten ikke har symptomer lenger... kvalmen har avtatt, ømme pupper er nesten ikke tilstede.. føler meg så lite gravid. Fremdeles behov for mer søvn enn vanlig og kjenner liiiitt strekk i livmor avogtil.. 7+2 i dag, symptomene slo inn for fullt allerede i uke 5+ noe...

Det der går veldig opp og ned har jeg erfart, og ført til mange bekymringer hos meg tidligere. Jeg hadde feks en ganske bra uke i uke 7, etter at jeg var kjempedårlig i uke 6. Nå i slutten av uke 8 er jeg plutselig dårligere enn noen gang :/
 
Jeg skal på tul på mandag men er livredd. Tenk om de ikke ser noe der inne.. at det blir et MA til? Det er min største frykt for jeg trodde jeg aldri skulle slutte å sørge etter første gangen... hadde alle symptomer da også så jeg kan ikke engang stole på kroppen min
 
Jeg skal på tul på mandag men er livredd. Tenk om de ikke ser noe der inne.. at det blir et MA til? Det er min største frykt for jeg trodde jeg aldri skulle slutte å sørge etter første gangen... hadde alle symptomer da også så jeg kan ikke engang stole på kroppen min

Krysser fingre for at alt ser bra ut på tul :happy:
Såvidt jeg vet så er sjansen for MA like liten denne gangen, så sannsynligheten for at det går bra er veldig stor! Ikke glem det:happy:
 
Krysser fingre for at alt ser bra ut på tul :happy:
Såvidt jeg vet så er sjansen for MA like liten denne gangen, så sannsynligheten for at det går bra er veldig stor! Ikke glem det:happy:
Å jeg håper det. Selv om jeg har hatt et sa etter mitt ma? Jeg er egentlig ikke så redd for sa lengre for sist hadde jeg ikke de symptomene jeg har nå men kan liksom ikke tro at vi skal være heldige denne gang... tror jeg må se bort helt til jeg får beskjed om at jeg kan kikke...
 
Joda, men da hadde jeg maaange sterke symptomer

Symptomene svinger ofte en del, og har man sett et bankende hjerte så er sjansen for at noe går galt veldig liten. Det sa hvertfall gynekologen jeg var hos, en meget vis mann med mye erfaring. Så tenker at plutselig er symptomene tilbake også får du senket skuldrene igjen :happy:
 
Åhr. Kvalmen er borte, og murringer i både rygg og mage. Blir bekymra jeg. Er 8+4 nå. Murringer trodde jeg var mest vanlig tidligere i svangerskapet... æsj :(
 
Åhr. Kvalmen er borte, og murringer i både rygg og mage. Blir bekymra jeg. Er 8+4 nå. Murringer trodde jeg var mest vanlig tidligere i svangerskapet... æsj :(

9 uker og symptomene kommer og går hos meg enda, både murringer og kvalme. Fra å være bekymra for at det er over den ene morgenen, til å spy som en gris den neste. Krysser fingrene for at alt er som det skal hos deg :)
 
9 uker og symptomene kommer og går hos meg enda, både murringer og kvalme. Fra å være bekymra for at det er over den ene morgenen, til å spy som en gris den neste. Krysser fingrene for at alt er som det skal hos deg :)
Takk. Godt å høre. Gikk over ganske fort, så håper ting er som det skal! Skulle gitt mye for et lite tittehull inn til mini for å se at alt er greit altså :D haha. Åhr. Første trimester er egentlig bare dritt :p Kvalme, bekymringer og ingen livstegn fra baby. Blæ! Håper de neste 3,5 ukene går fooort!
 
Akkurat nå er jeg mest bekymra over at kvalmen aldri skal gi seg... :/
Frykter dette blir en langvarig affære om det blir likt forrige svangerskap...
Har enda ikke spydd da! Jeg er rimelig god på å holde tett :p Men er helt utslått ellers :(
 
Takk. Godt å høre. Gikk over ganske fort, så håper ting er som det skal! Skulle gitt mye for et lite tittehull inn til mini for å se at alt er greit altså :D haha. Åhr. Første trimester er egentlig bare dritt :p Kvalme, bekymringer og ingen livstegn fra baby. Blæ! Håper de neste 3,5 ukene går fooort!

Så bra :) Hadde gitt en del for en gjennomsiktig mage ja :p
 
Var på toalettet på jobb nå, og det var brunt på papirer. Kjenner det stikker i magen.. vil gå på do hele tiden nå bare for å sjekke...
9+3 i dag
 
Bekymrer meg for den lille,når mor har hatt omgangssyken i hele 27 timer... kan jo ikke være godt for noen... *hold ut lille venn*
 
Det påvirker ikke fosteret i det hele tatt :) Hva tror du kunne skjedd?
Man blir jo paranoid når man frykter det verste :joyful: att den ikke tålte at jeg hadde feber,att den kanskje ikke har fått tilstrekkelig med næring siden svangerskapet i seg selv har ført til veldig lite væske inntak og minimalt med mat for så å ikke klare å innta noe som helst på nesten 2 døgn:D men ja,det er jo bare bekymringer.. vet jo att dette ikke er noe som fører til at fostret dør.. :)
 
Back
Topp