Bekymringer

Beskymret for at jeg kan ha gjort en skikkelig tabbe nå... var på formiddagskaffe til min mor da hun serverte sjokoladetrøffler hun hadde laget til jul. Puttet en i munnen før jeg kjente at hun hadde hatt likør/conjack i... sprang rett i vasken og spyttet den ut. Mor veit ikke om graviditeten enda så hun skjønte ingenting... måtte bare si at jeg syntes de var veldig sterk. Kompisk men ble veldig beskymret....

Så lite gjør nok ikke nor utslag, og du spyttet det jo ut i tillegg. Så du trenger nok ikke å bekymre deg :)
 
Beskymret for at jeg kan ha gjort en skikkelig tabbe nå... var på formiddagskaffe til min mor da hun serverte sjokoladetrøffler hun hadde laget til jul. Puttet en i munnen før jeg kjente at hun hadde hatt likør/conjack i... sprang rett i vasken og spyttet den ut. Mor veit ikke om graviditeten enda så hun skjønte ingenting... måtte bare si at jeg syntes de var veldig sterk. Komisk men ble veldig beskymret....

Ikke noe å bekymre seg over. Tror faktisk ikke det ville vært det om du ikke hadde spyttet også. Det er jo helt minimalt, selv om det føles som mye i munnen. Misliker skikkelig sjokolade med alkohol, syns det er helt grusomt :hungover:
 
Back
Topp