Barnevogn

Jeg var og "tafset" litt på en TFK mono 2 i helga, og fikk enda mer lyst på den nå! Men føles samtidig litt galskap ut å bruke så mye penger på ny vogn når vi veit det er siste barn :hilarious:
Sniker fra september. . Siste barnet her også! Fikk tak i strøken og komplett mono2 til 8K på Finn.no - er helfrelst!
 
Da ble det bugaboo fox 3 på oss idag, gikk tilfeldig innom barnas hus her hjemme og der sto det to stk til 8090kr! Aldri vært så rask til å kjøpe noe i hele mitt liv :smiley-bounce012. Når de brukte fox 2 som er kjøpt i 2020-2021 ligger ute til 7-9000 ble det lett en 3'er helt ny til den prisen der. Superfornøyd og den er trygt lagret med mamma til nærmere termin ♡.
 
Da ble det bugaboo fox 3 på oss idag, gikk tilfeldig innom barnas hus her hjemme og der sto det to stk til 8090kr! Aldri vært så rask til å kjøpe noe i hele mitt liv :smiley-bounce012. Når de brukte fox 2 som er kjøpt i 2020-2021 ligger ute til 7-9000 ble det lett en 3'er helt ny til den prisen der. Superfornøyd og den er trygt lagret med mamma til nærmere termin ♡.
Wow for et kupp!! Vi har bugaboo fox2 fra første og er super fornøyd med den :love7
 
Wow for et kupp!! Vi har bugaboo fox2 fra første og er super fornøyd med den :love7
Ja det var det virkelig, måtte spørre mamma og ansatt i butikken om det stemte det jeg såg. Kjempefornøyd nå, ville såå ha bugaboo denne gangen har ikke hatt råd til en slik vogn med de to første (engangsstønad). Løpevognen tar vi når mini er større ♡.
 
Hos oss står det mellom emmaljunga sento pro og britax smile 5Z. Noen flere som har tenkt på eller kjøpt en av dem? Vi bor på et tettsted, så den trenger derfor ikke å være så veldig byvennlig. Må fungere greit på snø da :)
 
Hos oss står det mellom emmaljunga sento pro og britax smile 5Z. Noen flere som har tenkt på eller kjøpt en av dem? Vi bor på et tettsted, så den trenger derfor ikke å være så veldig byvennlig. Må fungere greit på snø da :)
Kjøpte sento pro hin dagen. :)
 
Gøy! Hva gjorde at dere valgte den? :)
Det var den vi likte best og som passer til vårt behov. Vi ville ha en stabil og stødig vogn som kan brukes lenge, enkel å legge sammen, god å kjøre på alt underlag og på vinteren. Og det var den gubben likte best i forhold til str på hjul og håndtak.
 
Back
Topp