Barnevogn

Glide 3 kommer denne våren, vi solgte vår glide 2, syns ikke gutten vår satt godt i den og elsker å ha han vendt mot oss, det går ikke med glide! Syns også solskjermen er for kort :Heartpink
Åh takk for tips! Det hadde ikke jeg fått meg meg ☺️❤️ at de sitter godt og spesielt god solskjerming er veldig viktig her nede. Det var en av hovedgrunnene til at vi byttet Emmaljungaen, sola slapp inn hele tiden, og her er den jo så sterk. Evig styr med parasoller og solskjerm :hilarious: men skulle gjerne hatt en vogn det går an å jogge med også ja ☺️
 
Vi kjøpte Emmaljunga Viking brukt for tre år siden, liker den veldig godt, så det blir nok den fortsatt. Den har noen heslige svære hvite og gule lapper med «advarsel» på blant annet bak på sportsdelen, men har tenkt å se om jeg enten kan få fjernet dem eller brodert og sydd på andre lapper, for ellers funker den som bare det :happy:
 
Har hovedsakelig brukt emmaljunga citycross til de 3 eldste, og oth urban jungel+ babyjogger city mini. Men de er jo 9-16 år:angelic:
Må nok fysisk å se på ting, men synes mye av de vognene som er nå ser ut som rare romskip som umulig kan vare like lenge som den gode, romslige sittedelen på gamle emmaljunga:bored:
 
Blir nok å fortsette å bruke Nxt90 etter første barn her. Litt tung vogn, men på vinteren her i Troms har den fungert ypperlig for oss :)
 
Var å tittet litt i dag, emmaljunga sento så ikke så dum ut, men var jo flere varianter av den og:bookworm:
 
Vi har kjøpt cybex med travel system :) :)
 
Jeg har sett litt på emmaljuga Sento Pro/Max ergo og Cybex EOS lux. Men syns det er sylt vanskelig å skulle bestemme seg. Det finnes jo et hav av merker og leverandører. Syns forøvende det med alt av utstyr.
 
Vi får arve liggedel og bilstol fra Cybex, så må sjekke om vi kan kjøpe chassis og sittedel fra Cybex utenom pakkedeal :)
 
Vi har hatt flere vogner, tfk mono til første (helt ok), og Uppa baby vista til 2. og 3. Tror vi bruker den igjen (må fikses litt på). Er en god vogn på mange måter. Bra solskjerm og lett å trille, men best på asfalt kanskje. Jeg liker at baby har vogn med fire hjul for stabiliteten. (Har thule sportsvogn til skogsturer og toåringen har en Yngri vogn m tre hjul til og fra bhg).:)
 
Vi får arve liggedel og bilstol fra Cybex, så må sjekke om vi kan kjøpe chassis og sittedel fra Cybex utenom pakkedeal :)
Cybex sportsvogn blir det på oss + base til bilstol. Så arver vi liggedel og selve bilstolen. Sparer masse på det, så vi er kjempe takknemlig :love2
 
Sikler litt på TFK mono 2, men den er jo veldig ny. Noen som har sett den i levende live enda? Vet ikke om noen butikker i 100 mils omkrets (!!) som har den inne per nå.
 
Sikler litt på TFK mono 2, men den er jo veldig ny. Noen som har sett den i levende live enda? Vet ikke om noen butikker i 100 mils omkrets (!!) som har den inne per nå.
Vi har TFK mono - og er megafornøyd! Om vi ikke kunne brukt den på nytt nå, så hadde det blitt TFK mono 2! De har forbedret det eneste vi ikke likte med den vi har - så jeg ville ikke vært i tvil. Spesielt om den skal brukes en del til tur og på snø, helt gull. Vi kalte den bare for SUVen, for den kom seg frem overalt hvor mine venninner med andre vogner slet. Vet ikke hvor du holder til, men Mimmis i Sandefjord har.
 
Flere enn meg som vil ha kinderkraft?
Har ikke så mye erfaring mtp at jeg er førstegangsgravid
 
Flere enn meg som vil ha kinderkraft?
Har ikke så mye erfaring mtp at jeg er førstegangsgravid
Har aldri hørt om, hvor selger de den?

Vi har alltid brukt bugaboo, veldig fornøyde med dem, skal ha fox 5 denne gangen også.
 
Back
Topp