Barnevogn

Tillea

Glad i forumet
Septemberlykke 2021
Oktoberfest 2024 ❤️
Over gjennomsnittet interessert i barnevogner, har allerede hatt 4 ulike til min 2 1/2 åring :smiley-ashamed005
Hva slags vogn har dere tenkt å ha?
Vi har nå bugaboo fox 5, men har ikke brukt liggedelen, så blir å beholde den! Skal kjøpe adaptere så vi får den høyere og en ny kalesje :Heartpink
 
Har hatt mange vogner, og har mest lyst til å teste thule urban glide, bor landlig og den virker helt gull å trille. Men så er britax smile en veldig god vogn, og de nyeste er veldig søte i liggedelen og. Så vet ikke helt. Prøver å finne brukt iallfall.
 
Elsket min forrige babyjogger city elite, så tror jeg vil ha den med bagdel
 
Elsket min forrige babyjogger city elite, så tror jeg vil ha den med bagdel
Den har vi hatt til alle tre, og elsker den egentlig. Solgte den for et års tid siden da.
 
Vi har Bugaboo Fox 3 som storesøster bruker, er kjempefornøyd med den! Er usikker på om vi skal kjøpe Donkey sånn at hun og lillesøsken i magen kan trilles sammen. Eller om vi bare skal bruke Fox om igjen til den lille, så har vi både søskenbrett og reisetrille til storesøster ved behov. Hva ville dere gjort?
Det blir 23 mnd i mellom barna :Heartpink Hvor mye trilles en 2-åring?
 
Vi hadde Emma Ljunga NXT 90 i 2020. Veldig tung og stor vogn. Vi kjøpte en super gammel bugaboo brukt som vi skulle bruke som sovevogn da barnet var halvannet år. Endte med at den ble trillevognen og Emma Ljunga ble sovevogn. Tenker å bruke den i barnehagen denne gangen også. Men har veldig lyst på Bugaboo Fox 5 nå, selvom den er ganske så dyr :joyful:
 
Vi har Bugaboo fox 5 og Emmaljunga nxt90, samme erfaring som @Bisva86 at Emmaljungaen ble så stor og tung, selvom jeg elsker kvaliteten av den. Veldig fornøyd med fox5'en og liggedelen er ubrukt, den ble kjøpt til nummer to som skulle ha kommet nå i februar. Men da blir den til neste. Lillefrøken på snart 2 har brukt sittedelen og vogna er en drøm, hun bruker den mindre og mindre nå, elsker å gå selv. Så usikker på om vi skal gå for søskenbrett eller en lett trille ekstra. Sikler veldig på Bugaboo butterfly :p
 
Vi har Bugaboo Fox 3 som storesøster bruker, er kjempefornøyd med den! Er usikker på om vi skal kjøpe Donkey sånn at hun og lillesøsken i magen kan trilles sammen. Eller om vi bare skal bruke Fox om igjen til den lille, så har vi både søskenbrett og reisetrille til storesøster ved behov. Hva ville dere gjort?
Det blir 23 mnd i mellom barna :Heartpink Hvor mye trilles en 2-åring?
Vår gutt på 2 1/2 bruker nærmest ikke vognen lenger. Han vil ikke sitte i den. venninne som fikk baby med 25 mnd mellomrom har beholdt fox 3 og har en trille til sin toåring :) Varierer vel litt fra barn til barn, men min er faring er at de fort ikke har tid til å sitte i vognen lenger :) Her blir det søskenbrett :Heartpink
 
Vi har Bugaboo Fox 3 som storesøster bruker, er kjempefornøyd med den! Er usikker på om vi skal kjøpe Donkey sånn at hun og lillesøsken i magen kan trilles sammen. Eller om vi bare skal bruke Fox om igjen til den lille, så har vi både søskenbrett og reisetrille til storesøster ved behov. Hva ville dere gjort?
Det blir 23 mnd i mellom barna :Heartpink Hvor mye trilles en 2-åring?
Vi brukte donkey til gutta var 4,5 og 3. Veldig glade vi hadde den. Byttet fra fox.
 
Vi har Bugaboo Fox 3 som storesøster bruker, er kjempefornøyd med den! Er usikker på om vi skal kjøpe Donkey sånn at hun og lillesøsken i magen kan trilles sammen. Eller om vi bare skal bruke Fox om igjen til den lille, så har vi både søskenbrett og reisetrille til storesøster ved behov. Hva ville dere gjort?
Det blir 23 mnd i mellom barna :Heartpink Hvor mye trilles en 2-åring?
Tror det varierer veldig naturlig nok. Jeg har 23 mnd mellom to av de andre, der var den eldste veldig travel så det å kunne feste det barnet var helt nødvendig for å kunne være noe sted. Kjøpte en brukt dobbeltvogn i tillegg til den vanlige.
 
Har babyjogger city elite (høy og god, kommer seg frem i snø osv) og bugaboo fox (nydelig å trille når det ikke er mye snø, en del lavere, litt lettere). Vi blir å bruke foxen :happy:
 
Åh Thule urban glide for 2 :love017 den har jeg lyst på!! ❤️ (Jeg er altfor glad i barnevogner :hilarious:)
 
Åh Thule urban glide for 2 :love017 den har jeg lyst på!! ❤️ (Jeg er altfor glad i barnevogner :hilarious:)
Glide 3 kommer denne våren, vi solgte vår glide 2, syns ikke gutten vår satt godt i den og elsker å ha han vendt mot oss, det går ikke med glide! Syns også solskjermen er for kort :Heartpink
 
Glide 3 kommer denne våren, vi solgte vår glide 2, syns ikke gutten vår satt godt i den og elsker å ha han vendt mot oss, det går ikke med glide! Syns også solskjermen er for kort :Heartpink
Ja! Vi venter også på treeren! Men er kjørekomfort god? Vi tenker å ha den som ekstravogn..
 
Ja, jeg syns det, bare irritert meg over bredden og at den ikke går inn over alt! God å løpe med ☺️
Ja, takk, er det vi tenkte, ikke så grei å manøvrere på T-banen osv, men fin på tur! Tror vi går for en sånn når den nye kommer!
 
Har sååå lyst på Cybex Priam, men redd for at den er finere å se på enn den vil være praktisk i snøværet :hilarious:
 
Back
Topp