Barnevogn!

Vi trillet hver dag i hele permisjonen, uansett føre, med nr. 1. Andremann var derimot så storspist at vi aldri rakk å trille spesielt langt før han måtte ete igjen. :hilarious:

Når de er 8-11 måneder vil de helst sitte, ikke ligge og stirre (hvis du tenkte på liggedel da).

Misforstå meg rett: De fleste vogner TÅLER vinterføre, men det beste i dyp snø er seriøst meier eller ski. Skulle ønske det fantes slikt utstyr.
Får låse hjula da og smikke på miniski :hilarious: er kanskje ikke så dumt:hilarious:

Er det noen som har erfaring med å kjøpe en barnevogn-pakke, som f.eks den jeg linker til her fra Jollyroom? Denne får hør score i tester jeg leser, men føler liksom at vogn, vendbar sittedel, bilstol og alt ekstrautstyr til den prisen er litt for godt til å være sant? Eller? :)

Er det noen som har erfaring med å kjøpe en barnevogn-pakke, som f.eks den jeg linker til her fra Jollyroom? Denne får hør score i tester jeg leser, men føler liksom at vogn, vendbar sittedel, bilstol og alt ekstrautstyr til den prisen er litt for godt til å være sant? Eller? :)

Ingen erfaring, men hadde aldri turt å bruke den bilstolen. Ofte er det billige utdaterte bilstoler som er med i sånne pakker.

Hadde bugaboo donkey 2 til de to minste sist. Men det var søskenvogn, og håper egnentlig at enkelvogn holder denne gang :knegg:

Har sett meg litt ut babyjogger, pga jeg ønsker en barnevogn som ikke tar så stor plass i bagasjerom. Evnt bugaboo fox.

Hadde bugaboo donkey 2 til de to minste sist. Men det var søskenvogn, og håper egnentlig at enkelvogn holder denne gang :knegg:

Har sett meg litt ut babyjogger, pga jeg ønsker en barnevogn som ikke tar så stor plass i bagasjerom. Evnt bugaboo fox.
Hvor stor aldersforskjell blir det, da? Her fungerte det bra med ståbrett fra ca. to års alder i hvert fall!

Tenkte hvis jeg plutselig fikk tvillinger :knegg:

Storebrødre er 4 og 5 i november så der er det slutt på vogntid:D
Haha! Nei, ingen av oss kan være sikre på om det er mer enn én ennå. :nailbiting: Da blir det mye nytt, ja. (Det skumleste er jo bil. Skal lage en tråd om det når jeg har fått bekreftet antall unger inni der. :laughing002)

Haha! Nei, ingen av oss kan være sikre på om det er mer enn én ennå. :nailbiting: Da blir det mye nytt, ja. (Det skumleste er jo bil. Skal lage en tråd om det når jeg har fått bekreftet antall unger inni der. :laughing002)
Må ikke snakke om bil en gang :laughing025

Vi byttet nettopp vår s-max med 7 seter og romslig plass med bmw x5 (pga dra egenskaper)… så er spent på hvordan vi skal få plass til alt allerede:schocked028så to til er ikke et altarnativ:laughing025

Det er 9 år siden sist jeg trilla en barnevogn, og nå aner jeg ikke hva som er bra/best :hilarious: den gangen hadde vi en brio smile, som var helt forferdelig mtp demping!
Ønsker meg vogn som demper godt og har litt ok plass i bag-delen!
Kan hende jeg kan få kjøpe en Emmaljunga av venninnen min som hun kjøpte til sine, men jeg har jo litt lyst på ny vogn…. Siden det er så lenge siden jeg hadde baby:angelic:

Hva tenker dere ang barnevogn? Emmaljunga er jo virkelig ikke det dyreste på markedet lengre ser jeg!

Har en easywalker harvey 2 etter vår datter som jeg var særdeles fornøyd med, så bruker nok den:-)

Har en easywalker harvey 2 etter vår datter som jeg var særdeles fornøyd med, så bruker nok den:)
Vi har samme og er også veldig fornøyd. Har i tillegg BJ City Mini GT2, men både jeg og mannen liker Easywalker bedre. Den er så god å trille og barna sitter så godt i den :)

Tror vi ender opp med Stokke altså, men jeg skal se på emmaljunga igjen også. Hva er deres erfaringer med hjul på vogn i forhold til vårvær? Som vil si det fortsatt kan være noe snø liggende enda :hilarious:
Min erfaring er at alle nye vogner er et helvete i snø. :hilarious: Den beste jeg har hatt er en gammel Simo-vogn fra midten av 80-tallet, men de er ikke nødvendigvis så lett å få tak i. SVÆRE hjul som takler alt.

Back
Topp