Ida82
Forumet er livet
Jeg mener at så lenge du føler at det er noe å klage på så er det det. Som du skriver så betaler du for å ha barnet der. Mulig de har lov å ha kun 2 voksne der på 10 barn, men kanskje det er 2 voksne som ikke klarer å håndtere den situasjonen. For er mange barn å passe på. Der snuppa er nå er 3 voksne på 14 barn. Alt går helt strålende. Der ho var fra ho var 13 mnd til 18 mnd grein ho hele tida, de var 10 barn og 2 voksne. Og var ALLTID stress der. Ho var heldigvis der 3 dager i uka. og ikke fullt. For sleit når ho måtte være der og sambo ofte måtte komme for ho slutta ikke å grine. Jeg smilte og vinket når jeg gikk. Men grein inni meg. Så begynte ho der ho er nå, styreren er ei rolig og behagelig dame som hører og forstår. De har jo omtrent like mange barn pr voksne der. Men folka er mer avslappa og trygge på ting. Har mer orden i sakene føler jeg. Snuppa vil til barnehagen!
Men du, har de foreldrekontakt i den barnehagen, for det skal de jo ha. Snakk med den personen, og ho/han skal kunne hjelpe deg. Jeg er det i vår barnehage, og jeg har fått beskjed om å ta i mot klager om det skal være det og ta det videre til barne og foreldre utvalget i byen. Kanskje de har noen råd?! For bør være mer system og ordnede forhold når det er barn involvert!
Men du, har de foreldrekontakt i den barnehagen, for det skal de jo ha. Snakk med den personen, og ho/han skal kunne hjelpe deg. Jeg er det i vår barnehage, og jeg har fått beskjed om å ta i mot klager om det skal være det og ta det videre til barne og foreldre utvalget i byen. Kanskje de har noen råd?! For bør være mer system og ordnede forhold når det er barn involvert!